BÖÜM 1

91 6 0
                                    

Öncelikle merhaba. Bu benim ilk kitabım o yüzden illaki yanlışlarım olacaktır şimdiden kusura bakmayın.

Keyifli okumalar.

"Ya Ahmet abi ben nasıl o kadar süre içerisinde ev bulayım."

Şu an sabrımın sınandığı anlardan birindeyim. Ne mi o an.?

Ev sahibimiz Ahmet amca bizi evden çıkarıyor -pardon kovuyor- hemde neden ? Neymiş eve erkek arkadaşlarımız geliyormuş.

Çok sevgili(!) Komşularımız rahatsız oluyormuş.

Ha erkek arkadaş dedikleri ide benim kuzenim Batu. Sibel'in abisi Ekin. Birde sedefin erkek kardeşi Cem.

Ya sanki erkek arkadaşımız olsa Sibel onları eve alacak Hah komik çok komik.

Neyse işte yok diyoruz anlamıyorlar, hadi diyelim ki var onlara ne ki? İstediğimizi getiririz bizim evimiz değil mi.?

"Valla beni ilgilendirmez Defne size 1 hafta süre kendinize bir yer bulun evimi boşaltn."

Birşey diyemiyorum çünkü haklı.

Kontratımız 1 hafta sonra bitiyor.

" Ya Ahmet amca l biz ne zaman kiramızı geç verdik ne zaman bir komşumuz la kavga ettik etme eyleme yeni bir kontrat yapalım."  Tamam komşular kısmı biraz saçma oldu kabul.

Ahmet amca bana inanmıyorum bakışları attı

" Kızım daha geçen gün karşı karşı komşuyu evinde fuhuş yapıyorlar diye ihbar etmişsiniz kadın eve geldiğine torunlarını görüp evimde fuhuş mu işleniyormuş diyip kalp krizi geçirmiş."

Ne abrarttın Ahmet amca alt tarafı bayılmıştı...

Hem hal etmişlerdi ez bile yaptık karşı komşumuzun torunu adı lazım değil Sedef'e mahallenin ortasında herkesin içinde ağza alınmayacak laflar etmişti.

Neymiş efendim orusbu gibi giyiniyor muş, size ne kimin nasıl giyindiğimden herkesin namusu kendine. O çok namuslu olanlarda bakmaz olur biter.

Neyse işte bu adı lazım olmayan arkadaş Sedef 'e o lafları söyledikten sonra Sedef eve gelmişti.

Kapı çaldığında mutfakta olduğum için Sibel'e seslendim.

"Sibo"

"Sibo" ses gelmedi ne yapıyor acaba.

Sibel'den hayır gelmiceğini anladığında kendim gittim açmaya. Kapıyı açtığımda Sedef kıpkırmızı olmuş gözlerle karsimdaydı.

"Sedef." Dedim endişe ile benim endişeli sesimle sibel'de kapıya gelmişti.

"Ne oldu ne bu hal ." Dedi o da

Sedef hala bize bakıyordu, onu içeri alıp üçlü koltuğa oturup bir bardak su verdik kendine gelmesi için.

" Ne oldu. "Dedim tekrardan Sedef benim 8 yaşımdan beri arkadaşım orta okul-lise - üniversite hepsinde beraberdik. Sibel ise ilde 1'de aramıza katılmıştı. Üniversiteyi yaşadığımız şehre kazandığımız için üniversite bittiğinde ailemizi ikna edip ayrı eve çıkmıştık ailelerimiz uzun zamandır tanıştığı için birşey dememişler di.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Feb 14 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Küçük Hanım Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin