Aleksi:
Herään aamulla studion sohvalta. Kummallista. En muista menneeni tänne eilen. Tais mennä eiline vähä pitkäks työpäiväks. Mutta, paljonkohan kello on? 10.59?! Treenit alkaa puolen tunnin päästä! No olempahan ainakin ajoissa niinkuin aina. Avaan työkoneeni uudestaan koska se oli jossain vaiheessa sammunut. Vähän aikaa töitä tehtyäni kuulen kuulokkeideni läpi että ovi avataan. En välitä nimittäin haluan tämän kohdan valmiiksi. Menee pari minuuttia ja pelästyn kun minulta otetaan kuulokkeet pois. En välitä. Teen yhden jutun nopeasti loppuun ja katson taakseni. Sieltä löytyy.. Jori. Eiku vittu. Joel :D.
-Taisit jäädä yöks tänne?" Tuo kysyy.
-Joo niin taisin. Onks sul mitää hajuu miten päädyin sohvalle nukkumaan?" Kysyn Jorilta. Eiku vittu! J-o-e-l. Ei Jori.
-Taisin vähänniinkuin kantaa sut toho jossai kahen mais yöl ku nukahtelit toho konees ääree taas." Tuo sanoo hieman huvittuneena.
-Sori :D" Sanoin myöskin hieman huvittuneena.
-Ei se mitään. Mut, yritä tänäö sit lähtee samaa aikaa ku muutki nii voisit joskus nukkuukki kunnol." (JH)
-Juu" (A)
-Hyvä." (JH)
-Vittu!" (A)
-Kerro." (JH)
-Rilla ei oo saanu ruokaa tai käyny ulkona eilis aamun jälkee!" (A)
-Hei Aleksi. Mä kävin käyttää Rillan sillo yöl ulkona ja annoin ruokaa. Tein saman just äske. Rillalla ei oo mitään hätää." (JH)
-Aa. Kiitti Jori."(A)
-Mikä vitun Jori :D?" (JH)
-No Epäonnistunut Jääkiekkoilija Diiva Rokkistara Joel Eerik Salomon McQueen sitte!" (A)
-Entä jos Jori sittenki?" (JH)
-Sopii mulle." (A)
Lopetan työnteon hetkeksi ja alan katsomaan TikTokkia. Nään siellä videon minusta ja Joelista. Hehe. Joleksi. Miksei Joreksi? Kävin kommentoimassa videoon että "Miksei Joreksi :D? Ja hieno edit!", likesin vielä kiltteyttäni videosta ja näytin sen Joelille.
-Miksei Joreksi?" (JH)
-Mä mietin tota samaa :D!" (A)
-Miten nää ihmiset osaa?" (JH)
-Helposti!" (A)
-Hyvä sun on sanoo ku editoitki _kaiken_." (JH)
-No jooo."
TimeSkip treenien loppuu ja jatkuu Aleksis :D
Olen juuri päässyt kotiin. Kellokin on vasta kuusi. Ihmeellistä. Vietän noin tunnin itsekseni rapsutellen Rillaa. Ruokin sen ja vein sen ulos. Päätin että vedämme Rillan kanssa bähän pidemmän lenkin joka kestäisi tunnista kahtee. Riippuisi vauhdistamme. Se on sellainen metsälenkki kivassa metsässä. Ohjaan Rillan oikealle tielle ja lähdemme matkaan. Hetken päästä kun oltiin päästy kauemmas kaikesta muusta niin päästin Rillan vapaaksi. Uskallan päästää sen täällä vapaaksi koska se on tottelevainen ja fiksi koira ja täällä ei mene mitään autoja tai työkoneita. Hetken käveltyäni näen mökin ja sieltä tulee ulos joku iso mies. Lähden kävelemään taakse päin ja pyydän Rillan luokseni. Sitten kun Rilla on tullut luokseni, laitan hänet hihnaan jota hän ihmettelee, mutta sanon hänelle että näin täällä ihmisiä niin en halua hukata häntä. (Rillaa). Kävelen uudestaan mökin ohi ja nään sen saman miehen. Esitin etten huomaa häntä.
-Mitäs poju tääl tekee?" Tuo mies kysyy minulta. En vastaa.
-Mä kysyin sulta jotain ja siihen ois kohteliasta vastata!" Tuo huutaa niin että Rilla vinkaisee ja alkaa haukkumaan ja mies ottaa minusta kiinni.
-Vittu päästä irti!!" (A)
-Mä kysyin sulta mitä sä teet täällä!" (M) (M on siis se mies :D)
-Koiraa tulin ulkoiluttamaan.." (A)
-Jaaha. Nyt sää tuut mun mukaan ja tottelet mua!" (M)
-En helvetis!" Huudan ja potkaisen tuota.
-Et potki tai käy pahemmin!" (M)
-Okei..! (A).
Smuttia vhä :')
Tuo mies alkoi johdattamaan minua tuohon mökkiin jonka olen nähnyt jo aikaisemmin. Pääsemme mökkiin sisälle ja nään kaikenlaisia leluja...En siis lasten leluja vaan aikuisten leikkileluja. Mies ottaa Rillan hihnan pois kädestäni ja laittaa sen ulkopuolelle kiinni jonnekkin. Sitten tuo tulee takaisin ja kaataa minut sängylle. Yritän rimpuilla pois miehen otteesta mutta tuo alkaa sitomaan minua sängyn päädyistä tulevista naruista. Pian en enään pysty paljoa liikkumaan. Pian tuo alkaa riisumaan minua. Hän ei kuitenkaan saa vaatteitani kokonaan pois. Paitani jäi ranteiden kohalle ja housut nilkkojen kohdalle koska minulla on ne narut. Minulla on onneksi vielä boxerit. Tuo alkaa puristelemaan reisiä ja saa aikaan haluamansa reaktion.-Taitaa poikaa panettaa" Mies sanoo virnistäen. Puristelen päätäni itku kurkussa. Pian tuo tulee tekemään fritsua kaulaani. Se tuntuu erittäin epämukavalta. Jos ihmistä rakastaa, se tuntuu hyvälle. Jos ei, se on perseestä. Pian tuo ottaa boxerini pois ja laittaa itselleen liukkaria. Hän ei taida käyttää kortsua kun rimpuilin. Saatana. Pian tuo alkaa panemaa mua. Alan itkemään koskaa se sattuu aivan helvetisti. Pian tuo tulee sisälleni. Hän lopettaa, päästää käteni ja jalkani vapaaksi. Kuulen Rillan haukuntaa ulkopuolelta. Alan pukemaan nopeasti, otan Rillan matkaani ja lähdemme juoksemaan kotia kohti. Juoksin koko matkan kotiin. Matkaa siitä mökistä kotiin oli ehkä noin 3-5km. Heti kotiinpäästyämme päästin Rillan vapaaksi ja menin itse vessaan. Avasin tärisevin käsin vessan kaapin. Löysin ylähyllyltä etsimäni kapistuksen. Miten tähän on taas päädytty? No sitten sitä mennään. En pysty enään lopettamaan vaikka haluaisin. Laitan terän iholleni ja vedän 3-10 viiltoa käteeni. Tuntui aika hyvälle. Miks ees lopetin tän? Ainii.. Nousen vessan lattialta ja siivoan terän ja haavat. Kirvelee aivan helvetisti. Menen sänkyyni ja yritän nukkua, mutta en saa unta. Nousen sängystä ja kävelen keittiön lääkekaapille ottamaan melatoniinia. (Mä en siis ymmärrä miks kaikki käyttää sitä :'). Otan sen ja menen takaisin sänkyyn. Otin vielä pötkötyynyn ja aloin nukkumaan. Hyvääyötä.
________________
sanat: 777En ois halunnu kirjottaa näi mut oli vhä pakko ku halusin et tääl tapahtuu jotaki :D Älkää tappako mua :D
YOU ARE READING
Ihan Vitun Sokeet Kyyhkyset || Jiko
FanfictionJoku erittäin huono fanficci kahdesta miehestä :D Niko jos luet tätä niin älä ensinnäkään tapa mua :))