Следвашите няколко дни Джънкук не спираше да мисли за Ким Техьонг.Не можеше да се средоточи над задачите си.През тези дни той го беше проучих до девето коляно буквално.Разра че е трета година в арт Сеул и се е занимавал с много неща докато не е преткрил че иска да прави скулптури.Чернокосият прегледа добре дебелото cv на Ким и остана очарован от всички произведения.Но най-много той наблегна на скулптурите и русунките на хора.По-младото момче умееше да вдъхва живот до всичко което се докоснеше и картините му не правиха изключение.Джънкук се зачуди дали всички тези хора нарисувани или изкулпторени от кафявокосият са били пред него или са плод на въображението му.За момент изпита ярост щом осъзна че може би те са позирали пред него.По някакъв начин искаше да ги намери и унищожи и да прибеше Техьонг при себе си и да не му позволява да вижда други хора и да го запази за себе си.Искаше му се той да е неговият модел и човекът върху всички тези произведения на артиста.
В кафенето където се намираха двамата мъже чернокосият почти не говореше а на Техьонг му ставаше все по неудобно от погледа с който го гледаше Джеон.Бяха си оговорли среща която бащата на Джимин коренспондира.През двайсетте минути в които бяха тук Ким беше изпил две кафета а това на чернокосият още стоеше от лявата му страна недокоснато.Бяха си разменили някакви думи но изведнъж просто всичко замря.
-Добре-въздъхна момчето и се намести до удобно върху столът си.Джеон проследи това движение на тялото му и отново както през цялото това време се зачуди как ли изглеждаше момчето пред него без никакви дрехи които да закриват това чисто и топло тяло.-Съжалявам но имам работа г-н Джеон ако няма друго за казване ще трябва да тръгвам.-съобщи той и се канеше да стане но чернокосият бързо говърна на мястото му само с един поглед.
-Виж Техьонг-заговори мъжът и се вгледа в очите му-Както казах искам да те наема за мой личен артист.-той постави ръка върху коляното си и прехапа вътрешната страна на устните си.Как по дяволите се очаква да се владее без да направи някоя глупост щом имаше пред себе си това съвършенство.
-Не мога да ви разбера г-н Джеон-въздъхна момчето.-Искате да съм личен артист-довърши по-малкото момче а Деон само кимна леко с глава.
-Как се предполага да тълкувам това?-зададе въпрос и очакваше отговор но такъв отново не последва-Добре явно не вибрираме на една честота-каза изведнъж а Джънкук го погледна с присвити очи и прочисти гърло намествайки се.Какви ги говореше Ким вибрации и честоти ако нямаше толова много хора на това място хубаво щеше да види какво вибрира и става все по голямо и болезнено с всяка изминала минута в панталоните му.
-Бях много изморен днес и не мога да си формолирам изреченията-заговори монотонно-Имам в предвид-по дяволите помисли си той ако му влияеше така всеки път не знаеше колко щеше да издържи-Бих искал да направиш някои от тоите произведения за мен.За това използвах личен артист не знам как да го определя ако е прозвучало не както трябва моля да ме извениш.-довърши чернокосият и срещна спокойният поглед на Ким който след думите му се усмихна мило и закима с глава.
-Оу...с удоволствие и не няма проблем много се радвам че предизниках такъв интерес за вас.-Джеон само кимна и се загледа в ръцете му не издържаше повече.-И ще се радвам да ви направя от моите творби.Не знаех че се интересувате от такъв тип изкуство.
-Много неща не знаеш за мен Ким Техьонг-каза чернокосият мъж и го погледна отново с онзи поглед с който го беше гледал на първата им среша.Техьонг се напрагна и отмести поглед как само му влияеше този мъж.
-Добре разбрахме се ще направя няколко от моите произведения за вас.
-Много съм радостен че прие ще чакам с нетърпение завършените творби-каза Джеон иподаде картата си на баристата.
-Аз щях да си платя-възрази Ким но беше твърде късно.
-Щом си с мен аз съм този който ще прави всичко-каза с дрезгав глас чернокосият.
-С какво ще искате да започнем г.н Джеон?-попита кафявокосият.Ти на четири крака и аз над теб помисли си кюстюмираният мъж и присви очи.
-Не знам ти реши оставам се в твоите ръце направи каквото искаш-каза след минутка Джеон-Ообикновено не предлагам това на всеки но ти правиш изключение-довърши и погледна лего набръчканото лице на Техьонг.
-Добре ще направя каквото ми изникне в съзнанието първо.Ще поддържаме връзка-каза момчето и се изправи.
-Беше ми приятно и отново благодаря за работота-каза момчето и подаде ръка към чернокосият пред себе си.Джънкук я пое в своята и я стисна какно при първото им ръкостискане оставови че ръката на Ким отвово е толкова топла както и преният път.
-Удовълствието е изцяло мое г-н Ким-подсмихна се и разтърси ръката му.
-Моля наричайте ме просто Техьонг така ми е неудобно-призна момчето и отбягна погледа му.
-В такъв случай ти ми казвай просто Джънкук-Техьонг само кимна и двамата се усмихнаха
YOU ARE READING
You belong to me
FanfictionДжон Джънкук е един от най-успешните бизнесмени в Корея.Пред обществото и пред съдружниците си той е идеален..Всички жени искат да са с него,а повечето мъже го мразят,защото му завиждат и искат да са, като него.Джънкук обича тази слава и цялото то...