Hógolyóhoz fordultam aki a kertbe futott éppen kifelé, hogy felüljön kedvenc napozó ágyamba. A kék fehér színű napozó ágyra ült fel a kis barátom ami éppen egy nyírfa árnyékában foglalt helyet.Utánna mentem majd felvettem az ölembe és leültem. Ilyenkor a legjobb élni az otthonodba a kutyáddal és a gondolataiddal.Nagyon sok dolog cikázott a fejembe főképp az, hogy hol fog aludni Kitti mert a vendég szoba ami így is elég kicsi tele van lommal különböző betelt emlék dobozokkal,fényképek,könyvek,verses kötetek amiket vagy egy éve olvastam de nem volt szívem a könyvtárba menni.Csak egyedül az a bajom, hogy mindjárt itt a nyár vége és nincs kedvem pakolni.
-Milyen érzés?Állt mellém Kitti miközben a fának az árnyékát figyelte.
-Itt lenni csodás a gyerekkorom újra vissza jön.fordultam felé majd legugolt mellém.
-Milyen jó neked...Mármint nem az, hogy irigyellek hanem, hogy van barátod, szerető tesóddal ilyesmi.Folytatta volna ha nem csöng a telefonja.A lány kihangosította hiszen nem tudta mit fognak mondani csak annyit tudott, hogy a kórházból hívták.A telefonba azt mondták, hogy küldenek egy e-mailt mert nem szeretnék vagyis nem képes a hölgy elmondani.Majd lerakta.-Lili én ezt nem merem megnyitni.Fogta meg a fejét.
-Nyugi Kitti ide hívom a többieket.Majd már álltam is felfelé.De a lány véletlenül hozzá ért és megnyitotta és olvasni kezdte, én ekkor már az ajtónál jártam.
-Lili...Anyát le-le-lelőtték és belehalt.Oda mentem hozzá és a nyakamba borult sírva.. zokogott Giorgio-ék hátra jöttek hisz nem tudták mi történt.A három fiú csak nézte, hogy sír Kitti majd végre anya is megjött,
-Jajj édesem mi történt? Ült le hozzánk.Kitti csak a kezembe nyomta a telefonját, hogy én olvassam fel.
-Hát... rendben.Majd olvasni kezdtem-
Kedves Németh Kitti
Sajnálattal tájékoztatjuk önt, a mai nap folyamát sérüléssel szállítottákbe az édesannyát kórházba.14:08-kor sajnos végleg eltávozott.Elismeri a kórház, hogy az ő hibájuk volt mert az 5. fegyver lövedéket nem találták meg.Részvétünk.
Zsombor átölelte Kittit miközben én próbáltam feldolgozni az előbb olvasottakat.Giorgio mellém ült és átölelt hiszen mikor feldolgoztam elkezdtem sírni.Kitti anyukája nem a legjobb anya volt de mindent megtudtam vele beszélni. Apukám beszaladt és kihozott két darab A4-es papírt és egy filctollat,rajzolt rá egy kört és oda adta Kittinek.
-Rajzolj bele mindent amit közösen szerettetek csinálni.Kitti megtörölte a szemét majd rajzolni kezdett.
-Wow apa ezt hogyan csináltad?Kérdezte Zsombor miközben töröküllésbe helyezkedett.
-Miután a húgod hörcsöge kiugrott az ablakon vagy éppen szívinfarktust kapott ilyedtében könnyű volt kikísérletezni.
09.01 Szeptember elseje megmondom az őszintét nem a kedvenc napom.Idő közben haza értünk anyuéktól, Kitti felköltözött hozzánk és a fasziknak nem egy koncertjük volt.Nem is gondolja senki de ma fognak haza érni úgyhogy nem leszünk csak ketten Kittivel a reggelinknél.Bár ahogy haladok itt nem lesz reggeli.07:10 Ma hamarabb akarok beérni gyorsan felraktam a világ legegyszerűbb sminkjét és felvettem egy sárga bő ujjú kötött pulcsit egy fekete farmer nadrágot.Ettem egykis tegnapi palacsintát és indulhattam is Bogihoz.Igen a tökéletes iskolai nap úgy kezdődik nálam, hogy előbb elmegyek Bogiháza elé ő lejön és úgy indulunk a kedvenc helyünkre.7 perc alatt odaértem Bogihoz és onnan gyalog mentünk.
-Na olyan régen beszéltünk mi van ezzel a Paolo-s dologgal?Fordultam felé.
-Ezzel hagyj nincs kedvem róla beszélni meg amúgy mi van veled és Giorgio-val régen beszéltünk.Próbálta terelni a témát.
-Semmi különös tudod koncerteznek és elvittük egyre Kittit is mert az anyukája halálát nem nagyon tudta kiheverni.Na de várjunk mi van Paolo-val?
-Lefeküdtünk és ott hagyott egy levelet azzal, hogy Olaszországba mentem majd írok, egyszer hívott fel kéthete.
-Beszélek majd vele.De addig is... hölgyem kérem fáradjon beljebb.Nyitottam ki az ajtót előtte.Azonnal oda futott hozzám az egyik barátom majd felkapott.
-Hiányoztál.Mi történt veled.
-Hát mire elmesélem Milán, addigra vége lesz a napnak úgyhogy majd délután.
Hamar eltelt a nap nem is nevezhető ez egy egész napra csak pár órának.Az iskolából sétáltunk éppen Bogival és Milánnal.Giorgio-t láttam egy csokor tulipánnal a kezében és oda jött hozzám majd megölelt.
-Jajj ez nagyon aranyos de beszélnekd kell a testvéreddel.Mutattam Bogifelé.
-Meghívlak titeket egy fagyira és elmesélitek.
YOU ARE READING
Erre még nem is gondoltam...(BEFEJEZETT)
FanfictionBóna Lili egy 18 éves lány mindene megvan ami neki kell de egy tragédia miatt olyasmi történik ami miatt minden emlékét újra kell gyártania.Még továbbra is szánalmas a helyes írásom úgyhogy bocsi.❤️ !A történet kitalált!