Rozdział 11

514 23 3
                                    

Lisa Pov.

Od momentu kiedy nieznajomy mężczyzna zaproponował mi udział w przesłuchaniu minął tydzień. Nie miałam kontaktu z Jungwon'em przez ten czas i bardzo chciałam do niego napisać czy jednak powinnam pójść na przesłuchanie czy sobie odpuścić.

Mei z kolei była bardzo podekscytowana, namawiała mnie żebym poszła. Nawet wybrała już piosenki które bym mogła zaśpiewać.
Po wielu rozważaniach postanowiłam spróbować swoich sił, ale uznałam, że nie będę nic mówić Jungwon'owi.

Wybrałam piosenkę "Psycho" od Red Velvet. Dobrze radziłam sobie z wysokimi notami i kilka razy już ją śpiewałam, więc uznałam, że spróbuję.

***

Przez  kolejny tydzień ćwiczyłam, żeby zaśpiewać to jak najlepiej. Dziś obudziłam się o godzinie 11:00. Dosyć późno, ale do przesłuchania miałam jeszcze cztery godziny. Ubrałam się i zeszłam na dół.

- Cześć kochanie, na śniadanie są naleśniki, musisz zjeść żeby mieć siłę na przesłuchaniu - powiedziała moja mama. Rodzice już wiedzieli, że idę. Dowiedzieli się od Mei która jak tylko usłyszała, że się zdecydowałam poszła do mojej mamy jej powiedzieć.

Zjadłam śniadanie i poszłam do pokoju się ubrać. Wyszłam z domu i poszłam do Mei, bo obiecałam jej, że pójdzie ze mną. Kiedy zadzwoniłam do jej drzwi otworzyła mi natychmiastowo.

- Mamo wychodzę z Lisą ! - zawołała zamykając za sobą drzwi - to idziemy ? - zapytała mnie.

- Tak, chodź.

Skierowałyśmy się w stronę budynku Big hitu. Po jakichś 10 minutach byłyśmy na miejscu. Kiedy poszdeszłyśmy do drzwi ochroniarz spytał mnie czy idę na przesłuchanie na co ja pokiwałam głową. Mężczyzna poprowadził nas pod drzw jakiegoś pomieszczeniai gdzie już kilkadziesiąt dziewczyn stało w kolejce po czym wrócił skąd przyszedł.

Stanęłyśmy na końcu kolejk, a ja cała zestresowana czekałam na swoją kolej. Kiedy po 3 godzinach czekania usłyszałam proszę weszłam do sali i  stanęłam na środku.

--------------------------------------------------------
281 słów

Jakie to krótkie 🙈

Rozdział niesprawdzony

Crush on you || Yang Jungwon EnhypenOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz