33. Bölüm

8K 323 172
                                    

🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥💧💧💧🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊💧💧🔥🔥💧🌊

" Akif'im yarın izin günüm seni gezdireceğim akşama kadar, nereye götürsün kocan seni."

" Bilmem ki, şehre inelim mi?"

" İnelim yavrum."

Akif, Asaf'ın önünde diz çökmüş kocaoğlanı yalarken alttan kocasına bakıyordu.

" Sinemaya da gider miyiz, yeni filmler gelmiştir."

" Gideriz, mısırda alırım sana."

Kafasını sallayıp yalamaya devam etti. Asaf onu her hafta gezmeye çıkarırdı. Bazen kasabadaki mesire alanlarına gider doğada soluklanırlardı. Bazen şehre iner, sinemaya giderlerdi. İşten geldikten sonra eğer Akif kocaoğlanla ilgilenmekten bitkin düşmediyse yorgunluğuna aldırmadan gece yürüyüşlerine çıkarlardı.

" Aşkım kalçanı aşağı kayrırır mısın biraz?"

Asaf çocuğun dediğini yapıp öne verdi kendini biraz. Akif bacaklarını iyice aralayıp eşinin toplarını yalamaya başladı. İşten geldiğinden beri bacaklarının arasına tünemiş kocasıyla ilgileniyordu. Erinin gönlünü hoş etmeye bayılıyordu.

" Anneni aradın mı bugün güzelliğim."

" Hı, hı aradım. Konuştuk yine. Selam söyledi sana."

" Aleykümselam, bebeği söylemek istemiyor musun hala."

Toplarına ufak ufak öpücükler bıraktıktan sonra kocasına döndü.

" Hayır, biraz daha vakti var, emin değilim bu konuda."

" Sen nasıl uygun görürsen nûrum."

Akif kafasını sallayıp boydan boya kocaoğlanı yaladı. Asaf bacaklarını biraz daha aralayıp bacaklarıyla çıplak tenini sıkıştırdı eşinin. Tenini hissetmeye ihtiyacı vardı.

Alt tarafında hissettiği sıcak nefesle irkildi ama sabit durmaya devam etti. Çocuğun kafasını bastırmamak için elleriyle koltuğu sıkıca kavramıştı. Akif'in sıcak dili deliğini teğet geçtiğinde tekrar irkildi.

" Kocacığım, pazartesi yanına geleceğim öğle aranda, haberin olsun."

" Yorulma birtanem. Ben gelirim."

" Yok, ben gelmek istiyorum."

" Peki, nasıl istersen. Ama dikkat et."

" Ederim."

Akif burnunun ucundaki deliğe garip garip bakıp kokladı. Kalçasını öne doğru kaydırdığı için iyice açığa çıkıp dikkatini cezbetmişti.

Burnunu bir kaç kez buruşuk deriye sürtüp boydan boya yaladığında Asaf'ın irkildiğini hissetmişti. Titremişti bir anlığına. Daha iyi görmek için biraz daha eğilip kocaoğlanı kafasının üzerine koydu. Aleti uzun ve kalın olduğu için görüş açısını kapatıyordu.

Deliği iki eliyle iyice gerdirip inceledikten sonra Asaf'ın onunkine yaptığı gibi sıkı sıkı öptü art arda. Asaf tırnaklarını koltuğa geçirip dudağını dişlemişti. Refleks olarak bacaklarını sıkıp kapattığı için çocuk sıkışmıştı arada.

Kafasını koltuk başına çarpıp gözlerini yumduğunda Akif öpücüklerine ara verip ıslak ve sıcak diliyle boydan boya yalamaya başladı deliğini. Kocaoğlan başının üzerinde seğirirken o yeni bulduğu şeyin büyüsüne kapılmıştı. Yalayışlarıyla ıslanmış deriyi parmağıyla okşayıp üzerine tükürüğünü bıraktı iyice ıslatmak için.

Ansızın _MPREG- Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin