פרק 80

488 38 72
                                    

עוד פרק להיום!!!
אני מאוהבתת בכל מי שמצביע ומגיב (שתדעו שלפעמיים אני מתה מצחוק מהתגובות שלכם;) ) וזהו אני אפסיק לחפור.
תהנו🤍

-
לואי התעורר מהארי לוחץ אותו בשנתו, ראשו קבור בצווארו. הוא חייך בשקט ופיהק, מעביר את אצבעותיו בשערו של הארי. הארי חיבק אותו באופן לא מודע קרוב יותר, סבך את רגליהם עוד יותר.

לואי ליטף את לחיו, "האז?"

הארי לא הגיב, לואי נאנח בשקט ונשאר מחובק אליו עוד כמה דקות, לפני שהוא באמת היה צריך ללכת לשירותים.

"האז? הארי, תתעורר." לואי הניד את כתפו וניסה להתיר את זרועותיו, הארי יילל וחיבק אותו שוב, "אל תלך."

"אני צריך להשתמש בשירותים, האז. אני מיד חוזר." לואי אמר בשקט, הארי שוב ייבב אבל הניח ללואי ללכת, "תחזור מהר, קר לי."

לואי ציחקק בשקט וניקר את לחיו, הולך לשירותים.

הוא חזר כעבור דקה, ומצא את הארי באותה תנוחה. הוא זחל פנימה לידו, זרועותיו של הארי כרוכות סביבו והכניסו אותו אל חזהו, מחבקות אותו קרוב.

"חמם אותי, קר לי." הארי מלמל מנומנם והצמיד נשיקה על שפתיו, לואי חייך מחבק אותו, ״קר לך עכשיו?"

"לא, זה מושלם." הארי לחש לתוך צווארו, לואי העביר את אצבעותיו בשערו של הארי, "מתי אנחנו הולכים לקום?"

"לעולם לא." אמר הארי, גרם ללואי לצחקק, "אבל הבטחת להראות לי את עיר הולדתך. קדימה, בוא נקום״

"עוד חמש דקות, בייב." הארי קבר את פניו בצווארו של לואי, לואי חייך חיוך רחב, "חמש דקות ולא דקה לאחר מכן."

הארי נאנח בשביעות רצון וגירד את גבו של לואי, "אולי זה ישאיר אותך כאן איתי לנצח?"

לואי ציחקק, "אני אשמח. אבל אני רוצה את הסיור שהבטחת לי."

הארי ייבב והרפה מלואי, מחבק כרית, "אני לא קם." הוא מלמל לתוכה, התגלגל לשכב על החזית שלו.

"אוי קדימה, האז!" לואי קם, קופץ על המיטה. הארי לא זז.

לואי נאנח והפסיק לקפוץ, משתרך על גבו התחתון של הארי ומדגדג בכתפו, "האז? האז קום. בבקשה, יפה בבקשה?"

הארי לא ענה שוב, לואי צבט בצדדיו, "בבקשה?" הוא ניסה שוב, אבל הארי רק נאנח, "אני לא רגיש לדיגדודים בייבי, זה לא יעבוד."

לואי ייבב שוב ונאנח בתבוסה, "בסדר, בסדר. נישאר במיטה עוד קצת."

"טוב. עכשיו בוא תחבק אותי." הארי חייך אל הכרית, לואי השליך את עצמו על גבו של הארי, "אתה מעצבן."

A model And A Fan-Larry מתורגםWhere stories live. Discover now