ik had me spullen gepakt me ouders vertelt dat ik op een road trip ging met hayes en toen ik klaar kwam haalde hayes me op want die moest zijn spullen ook nog pakken. "waar gaan we heen?" vroeg ik ".... ik ken een oud meertje waar me vader ik, Nash en Will vroeger veel kwamen in de vakantie" "well lets go"
Hij begon te rijden en zette de radio aan "I SHAKE IT OFF AAAAA I SHAKE IT OFF OOEEEHH" zong ik hard op, ik kreeg een vreemde blik van Hayes "weirdo" moppelde hij, "YOU DONT KNOW YOUR BEAUTIFUL" zong hij hard op "weirdo 2.0"
"Hoelang is het rijden?" Vroeg ik na 3.5 uur "nog 4 uur te gaan" ik zuchte, "das freaking lang" ik pakte me mobiel en stuurde wat snapchats, Hayes en ik maakte de raarste selfies, ondanks dat hij eigelijk zijn ogen op de weg moest houden.
Ik zette er één op insta, road trip whit hommie @hayesgrier
"Je bent echt een typiche insta gurl"
"Jij dan met je twitter en vine"
Hij lachte,"good point"
We reden 2 uur later langs een leuk stadje, "omg, zag je dat jurkje" ik zag een schattig zwart jurkje in een etalage staan, "dat shirt is zo cute" we reden langs nog een paar kleren winkels "hayes???" "Nee, we gaan niet shoppen" "maar een uurtje"
"1 uur wat the hell?"
"Ik zag vans"
hayes reed naar de pakeerplaats "LETS GO" ik lachte en stapte uit, als eerst liepen we naar de winkel waar ik de vans zag staan aangezien Hayes dat graag wouw.
"Ik heb echt nieuwe nodig" Hayes pakte een zwart paar "die zijn nice" "probeer jij ze eens" Hayes drukte het paar in me hand "nee, vans? Nooit"
"Je vond ze toch nice?" "Voor jou ja"
"Please? Dan betaal ik ze voor je" "nee, dat hoeft echt niet" hayes bleef me aanstaren, ik rolde me ogen en deed ze aan.
ze liepen lekker, maar lage convers staan me beter dan vans. "ze staan super cool" "ze staan me niet" "jawel" ik rolde me ogen en zette de vans terug "hebben ze kleren?!" ik liep naar de andere kant waar de kleren waren.
(hayes POV)
ze heeft vans nodig... toen ze naar de kleren liep pakte ik de doos terug van de plan en liep snel naar de balie, "deze meneer?" vroeg de vrouw, ik knikte.
Ik haal wel een andere keer vans voor me zelf, vanavond geef ik ze wel aan haar.
ik betaalde de vrouw en liep naar Jean "welke vans heb je gehaald?" vroeg ze toen ze naar me tas keek "uuuh, gewoon dezelfde die ik had?" ze glimlachte en keek weer veder. ik merkte nu pas dat ze een hele hand vol kleren had "wat ga je doen met al die kleren?" ik wees naar de hand vol "kopen duh"
ik liep met haar samen naar de kassa, ze betaalde en liep weer naar buiten met mij. Ze liep een andere winkel in, ik pakte haar hand en trok haar terug "nog een winkel? " "we zouden een uur gaan" ik zucht, nog meer shoppen... Ze liep uit de winkel "Oke oke" ze liep met me terug naar de auto.
ik plugde me mobiel in en speelde me muziek af "WE DONT CARE WHAT THE PEOPLE SAY" zong Shawn door me mobiel..
"SO BABY BE THE LIFE OF THE PARTY" zongen Jean en ik tegelijk.
"WE DONT HAVE THE TIME TO BE SORRY" ik lachte, Jean ging helemaal los "je bent net een gestoorde fan" "WAT?" ze zette de muziek nog harder, weer lachte ik.
"WE ZIJN ER" Jean die in slaap was gevallen schrok wakker "ook hallo" mompelde ze, ik reed het zandpadje op van het grote meer.
zoveel goede tijden had ik hier...
"help je me met de tent?" "tent?" ik knikte "ik dacht dat we in een hotel sliepen" "waar zie jij een hotel?" grinkte ik "no fucking way dat je mij in een tent krijgt"
ik lachte alleen maar en begon zelf maar de tent op te zetten, als het donker is en ze enge geluiden hoor bedenkt ze zich wel.
na dat de tent en alle spullen klaar stonden liep ik naar het meer waar Jean ook zat "wat doe je?" ik ging naast haar zitten "wifi zoeken" "het is midden in een bos.. die bomen hebben echt geen wifi nodig" ze keek van haar mobiel af "ik ben niet dom hoor"
ze zocht wifi in een bos....
"ik ga ff zwemmen" ik liet haar bij het meer zitten en kleede me om in de tent. "KOUD KOUD" ik sprong het water in waar ik later spijt van kreeg, maar op een gegeven moment wende ik er aan. "JEAN KOM OOK" schreeuwde ik naar haar.
(Jean POV)
"nee dankje ik zit goed hier" ik voelde water druppels water op me komen "MIJN MOBIEL HAYES JIJ GVD KUT- 1..2...3..4...5...6...7...8....9...10"
het tellen hielp.
ik hoorde Hayes lachen op eens stopte het, ik keek van me mobiel af naar Hayes die daar half dood lag "HAYES?" ik gooide me mobiel weg,
FUCK. WAT MOET IK DOEN? GVD IK MOET HEM HELPEN!!
ik rende het koude water in "koud koud" in een keer hoorde ik gelach, het was Hayes.
spring levend.
"HAYES WAT?" "ik wist dat ik je zo in het water kreeg" hij zwom naar me toe "JIJ KLEINE FUCKER" zodra hij bij me was sloeg ik hem in zijn gezicht "dat verdiende ik" lachte hij, ik zwom terug naar de kant "nee wacht"
ik werd opgetild door Hayes "blijf please in het water" hij hield me nog steeds vast "Benjamin Hayes fUCKING grier laat me gaan" "alleen als je blijft" "oke" hij liet me langsaam los.
zodra ik los was zwom ik zo snel mogelijk naar de kant, al snel werd ik ingehaald door Hayes "je bent niet zoon goede actrisse " hij pakte me hand en draaide me naar hem toe.
TO CLOSE TO CLOSE.
het was stil, we bewogen niet...
JE BENT NOG STEEDS ZO CLOSE JEAN.
ik kuchte droog en nam wat afstand, ook Hayes nam wat afstand...
"ik blijf als jij de strand bal pakt" mompelde ik om awkward moments te vermijden, Hayes glimlachte en rende het water uit om de strand bal op te halen.
Holly shit six pack - JEAN LUISTER NA JE ZELF WTF.
ik deed me ogen dicht en zag een shirtless Harry Styles "das better" mompelde ik.
ik kreeg een bal tegen me hoofd aan gegooid "GOAL" hoorde ik Hayes schreeuwen.
-----
well hello.
how you all doing?
ONE YEAR MAGCON BREAK UP AAAA
HANDWRITTEN AAAAA
HAYES 2 JAAR OP VINE AAAA
het was een zware week...
HAPPY BDAY CHRIS COLLINS.
xxxcaro
ps jullie moeten me youtube filmpje Hayes funny moments kijken.... just sayin (HAYES X RUSSETT IS DE USERNAME)
JE LEEST
I hate you •Hayes Grier•
Fiksi PenggemarJean Jones de populairste meisje en cheerleader aanvoerder van de school. Ze heeft één vijand, Hayes Grier. Een social media star en rugby speler. Volg hoe Ruzie's, vriendschap, break up's en familie's alles veranderen. - she is a populair bitch...