Bente, dit ben jij. Je hebt een hele goede band met je ouders je woont thuis met je Broer en je zus. Ook met je broer en je zus kan je het heel goed vinden en heb je een hele sterke band met ze. Je hebt bruin lang haar tot ongeveer de helft van je buik. Je hebt groen/blauw achtige ogen, je bent 17 maar over anderhalve maand 18. Verder ben je een heel lief, behulpzaam en grappige meid met vooral hele droge/sarcastische humor. Je werkt bij een apotheek en je woont in Haarlem.
Romee, dit is je zusje. Ze heeft een hele goede band met jou, jullie broer en jullie ouders. Romee woont nog thuis wel logisch, Ze heeft een vriend genaamd Dave. Je ziet hem niet vaak omdat Romee meestal bij hem is en hij bijna nooit bij jullie thuis komt. Romee heeft blond haar tot net iets boven d'r navel, verder heeft ze bijna de zelfde kleur ogen als jou en is net zo lief en behulpzaam als jou alleen heeft ze iets andere humor maar dat verandert jullie vriendschap niet. Ze werkt bij de jumbo en is 15.
Vince, dit is je tweelingbroer. Hij heeft ook een hele goede band met jou, Romee en jullie ouders. Vince heeft ook bruin haar net zoals jou, niet zo gek als je tweeling bent! Wel heeft Vince iets blauwere ogen dan jij maar verder zijn jullie ook kwa karakter zo goed als hetzelfde. Vince werkt in een restaurant.
Judith, dit is je moeder ze is 56 en heeft een eigen bedrijf.
Marcel, dit is je vader hij is 57 en heeft ook een eigen bedrijf.
Matthy, eigenlijk verandert er niks alleen zijn leeftijd naar 20.
Raoul, het zelfde als bij mat alleen dan naar 21.
Verder blijven de leeftijden van de bankzitters hetzelfde.
Dit was de voorstel ronde, ik hoop dat jullie het verhaal leuk gaan vinden en oh ja sorry als er soms typ fouten in zitten. Ik probeer altijd de delen zelf ook te lezen om te kijken of er foutjes in zitten, soms pakt ie de 'nieuwe' verzie niet maar ik hoop dat jullie zelf goed genoeg weten wat er dan wel hoort te staan. De meeste typ foutjes komen omdat ik te snel wil typen 😅. Veel plezier met het lezen van mijn 2de verhaal, laat ook vooral weten wat je er van vind en of je ideeën hebt hoe dit verhaal (nog) leuker wordt! Xx mij ❤
JE LEEST
Mijn 18e verjaardag ~ Bankzittergriep
RomanceBente een meisje van 17 (bijna 18) is uiteten samen met haar ouders, tweelingbroer en zusje voor de verjaardag van hun vader. Als ze terug lopen naar de auto stoot een jongen tegen je aan. Jullie zeggen tegelijk sorry en kijken elkaar aan. Vanaf dat...