ᴀᴠɪsᴏs (ᴄʀᴇᴏ?)

201 9 0
                                    

(ɴᴏ ᴅɪɢᴀɴ ɴᴀᴅᴀ ᴄᴏɴ ʟᴀ ᴍùsɪᴄᴀ ᴇs ᴍɪ ғᴀᴠᴏʀɪᴛᴀ xᴅ) ʜᴏʟᴀ! ᴍɪs ǫᴜᴇʀɪᴅᴀs ʟᴇᴄᴛᴏʀᴀs ᴀɴᴛᴇs ǫᴜᴇ ɴᴀᴅᴀ,ʙᴜᴇɴᴏ ᴇsᴛᴇ ᴄᴏɴᴛᴇɴɪᴅᴏ ᴇsᴛᴀ ᴅᴇᴅɪᴄᴀᴅᴏ ᴀ ғᴇᴍ!ʀᴇᴀᴅᴇʀ ᴇsᴏ ᴘᴀʀᴀ ᴇᴠɪᴛᴀʀ ᴘʀᴏʙʟᴇᴍᴀs ᴘᴏʀ ᴇsᴏ ᴘᴏɴᴅʀᴇ ᴘᴏʀ ᴇᴊᴇᴍᴘʟᴏ:ɴɪñᴀ ʏ ɴᴏ ɴɪñ@,IMPORTANTE:diganme si pueden ver el tipo de letra que pongo me avisan en los comentarios eh!)

ʙɪᴇɴ ᴀᴘᴀʀᴛᴇ ᴅᴇ ᴛᴏᴅᴏ ᴄᴏᴍᴇɴᴢᴀʀᴇᴍᴏs ᴄᴏɴ ᴛᴜ ᴀᴘᴀʀɪᴇɴᴄɪᴀ:

ᴇʀᴇs ᴛíᴍɪᴅᴀ ᴛᴀʀᴛᴀᴍᴜᴅᴇᴀs ᴍᴜᴄʜísɪᴍᴏ ᴀʟ ʜᴀʙʟᴀʀ ᴄᴏɴ ᴀʟɢᴜɪᴇɴ ǫᴜᴇ ɴᴏ sᴇᴀ ᴛᴜ ʜᴇʀᴍᴀɴᴏ (ʙғ ᴏ ᴋᴇɪᴛʜ) ᴏ sᴜ ɴᴏᴠɪᴀ (ɢғ ᴏ ᴄʜᴇʀʀʏ) ʙᴜᴇɴᴏ ᴇɴ ᴍɪ ᴄᴀsᴏ ʟᴇs ᴅɪʀᴇ ᴘᴏʀ ʟᴏs ɴᴏᴍʙʀᴇs ᴄʜᴇʀʀʏ ʏ ᴋᴇɪᴛʜ ʙɪᴇɴ ᴛᴜ ᴀsᴘᴇᴄᴛᴏ ɴᴏ ᴛᴇɴɢᴏ ғᴏᴛᴏ sᴏʟᴏ ᴛᴇ ʟᴏ ᴅᴇsᴄʀɪʙɪʀé: ʙᴜᴇɴᴏ ᴇʀᴇs ʟᴀ ʀᴇʏɴᴀ ᴅᴇ ʟᴏs áɴɢᴇʟᴇs ᴍɪᴛᴀᴅ ʜᴜᴍᴀɴᴏ ᴛᴜs ᴏᴊᴏs sᴏɴ ᴅᴇ ᴄᴏʟᴏʀ ___ ᴛᴜ ᴛᴏɴᴏ ᴅᴇ ᴘɪᴇʟ ___ ᴛᴜ ʀᴏᴘᴀ ʟᴀ ᴇʟɪɢᴇs ᴛᴜ ᴀʟ ᴛʀᴀɴsғᴏʀᴍᴀʀᴛᴇ ᴇɴ ᴜɴ áɴɢᴇʟ ᴛᴜs ᴏᴊᴏs sᴏɴ ᴅᴏʀᴀᴅᴏs ᴛᴇ sᴀʟᴇ ᴜɴᴏs ᴄᴜᴇʀɴᴏs ʙʟᴀɴᴄᴏs ᴅᴇᴄᴏʀᴀᴅᴏs ᴄᴏɴ ᴄᴀᴅᴇɴᴀs ᴅᴇ ᴏʀᴏ ᴘᴜʀᴏ ᴀʀʀɪʙᴀ ᴅᴇ ᴇʟʟᴀs ᴇsᴛᴀ ᴛᴜ ʜᴀʟᴏ (ᴄʀᴇᴏ ǫᴜᴇ sᴇ ʟʟᴀᴍᴀ ᴀsɪ ᴇsᴇ ᴄᴏsᴏ ᴅᴇ ʟᴏs ᴀɴɢᴇʟᴇs) ᴜɴᴀ ᴀʟᴀ ᴇs ᴅᴏʀᴀᴅᴀ ʏ ʟᴀ ᴏᴛʀᴀ ʙʟᴀɴᴄᴀ ᴛɪᴇɴᴇs ᴜɴᴀ ʙᴀᴛᴀ ʙʟᴀɴᴄᴀ ᴅᴇᴄᴏʀᴀᴅᴀ ᴄᴏɴ ᴘʟᴀᴛᴇᴀᴅᴏ,ᴅᴏʀᴀᴅᴏ ʏ ᴜɴ ᴘᴏᴄᴏ ᴅᴇ ɴᴇɢʀᴏ ᴛᴀᴍʙɪᴇɴ ᴅᴇᴄᴏʀᴀᴅᴏ ᴄᴏɴ ᴄᴀᴅᴇɴᴀs ᴅᴇ ᴏʀᴏ ᴘᴜʀᴏ ᴛᴜs ᴘᴏᴅᴇʀᴇs sᴏɴ:ᴠɪᴀᴊᴀʀ ᴘᴏʀ ᴅɪᴍᴇɴsɪᴏɴᴇs ᴛᴇʟᴇᴛʀᴀɴsᴘᴏʀᴛᴀʀsᴇ ᴄʀᴇᴀʀ ᴏʙᴊᴇᴛᴏs(ʏ ᴠɪᴄᴇᴠᴇʀsᴀ) ʏ ᴘᴏʀᴛᴀʟᴇs ᴜɴ ᴘᴏᴅᴇʀ ᴍᴜʏ ɪᴍᴘᴏʀᴛᴀɴᴛᴇ ǫᴜᴇ ʟᴇs ᴏᴛᴏʀɢᴀɴ ᴀ ʟᴏs ʀᴇʏᴇs ᴏ ʀᴇʏɴᴀs (ɪɴᴠᴇɴᴛᴀᴅᴏ ᴘᴏʀ ᴍɪ xᴅᴅ)ᴇs ᴜɴ ᴇʟᴇᴍᴇɴᴛᴏ ʟᴀ ᴄᴜᴀʟ ᴛᴇ ᴘᴇʀᴍɪᴛᴇ ᴄʀᴇᴀʀ ɴᴜᴇᴠᴏs ᴘᴏᴅᴇʀᴇs ʏ ᴇsᴏ sᴏʟᴏ ʟᴇs ᴏᴛᴏʀɢᴀɴ ᴀ ʟᴀs ʀᴇʏɴᴀs ʏ ʀᴇʏᴇs sᴇᴍɪᴅɪᴏs@s,ᴄᴏᴅɪɢᴏs: () ᴘᴇɴsᴀᴍɪᴇɴᴛᴏs ** ᴀᴄᴄɪᴏɴᴇs ʏ ᴄʀᴇᴏ ǫᴜᴇ ᴇsᴏ ɴᴏᴍᴀs xᴅᴅ ᴍᴀñᴀɴᴀ ᴅᴇ ʀᴇᴘᴇɴᴛᴇ sᴜʙᴀ ᴇʟ ᴘʀóʟᴏɢᴏ ᴅᴇ ᴄᴏᴍᴏ ᴄᴏɴᴏsɪsᴛᴇ ᴀ sᴇʟ ʙᴀʏ ᴇsᴄʀɪᴛᴏʀᴀs!

мι ℓιи∂σ fυ¢квσу/Selever x T/NDonde viven las historias. Descúbrelo ahora