𝗣.𝗧 𝖳𝗐𝗈

1.4K 243 26
                                    


همونطور که قهوه ی تلخشو به دست گرفته بود،از پنجره بزرگ اتاقش به شهر و آدمایی که از اون فاصله شبیه مورچه به نظر می‌رسیدند،خیره شد.
هرچی نباشه ساکن بهترین و بالاترین طبقه و اتاق برج لوته* سئول بود و خب نوچه هاش مجبور بودن هربار برای دیدنش،ترس از ارتفاعشون رو بریزن دور و با کلی بدبختی به دیدنش برن.

+آره...این منم..جئون جونگکوک..کسی که الان میتونه همه ی این مورچه هارو زیر پاش له کنه.!
نیشخندی به این طرز فکرش زد و ادامه ی قهوشو نوش جان کرد.

-مَستر

با صدای هوسوک دست راستش کسی که مثل برادر بزرگترش بود،قهوه اشو روی میز چوبی چند میلیونیش گذاشت و دست از دیدن سئول برداشت.

+بیا تو..
-روز خوش.
تا کمر خم شد و در جوابش،جئون سری تکون داد.

+چه خبر هوسوک؟
-همه چیز خوبه مستر فقط...
+صبر کن!
حرفشو قطع کرد.
-اشتباهی کردم مستر؟
+آهه..هوسوک،دوست قدیمی من،قرار نشد وقتایی که تنهاییم منو مستر صدا نزنی؟...هرکسی این سعادت نصیبش نمیشه که بتونه جئون جونگکوک رو چیزی غیر از مستر صدا کنه!

لبخندی خجلی زد و سرش رو تکون داد.
-درسته،جونگکو..ک...شی
+راضی کننده نبود اما...بگذریم...داشتی میگفتی،اتفاقی افتاده؟؟
-درمورد کتابخانه ی آقای پارکه.

با شنیدن اسم کتابخانه سرش رو بلند کرد و به هوسوک خیره شد.
+اون پیرمرد هنوزم قبول نمیکنه نه؟
-متاسفانه نه...متقاعد کردنش سخت تر از چیزیه که فکرشو میکردیم.
+فکر کنم وقتشه رویی از خودم نشون بدم!
-پس ماشین رو آماده کنم؟

سری برای دست راستش تکون داد و رفتنش رو تماشا کرد...

▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎

+اینم از کتاب های شما.
-گامساهامیدا.
به منظور احترام خم شد و لبخندی زد.

قلنج گردنی شکوند و به سمت اتاق کارکنا رفت تا لباس مخصوص کارکنارو با لباس ارزون قیمت خودش عوض کنه.

امروز به طور افتضاحی مشتری داشتن و به شدت خسته بود.

-اوه تهیونگا اینجایی.
+آره جین هیونگ اینجام.

کیم سوکجین،یکی از صمیمی ترین دوستای تهیونگ که البته وضع مالی اونم دست کمی از تهیونگ نداشت.

-داری میری؟
+اوهوم
-خیلی خب...خسته نباشی

داشت میرفت که یهو حرفیو یادش اومد..
-آه..داشت یادم میرفت..
+چیزی شده هیونگ؟
-آقای پارک گفت بهت بگم فردا سر کار نیای چون خطرناکه!
+یعنی چی؟
-نمیدونم اما گفت میخواد تنها باشه.
+آههه...خب...باشه!

دستی روی شونه دونسنگش کشید و بیرون رفت.

اما کاش جین بیشتر روی خطرناک بودنش تاکید میکرد،چون تهیونگ شیِ ما زیادی دلسوزه و حاضر نیست اون پیرمردو تنها بزاره!!!

اما اگه میدونست قراره فردا با کسی رو به رو بشه که زندگیشو متحول میکنه...یقینا هیچوقت تصمیم نمیگرفت فردا به سر کار بره..
.
.
.
.
.

*برج لوته (The Lotte World Tower) بلندترین آسمان خراش در کره جنوبی است

Rất tiếc! Hình ảnh này không tuân theo hướng dẫn nội dung. Để tiếp tục đăng tải, vui lòng xóa hoặc tải lên một hình ảnh khác.

*برج لوته (The Lotte World Tower) بلندترین آسمان خراش در کره جنوبی است.
این برج شامل دفتر کار، مغازه و گران‌ترین آپارتمان‌‌ها در کره جنوبی بوده و ارزش هر متر مربع آن معادل 5985 دلار است؛ همچنین دارای یک هتل لوکس با نام Signiel سئول است.

بوک رو از کامنت و ووت های قشنگتون دریغ نکنید:)))!

𝖡𝗅𝖺𝖼𝗄 & 𝖶𝗁𝗂𝗍𝖾 || 𝖪𝖮𝖮𝖪𝖵Nơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ