פרק!!! אולי יעלה היום עוד שני פרקים מאוחר יותר...
תהנו🤍-
לואי התעורר בבוקר שאחרי והארי התחקה אחר צורות על גבו מתחת לחולצתו בעודו מנשק בלחי ובצווארו. הוא חייך מנומנם, "בוקר, שרץ."הארי ציחקק והצמיד נשיקה חמה לצווארו, "בוקר. אכפת לך להסביר למה אני שרץ?"
"אתה צופה בי כשאני ישן. אתה מנשק אותי כשאני ישן." לואי אמר ופיהק, הארי צחק חרישית, "זו לא הפעם הראשונה, אתה יודע. זו רק הפעם הראשונה שאתה תופס אותי."
לואי צחק לתוך הכרית, "זה רק מוכיח שאתה שרץ."
"ממ, אולי." הארי חייך ונישק את לחיו "אתה רוצה לקום עכשיו או להישאר עוד קצת? כלומר, אין לנו באמת לאן ללכת, יורד גשם בחוץ."
"אני רוצה להישאר עוד קצת." לואי התכרבל בחזרה אל החזה של הארי, הארי הנהן, "בסדר. אמא שלי ורובין בעבודה, אז זה רק אנחנו פה עם ג׳מה. אני אקום להכין לנו ארוחת בוקר."
"חכה לא, תישאר איתי עוד קצת." לואי תפס את זרועותיו של הארי בידיו הקטנות לפני שהספיק לקום, הארי חייך בשקט וחיבק בחזרה לתוך צווארו, "אתה רוצה שאחמם אותך?"
"כֵּן." לואי הנהן בחיוך, עוצם את עיניו. הארי החזיר את ידו מתחת לחולצה של לואי כדי לעקוב אחר צורות על גבו, עורו היה חם ורך.
כעבור רבע שעה הם החליטו לקום, הארי נשא את לואי על כתפו והושיב אותו על השיש במטבח
"אני אכין לנו תה." הארי לחץ על ירכיו ברכות והלך להרתיח את הקומקום בזמן שהוא הביא להם ספלים
"מה אתה רוצה לארוחת בוקר ?" הארי שאל, "לאמא יש כמעט כל מרכיב שאנחנו צריכים."
"אני לא יודע, לא ממש אכפת לי." לואי משך בכתפיו, תוחב את שערו של הארי מאחורי אוזנו. הארי חייך אליו, "די חשבתי להכין פנקייק שג'ם אוהבת כשאני מכין לה, פנקייק עם שוקולד צ'יפס לבן. מה אתה אומר?"
"נשמע טעים." לואי חייך בחזרה, הודה לו כשהושיט לו את ספל התה שלו.
עד מהרה נכנסה ג'מה למטבח מנומנמת, "איפה האוכל שלי? שמעתי משהו על הפנקייקים האהובים עליי."
הארי ציחקק והחזיק את זרועו פתוחה, ג'מה חיבקה אותו ונשענה עליו בישנוניות.
"כן, שאלתי את לואי מה עלי להכין לארוחת הבוקר, וסיפרתי לו על הפנקייקים האהובים עליך." אמר הארי בחיוך ודיגדג אותה בצד, "ואם תבקשי יפה, אני אכין אותם."
היא הטיחה את ידו, "אתה יכול בבקשה להכין לי פנקייק, פרצוף צפרדע?"
הארי העמיד פנים שהוא מזעיף את פניה וחבט בה לרצפה, גרם לה לצרוח. לואי ציחקק על שני האחים, וצילם אותם לסנאפצ'ט שלו.
YOU ARE READING
A model And A Fan-Larry מתורגם
Romanceפאנפיק מתורגם על לארי (רק ההמשך שלו, מחלק 32) (ההתחלה בעברית נמצאת אצלה-@HeLeLm ) לואי ביישן ושקט. הארי פופולרי וידוע. ... כמה לילות לפני יום הולדתו, לואי החליט שהוא הולך לספר להוריו שהוא הומו. אחרי הכל, הם ההורים שלו, הם יתמכו בו. אבל מה קורה כ...