Londra
Akşam yemeği yendikten sonra Yiğit ve Erim dışarı çıkmıştı. Kaya ise evde kalıp yine geçmişe dalmıştı. Sevdiği kadını bir türlü unutamıyordu, sevdiği kadın onu aldatmış olsa bile. 4 ay olmuştu ondan ayrılalı. Merak içini kemiriyordu ya Ender doğruyu söyleyip onu aldatmamışsa, o zaman çok pişman olurdu. Düşüncelerini telefon sesi böldü. Telefona baktığında arayan Şahikaydi.
Kaya: Alo Şahika
Şahika: Alo Abicim nasılsın?
K: İyim canım sen nasılsın?
Ş: Kötüyüm, yardımına ihtiyacım var.
K: Ne oldu yine?
Ş: Lütfen İnstanbul'a geri dön. Benim acil olarak Paris'e gitmem gerek, şirkette'de işler biraz karışık. Biliyorsun hisselerimin yönetimini senden başkasına veremem. Yani bir kaç aylık sadece.
K: Olmaz Şahika
Ş: Ama neden?
K: Yiğit ile Erimi yalnız bırakmak istemiyorum.
Ş: Onları bahane etme lütfen, çocuk mu onlar. Abi lüütfen
K: Bilmiyorum, biraz düşünmem lazım.
Ş: Tamam sen düşün, bende senden haber bekliyicem.
K: Tamam, görüşürüz.
Ş: Görüşürüz abi.Telefonu kapattıktan sonra derin düşüncelerle uykuya daldı. Sabah kahvaltıda Kaya çocuklara Şahika'nin teklifinden bahsetti. Çocuklar kararı ona bırakıp, onlar için sorun olmadığını söylediler. Kahvaltıdan sonra Kaya Şahika'ya mesaj attı " Yarın geliyorum.".
Çok düşünmüştü ve Şahika'ya yardım edecekti. Aslında kimi kandırıyordu, o sadece Ender için geri dönüyordu. Onu çok özlemişti ve ona yakın olmak istiyordu.
İstanbul.
İstanbul'a geleli 2 gün olmuştu. Çok özlemişti burayı. Bu gün Kaya'nın şirkette ilk günüydü ve Ender'le mutlaka karşılaşacaktı diye düşünüyordu. Sırf bu yüzden onun en çok sevdiği renkte takım giymişti.Şirkete geldiğinde Şahikanin odasına geçti.
Ş: Hoşgeldin Abicim.
K: Hoşbulduk.Şahika kendi sandalyesini çekip söyledi.
Ş: Böyle geç lütfen, bu odayı sana bırakıyorum.
K: Teşekkür ederim.
Ş: Çağatayın geldiğinden haberi var, konuştum ben onunla.
K: İyi yapmışsın.Kaya Enderin haberi olmadığını anladı. Yüzünde hafif sırıtma ile düşündü, Ona büyük sürpriz olacaktı.
Kaya dosyalara bakarken Şahika seslendi. Bir şeyler söylemek istiyor gibiydi.Ş: Abi
K: Efendim
Ş: Sana bir şey söylemem lazım.
K: Dinliyorum.
Ş: Bak sakin olucağına dair bana söz vereceksin.
K: Şahika ne söyleyeceksin söyle, geriliyorum yoksa.
Ş: Tamam tamam sinirlenme. Söyleyeceğim şey Ender'le ilgili.Kaya artık gerçekten gerilmişti.
K: Ne olmuş Endere?
Ş: Ender hamile.