Süpriz Parti

40 7 0
                                    

Justin eve girdiğinde çok şaşırmıştı. Arkadaşları ona tatliden hoşgeldin partisi düzlemişlerdi. Justin buna çok mutlu oldu . Hepsiyle hasret giderdi. Ve sonra kapı çaldı. Justin kapıyı açmak için kapıya doğru ilerledi. Kapıda Selena vardı ''Ben şey dice aaa parti mi var?'' dedi Selena Justin'e. Justin bunun burda olmasını pek istemiyordu. Çünkü hepsi erkekti.Selena kapıda içeriye girmeyi bekliyordu Justin'e soru sorar gibi baktı. Justin ne diceğini bilmiyordu. Justin Selena'ya dönerek "Sadece erkek arkadaşlarımla kutluyorum bunu" dedi. Selena "Tamam. Ben bebek hakkında konuşmaya gelmiştim" dedi. "Bunu sonra konuşuruz" dedi ve kapıyı kapatı. Salona gidiyordu ki karşısında Scooter'ı gördü. "Justin içeriye gel" dedi Scooter ve çalışma odasına girdi. Justin Scooter'ın ardından odaya girdi ve kapıyı kapattı. "Justin neden Selena'nın hamile olduğunu söylemedin?" diye sordu. "Scooter bende yeni öğrendim" dedi Justin. "Bak Justin tüm Belieber'lar Selena'dan nefret ediyor eğer bunu öğrenirlerse milyonlarca Belieber'ı kaybedebilirsin, çoğu canına kıyabilir" dedi Scooter. "Bak Scooten ben Belieber'larıma çok değer veriyorum ve onlar için Selena'dan vazgeçebilirim ama o benden bir parça taşıyor" dedi Justin. O sırada kapı çaldı "Neyse Scooter bugünü mahvetmeyelim" dedi ve kapıya baktı. Gelen Miley'di onu içeriye davet etti.

İmpossible (Justin Bieber fan ficition)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin