꒰ 🫀 ꒱

5 0 0
                                    

𝐂 𝐇 𝐀 𝐏 𝐓 𝐄 𝐑  𝐅 𝐈 𝐕 𝐄

Ο Λέο συνέχισε την διαδρομή μέχρι το δωμάτιο τους χωρίς να απαντάει στις αλλεπάλληλες ερωτήσεις της Ελίζαμπεθ. Μπαίνοντας έβγαλε τις βαλίτσες τους και άρχισε να μαζεύει τα πράγματά με έντονες και βιαστικές κινήσεις. Η Ελίζαμπεθ έκατσε στο κρεβάτι και τον κοιτούσε προβληματισμένη χωρίς να πει τίποτα.

Λέο: Δεν θα με βοηθήσεις; Την ρώτησε με την χροιά του να προδίδει ότι ήταν εκνευρισμένος.

Ελίζαμπεθ: Γιατί μαζεύεις τα πράγματα όμως. Τι σε ενόχλησε Λέο μου; Του αποκρίθηκε γλυκά. Ενώ έκανε δειλές κινήσεις να τοποθετήσει κάποια ρούχα στην δερμάτινη βαλίτσα.  

Λέο: Δεν είδες;! Απάντησε νευριασμένα. Πήρε μια βαθιά ανάσα και την απελευθέρωσε με ορμή, γύρισε το κεφάλι του προς την βαλίτσα και στερέωσε τα χέρια του στις άκρες της, σκυμμένος από πάνω της.

Ελίζαμπεθ: Κατάλαβα τη σε πείραξε. Όντως σίγουρα εκείνος ο άντρα δεν ήταν ο ποιο ευγενικός και συνεννόησιμος άνθρωπος, εσύ δεν πρέπει να νευριάζεις όμως. Ξέρω ότι εκνευρίστηκες. Και εγώ εκνευρίστηκα μαζί του όταν σε διέκοψε. Αλλά προσπάθησε να ηρεμήσεις. Του απάντησε και σηκώθηκε δίπλα του, χαϊδεύοντας απαλά με το χέρι της στην πλάτη του.

Λέο: Η Scotland Yard θα μας αναθέσει την υπόθεση σίγουρα. Είμαστε όχι μόνο η πιο κοντινοί ντεντέκτιβ αλλά μένουμε και στο ξενοδοχείο, έχουμε άμεση επαφή με το έγκλημα. Δεν θέλω να μας βρει εδώ όταν μας ψάχνει. Είπε και έκλεισε τις βαλίτσες τους, τις πήρε στο χέρι και άνοιξε την πόρτα περιμένοντας την Ελίζαμπεθ να περάσει πρώτη. Αλλά αυτή είχε μείνει παγωμένη στην θέση της.

Ελίζαμπεθ: Λέο- Δεν πρόλαβε να εκφράσει το παράπονο της όταν ο άντρας της την κοίταξε με νευριασμένο βλέμμα. Μουτρωμένη πέρασε γρήγορα την πόρτα συνεχίζοντας να προχωράει μπροστά χωρίς να τον περιμένει.

Πέρασαν την κεντρική πόρτα και άρχισαν να κατεβαίνουν τα σκαλιά για να επιβιβαστούν στο αμάξι που θα τους μετέφερε στον σταθμό των τρένων. Μόλις ήταν έτοιμος να δώσει τις βαλίτσες τους στον μπάτλερ η φωνή του Ντάριαν τους σταμάτησε.

Ντάριαν: Που πηγαίνετε; Τους ρώτησε από το πάνω μέρος της σκάλας ενώ δίπλα του ξεπρόβαλε ο Βίκτορ.

Βίκτορ: Δεν ήξερα πως είστε ντετέκτιβ. Η Scotland Yard μας είπε να σας ενημερώσουμε ότι εσείς θα είστε οι ντετέκτιβ που ανέθεσε στην υπόθεση.

Du hast das Ende der veröffentlichten Teile erreicht.

⏰ Letzte Aktualisierung: Apr 24 ⏰

Füge diese Geschichte zu deiner Bibliothek hinzu, um über neue Kapitel informiert zu werden!

꒰🔍꒱ 𝐓𝐡𝐞 𝐑𝐨𝐬𝐞(𝐬) | ❝...𝔀𝓱𝓮𝓻𝓮 𝓽𝓱𝓮 𝔀𝓪𝓿𝓮𝓼 𝓬𝓻𝓪𝓬𝓴❞Wo Geschichten leben. Entdecke jetzt