PARTEA I
Trei luni mai târziu...
Urc în mașină dârdâind de frig și dau drumul căldurii la maxim, strângându-mi mai bine paltonul pe mine. Urăsc frigul de parcă ar fi cel mai mare dușman al meu și de abia aștept să ajung acasă ca să-mi pot face o baie fierbinte. Bine că măcar aceasta a fost ultima zi de muncă înainte de vacanța de sărbători. În ultimele trei luni am muncit pe brânci amândoi și avem de gând să ne relaxăm în primul nostru Crăciun împreună, cu toate că încă nu ne-am plănuit ceva anume.
Îl aștept de câteva minute bune pe Jayden să apară, dar nu voi ieși nici moartă din mașină ca să văd pe unde a rămas. Mi-a spus să merg eu înainte la mașină pentru că el trebuie să discute ceva cu tata, deci nu am decât să-l aștept. În scurt timp îl văd ieșind pe ușile firmei, vorbind la telefon și pare să fie destul de tensionat. Sper că nu s-a întâmplat nimic rău.
— Nu, mulțumesc. Acum te-a luat dorul de mine? De ce aș petrece Crăciunul cu tine când pot s-o fac lângă persoana pe care o iubesc? Sună-ți una dintre iubitele tale și lasă-ne pe noi în pace! ... Nu am ce să ascult. ... În cazul acesta nu pot lua o decizie de unul singur. Dacă o convingi pe ea, poate mă mai gândesc. ... Acum te rog să mă lași pentru că nu am timp de discuții. ... La fel și ție.
— Ești bine? Ce s-a întâmplat, iubitule?
— Iartă-mă dacă te-am făcut să aștepți, iubito. Era tata și m-a enervat cu propunerile lui deplasate.
— Nu-i nimic, dar de ce ai fost atât de dur cu el? Totuși, este tatăl tău. Ce ți-a propus atât de deplasat încât să te enerveze așa?
— Acum l-a apucat dorul de familie și cică vrea să petrecem Crăciunul împreună.
— Dar asta este minunat, iubitule! De ce nu ai acceptat?
— Cum de ce? Nu am de gând s-o fac pe mama să sufere din cauza lui tocmai de sărbători. Vreau să îmi petrec Crăciunul cu tine și de ce nu, poate o vei cunoaște pe mama în sfârșit.
— Și eu îmi doresc asta, dragule, dar nu ar fi mai bine să îl petrecem cu toții? Eu, tu și părinții tăi.
— Nu știu ce să zic, iubito. I-am spus să-i propună asta mamei și dacă ea va accepta, poate mă voi gândi la propunerea sa.
— Ai făcut bine pentru că astfel nu va fi luată prin surprindere. De unde știi că va fi supărată? Poate chiar se va bucura.
— Să sperăm. Acum revenind la noi, sper că nu te-am făcut să aștepți prea mult. Putem să mergem acasă.
— Sunt bine, dar trebuie să fac neapărat o baie caldă ca să mă încălzesc.
— Evident. Tu și frigul nu o să vă împăcați niciodată, nu-i așa? Sunteți cei mai aprigi dușmani.
— Mulțumesc că faci mișto de mine, iubitule. Acum haide să mergem, te rog.
— Cum să fac mișto de tine? Doar te tachinam puțin, iubito. Mergem acum, friguroasa mea.
Ajungem acasă și mă îndrept direct spre baie, nu înainte de a-l ruga pe Jayden să dea căldura mai tare. Pornesc apa să curgă în cadă și torn spumant din belșug, ca mai apoi să scap de hainele de pe mine. Îmi prind părul ca să nu-l ud și intru în apa caldă, gemând de plăcere. Este atât de plăcut... Pornesc cu telecomanda niște muzică și închid ochii, lăsându-mi capul să se sprijine de marginea căzii. În scurt timp aud bătăi în ușă și mormăi un 'Intră!', apărând Jayden.
— Văd că îți priește baia.
— Îhâm... Te poți alătura și tu dacă vrei.
Se așează pe marginea căzii, rânjind și își lărgește nodul cravatei. Îmi mușc buza de jos, dornică să-i rup cămașa aceea de pe el și mă ridic în capul oaselor, înfigându-mi degetele în coapsa sa. Îl simt tensionându-se imediat când îmi strecor degetele pe cureaua pantalonilor săi și o desfac cu o singură mână, luându-l prin surprindere.
CITEȘTI
Inimi rănite
RomansaDouă inimi rănite care se întâlnesc întâmplător, reușesc să se unească ca să se vindece. Ce ar putea fi mai frumos? Însă, până când inimile celor doi protagoniști se vor vindeca împreună, vor trece prin focul și testele iubirii care îi vor pune la î...