Okul bitmişti ve ormana doğru gidiyorduk.Ama kapının oralara yaklaştığımızda oradaki amca dışarı çıkmış.Bize ilk sözü "kovuldum."oldu."NE?" "Merak etmeyin oraya gittiğinizde istediğiniz güce kavuşacaksınız.Ben başka bir nedenden sürgün edildim"dedi.Bunu duyunca rahatlamıştık fakat adam için üzülmüştük.Yavuz hemen adamı geçiştirerek "Bunu duyduğumuza üzüldük."dedi ve bende hüzünlü imiş gibi yapıp başımı eğdim.Ama ikimizde açıkçası pekte hüzünlü değildik.Çünkü güçlerimize kavuşacaktık.
Kapıdan içeri doğru girdik ve her zamankinden daha az sarsılmıştık.Girdiğimizde bizi muhafızlar karşıladı ve büyülerin efendisi diye birinin yanına götürdüler.Girer girmez "Kısa kesicem yapacak işlerim var."dedi.Biz neye uğradığımızı anlamadan devam ettirdi "Ne güç istiyorsunuz söyleyin. İster bir film karakterinin güçleri,ister kendi istediğin herhangi bir şeyi"Benim aklıma direk Marvelda hayranı olduğum doktor strange geldi ve direk düşünmeden onun güçlerini istedim.Yavuz ise zamanı kontrol edebilmek istedi.Ve hemen buradan çıktık güçlerimizi test etmek için.
Güçlerimizle bayağı bir oynadıktan sonra portal açtım ve ikimizi de sırayla eve bıraktım.Ardından eve gittiğimde az kalsın yakalanıyordum ama yakalanmadım.Tamam aslında yakalandım ama Yavuza zamanı geri almasını söyledim ve o da geri aldı çokta geleceğe bir etkisi olmadığı için pek bir şey fark etmedi.Ardından erkenden uyuya kaldım.
Yarın olunca enerji patlaması hissediyordum içimde daha güçlüydüm hem de çok çok sanki patlayacakmış gibi.Erkenden Yavuzu aradım ve "Hemen geliyorum portalla üstünü giyin ve çık."dedim o da "Ben zaten çıktım otobüs bekliyorum" dedi hemen oraya portal açtım ve "Niye hâla otobüs bekliyorsun zaten portal açabiliyorum.Ayrıca bana haber verdiğin için sağ ol." dedim bana göz devirdi ve "Ne biliyim unutmuşum sanki yüz yıldır güçlerimiz var"dedi.Okulun yanındaki ormana gittik ve içeri girdik.
İçeride bizi yine gardiyanlar karşıladı ve "Sizin yüzünüzden ekinoksusun enerjisi bozuldu enerji patlaması yaşanacak ve belki de yok olacak." dedi. Ne dediğini bile doğru düzgün anlamadan Yavuz hemen zamanı dondurup benimde haraket etmemi sağladı.İlk önce şaşırdım ama sonradan kaçmamız gerektiğini bana Yavuz hatırlattı elimi iki kere şıklatarak portal açtım ve oradan uzaklaştık.
Bir yerlerde başıboş olan kıyafetleri bulduk ve kılık değiştirmek için giydik.Ardından bir tüccara olayları sorduk ve anlatmaya başladı savaştan sonra bazı şeyler değişmiş ve kazanmamızı sağlayan şey kara büyüydü yani kara büyü çok ağır ve kontrol etmesi zor olduğundan patlama ihtimali varmış.Yani en azından ondan duyduklarımız bunlardı.
Yavuzla hemen bir kütüphaneye gidip araştırdık ben enerjiyi kontrol etmeye o ise enerjiyi durdurmaya bakıyordu.Yavuz bir şey buldu ve tek yolda buydu.Ama o yolun ucu bizim ve tüm ekinoksus halkının güçlerinin gitmesinden başlıyordu.Ben bunu reddettim ama Yavuz tek yolun bu olduğunu iddia etti.Güçlerimi almanın bir yolunu bulmuş.Ama bende onun güçlerinden etkilenmemenin bir yolunu bulmuştum.Onun yanında astral seyahat şeklinde geziyordum ki benim güçlerimi alamasın.
Başka bir yol bulduğunu söylediğinde hemen bedenime gidip geri geldim yanına ama yalan söylüyormuş.Zamanı durdurdu ama bana işlemedi.Ve orada anlamıştık arkadaşlığımızın kötü biteceğini.Ama bu kadar yakın olacağını tahmin etmemiştik.
Anlamasamda bir yolunu bulacağını söylemişti kalkanımı engellemenin.Aradan biraz zaman geçti ikimizde yollar arıyorduk ve ikimizde kendimize göre çözümümüzü bulmuştuk.Ama birimizinki bencillik,diğerimizin ki ise bir yol uğruna istenmeyen şeyler yapılması ve istenmeyen kayıplar verilmesiyle devam eden bir yoldu.
İkimiz bir daha buluştuğumuzda.İkimizde birimizin ihanet edeceğini biliyorduk.Ama asıl soru şu idi "Kim ilk önce ?" Biraz konuştuktan sonra bana gerçekten bir yol bulduğunu söyledi ama o kadar araştırmadan sonra öyle bir yol olmadığını öğrenmiştim hemen önce davranıp onu başka bir paralel evrene aldım.Oradaki hiç bir şey diğer evrenleri yada diğer şeyleri etkilemiyordu.Ama onu arkadan bıçaklamak istemediğim için "Yavuz" diye bağırdım o da anlamış olsa ki tam ben onu paralel evrene aldığım anda zamanı dondurdu.
İkimizde neredeyse aynı anda ihanet etmiştik.Ve ikimizde bir daha çıkamayacaktık.Ne olacaktı arkamızda kalanlar ?.Ekinoksus gidecek miydi?Bu patlama dünyaya etki edecek miydi ?Her türlü sorumuz yanıtsız kalmıştı.Bir daha hiç bir şey yapamayacaktık."Ölüm gibi bir şey oldu ama kimse ölmedi"Ve bir hikayede böyle bencillik yüzünden bitti...
Okuduğunuz için teşekkürler aslında bu seriyi devam ettirmek isterdim ama yazmaktan zevk alamıyordum.Yazmaktan zevk alamıyorsam,siz de okumaktan zevk almassınız diye düşündüm.Bir sonraki hikayelerimi yakın gelecekte yayınlamayı düşünüyorum.
OKUDUĞUNUZ İÇİN TEKRARDAN TEŞEKKÜR EDERİM
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ekinoks'un gizemi
Science FictionEkinoks efsanesi ve iki arkadaşın yeni okulda bu efsaneyi keşfetmesine dair bir kitap... İyi okumalar