Capitolul 9

206 22 0
                                    

Aveam nevoie de Olive.Doar el ma putea intelege.L-am sunat iar in scurt timp ne-am intalnit in parc.Cand l-am vazut stand pe o bancuta am fugit spre el.M-am aşezat si l-am luat in braţe Simţeam cum lacrimile se strâng si vor sa îşi faca aparitia.Chiar daca aveam nevoie sa ma descarc, am preferat sa le tin in frau si l-am strans si mai tare pe Olive.Am stat cateva minute asa, pana am putut vorbi.
-Olive,ma bucur ca esti langa mine acum.
L-am luat inca odata in braţe iar dupa ce i-am dat drumul am inceput sa ii povestesc tot ce sa intamplat.
-Alice,totul o sa fie bine.Sunt aici langa tine si promit ca o sa te protejez.
Trecuse o luna de la incident.Alergam pe holurile scolii cu gândul la Dave.Oare era bine?Aveam multe intrebari pe care incercam sa le scot din minte.Cand am ajuns in clasa am răsuflat uşurata ca profa inca nu venise.M-am aşezat in banca aşteptând ca profa sa apara din moment in moment.Cand am intors capul spre banca lui Olive ,am vazut ca nu era prezent.Ciudat.El niciodată nu lipsea.Orele s-au dur repede cum ma asteptam.
Cand am ajuns in fata casei l-am vazut pe prietenul lui Olive,Bryan, ieşind din casa de langa mine.Mda...ciudat.Pot deveni lucrurile si mai ciudate?
-Hei surioara!Ce faci?spune Ryan cu gura plina de popcorn.
Vorbeam de ciudat.El este fratele meu vitreg mai mare cu un an,Ryan.Nici nu stiam ca Tom avea un fiu.Mai tineti minte cand la nunta surorii lui Tom m-am împiedicat si cineva ma prins?Acel cineva e Ryan.Acum ma tot tachinez cu chestia asta, ca sunt impiedicata.Cu toate astea ,noi ne iubim de parca am fi frati din acelasi sange ,ce mi-as fi dorit.Intru in bucatarie si il vad pe celalalt nebun gătind.Primul nebun era Ryan.
-Ce faci roscatico? Ma intreaba Tom zâmbind.Doar ştie ca nu imi place porecla pe care mia puso
-Bine,motanul Tom.Ce gatesti? Il intreb putin dezamăgită ca nu am gasit o porecla mai buna.
-Paste cu sos.Cum iti plac tie.
I-am zâmbit si am mers la mine in camera.Am dat drumul la apa,sperând ca o baie fierbinte sa ma relaxeze.Cand am intrat in apa,am lasat fiecare strop sa se joace pe pielea mea.Dupa baie m-am imbrac cu pijamaua mea de urs si am coborât sa mananc.Mmm.. erau cele mai bune pase făcute. Am mâncat tot si ca drep t premiu am primit un baton de ciocolata.Nu imi venea sa cred ca mama inca imi făcea asta.Dar hei.Si mie imi plăcea asa ca nu o judec.Am mers in sufragerie, savurand fiecare particica din baton.Dupa ce,, l-am devorat'' am mers la mine in camera si m-am întins in pat.Când imi era lenea mai mare,mi-a sunat telefonul Primisem un mesaj de la Olive.
Olive:Ce faci roscatico? :))
Eu:Fac de la bine in sus.De unde stii de  porecla?
Olive:Du-te la geam si ai sa descoperi
M-am dus la fereastra cum a zis Olive si surpriza.Era in fata mea,in cealaltă casa.Ne despărţeau decat 4 metri.Deci d-asta ieşise Bryan din acea casa.Olive tocmai se mutase langa mine.
Olive:De ce ai ramas impietrita?
Eu:Cand te-ai mutat?
Olive:Iti spun maine la scoală Acum culcate.Noapte buna roscatico!
M-am dus in pat ai in cateva minute am adormit.

NEPOPULARIIUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum