פרק 86

370 34 42
                                    

עוד פרק!!
מנסה לעלות עוד פרק להיום. בבקשה תצביעו ותגיבו!.
תהנו🤍

-
לואי התעורר מהבטן שלו מתהפכת, הוא נאנק והתיישב כדי להגיע אל הדלי ליד המיטה. הוא הקיא קצת, למרות שלא היה מה להקיא יותר.

הוא קם מהמיטה לשטוף את פיו, מחייך מעט מהמחשבה שהארי יהיה בבית בעוד כמה שעות. הוא הסתחרר ומעד מעט, מחזיק במשקוף של חדר האמבטיה כשנכנס.

לאחר ששטף את פיו ועשה את הצרכים שלו הוא יצא מהחדר, ראייתו הייתה מעט מטושטשת

"בוקר טוב." זאין ניגש אליו מהמטבח, שם לב לסחרחורת שלו. הוא מיהר אליו וכרך זרוע סביב פלג גופו, ועזר לו להגיע לספה.

"איך אתה מרגיש היום?" הוא שאל והשליך מעליו את השמיכה, לואי נאנח, "הקאתי קצת, ואני מסוחרר. הראש שלי מרגיש כאילו הוא עומד להתפוצץ."

"אני אלך להביא לך תרופות ותה. לי בחוץ, הוא יאסוף את הארי משדה התעופה." אמר זאין ושפשף את ברכו, לואי הינהן וגנח כשהוא קיבל שוב סחרחורת.

זאין הושיט לו את השלט, "תבחר כל מה שתרצה." הוא ניגש למטבח להכין תה לואי, נאנח בעצב כאשר לואי נכנס להתקף שיעול שגרם לו להתפתל. הוא עזר לו להגיע לשירותים ממש לפני שהקיא, משפשף את גבו כשהילד הקטן מיילל מכאב.

לאחר שלואי שטף את פיו שוב זאין עזר לו לחזור לסלון, הוא סיים להכין במהירות את התה שלו. הוא הוסיף דבש וכמה טיפות לימון, והושיט אותו ללואי. לואי לקח והודה לו, אחז בספל ולגם ממנו.

זאין הכין ללואי ארוחת בוקר, משהו שישמור על הבטן שלו שקטה. הוא קיבל הודעה מליאם, שאומר שהם יחזרו הביתה בעוד שלוש שעות.

הוא עזר ללואי להגיע לשולחן כשארוחת הבוקר מוכנה, לואי כרך את השמיכה סביבו ואכל את ארוחת הבוקר שלו לאט, למקרה שהוא יקיא באמצע.

הטלפון של זאין צלצל, לואי נאנק וכיסה את אוזניו, "אוי, זי, זה חזק, סגור את זה."

"סליחה לו." זאין קם במהירות לענות, רואה שם איש הקשר של נייל.

"מה קורה, ני?"

"היי, אתה עדיין אצל לואי והארי?"

"כן למה?"

"קארה ואני חשבנו לבוא להגיד שלום, מזמן לא ראינו לואי."

"בטח, אתם יכולים לבוא, אבל הוא חולה, בסדר? אל תלחצו עליו."

"כמובן. נהיה שם עוד מעט."

הם ניתקו את השיחה, זאין פנה ללואי, "נייל וקארה בדרכם להגיד שלום, הם מתגעגעים אליך."

לואי הנהן לאט, מנסה לא להסתחרר. הוא סיים לאכול והלך לשכב על הספה, מתכסה בשמיכה.

נשמעה דפיקה בדלת, זאין פתח אותה וחייך אל נייל וקארה, "היי, כנסו."

A model And A Fan-Larry מתורגםWhere stories live. Discover now