Capitolul 1

3 0 0
                                    

Toată lumea îmi zice că sunt o persoană ciudată . De la prieteni și chiar și la propria familie, ajungând să cred cu adevărat asta  despre mine . Numele meu este Ana Forbes și am 19 anișori. Locuiesc in Snagov cu ai mei , într-o casă destul de mare .  Mereu mi s-a părut un loc în care lumea află tot ce faci , asta fiind foarte enervant. Orice mișcare pe care o faci se află iar asta mă scoate din sărite.

Stau în pat observând cum primesc un mesaj  pe telefon de la prietena mea Ela .
Iau telefonul și oftez văzând mesajul de pe whapp .

- Până la urmă noi de ce nu mai vorbim?

Nu intru pe conversație cu motivul să nu îi dau seen . Recunosc nu este ok ce fac , este ceva imatur din partea mea chiar dar nu mi-a trecut supărarea  . Cum sa vă explic eu ?Prietena mea Ela are un iubit ! Sună de parcă aș avea ceva împotrivă cu asta , dar nu am ghiciți ce . Ideea este că tipul a devenit foarte toxic din toate punctele de vedere.   La  modul că nu o lasă să meargă la facultatea unde ea  visează , el vrând să rămână în Snagov pentru el , nu o lasă să mai iasă cu mine și cu prietenele noastre, motivul fiind unul foarte amuzant chiar :" că eu mă duc la  muncă ca sclavi și tu de ce ieși pe afară? " .  Mi se pare o prostie relațile de genul ăsta sincer vorbind . Nu zic că am eu experiență cu băieții, de fapt nu am de loc . Am 19 ani dar nu am avut până acum un iubit  și da este ciudat asta .  Mă enervează faptul că și cu mine are o atitudine aiurea,  iubitul prietenei mele . Ultima dată când am ieși începuse să îi zică "că mai nou ieși cu prietena ta , nu cu iubitul tău" . In concluzia in care noi personal nu am mai ieșit de aproape 4 luni . Bine , nu a fost vina ei și nici a mea . Am zis să îi las timp cu iubitul ei, pentru că mă bucur pentru ea cu toate că eu personal nu pot să îl mai suport. Recunosc înainte chiar mi se părea un tip super mișto dar cu timpul mi s-a schimbat părerea mai ales la modul cum o controlează făcând orice  vrea din ea .  Pe mine mă enervează chestia că   îl lasă să facă asta.  Știu că este aiurea , dar personal eu nu pot să mai ies cu ea până nu își revine la realitate.

Poate vă întrebați cum se face că la 19 ani nu am reușit să am nici măcar un iubit și sunt și virgină. Simplu băieți nu au fost atrași de mine . Adică mereu am fost fata ciudată din Snagov  . Bine sincer nici fizic nu pot spune că arătam bine. Scundă cu breton și ochelari, oamenii făcând mișto de mine pe tema asta.   Noroc cu Ela că am devenit mai deschisă oleacă și am reușit să îmi fac și eu prieteni. În a 12a nu am vrut să mă concentrez doar pe bacalaureat și nu am vrut să aud de băieții absolut de loc.  După ce am terminat cu bacul, am fost așa de bucuroasă încât nu voiam să mai aud de nici un examen niciodată, dar ar fi prea frumos ca să fie adevărat.

Observ că mai primesc iar un mesaj pe telefon, de data asta crezând că este tot de la Ela , dar era de la prietena mea Adriana . Adriana este o fată de vârstă cu mine  super mișto cu care mă am bine .

-Hai pe afară ,Ana!

Zâmbesc când văd mesajul și îi răspund că ies.  Mă îmbrac cu o salopetă albastră scurtă și cu un tricou galben . Mă uit la păru meu blond și încep să pieptăn. Da, m-am vopsit blondă vacanța asta de vară . Aveam nevoie de o mică schimbare, eu personal nu mă mai regăseam  brunetă.  Ies pe ușă direcția mea fiind prietena mea Adriana .

#

Mă întorc de afară cu o dispoziție bună dar observ că iar primesc un mesaj de la Ela.

- Bine, Ana tu ai decis dacă nu vrei sa mai fim prietene este alegerea ta până la urmă .



Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Mar 31, 2022 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Îndrăgostită de o persoană nepotrivităUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum