17 lipca 2026
6:45Promienie słońca obudziły Anastazję ze snu. Jak zawsze zapomniała zasłonić okna.
Kobieta spojrzała na zegar który znajdował się na ścianie była godzina 6:45 czyli spała 4 godziny. Po powrocie z odkrytej miejscówki dziewczyna ogarnęła swoje mieszkanie po czym poszła spać.Wstała z łóżka i ruszyła w stronę łazienki gdzie odbyła tradycyjnie poranną toaletę. Ruszyła do kuchni w której przygotowała sobie coś do jedzenia. Ana pod wpływem stresu "zapomniała" o jedzieniu,co spowodowało że miała bardzo szczupłą sylwetkę.
Do drzwi zaczął dzwonić charakterystyczny dzwonek. Ana podeszła do drzwi i otworzyła a stał tam ktoś kogo się nie spodziewała zdziwiona zapytała:-Co cię do mnie sprowadza Chak?
-Witaj Anastazja mam dla ciebie pewną rzecz-odparł lekko zdenerwowanym głosem.
Anastazja otworzyła szerzej drzwi i wpuściła niższego od siebie mężczyznę. Chińczyk usiadł na pobliskiej kanapie i zaczął rozglądać się po mieszkaniu. Chociaż doskonale je znał mimo,że każdy z nich obracał się w swoim gronie znajomych.
Na co dzień zakshot był ogromną konkurencją dla rodziny Davis. Obie grupy konkurowały ze sobą we wszystkim w czym się dało. Zależało im na pokazaniu władzy jaką mają w Los Santos. Jednak zdarzały się momenty w których przeciwne grupy łączyły się ale,tylko w przypadkach koniecznych.
Anastazja usiadła obok znajomego i zaczęła wpatrywać się w chińczyka żeby zaczął opowiadać po co do niej przybył. Chińczyk czując wyczekujący wzrok Any rozpoczął swój wywód:
-A więc mam dla ciebie zaproszenie- odetchnął po czym
wyciągnął z kieszeni marynarki kopertę i wysunął ją w stronę kobiety.-To jest zaproszenie na ślub,przyszli małżonkowie niestety nie mogli go dać osobiście dlatego przysłali mnie-oznajmił chińczyk z zdenerwowaniem.
Anastazja spojrzała zdziwiona na Kuia nie spodziewała się,że dostanie zaproszenie na ślub tym bardziej w czasie konkurowania o napad na yacht.
-Dobrze, w takim razie podziękuj przyszłej parze młodej a ja dam znać później-odpowiedziała z sztucznym entuzjazmem.
Do Chak'a zaczął dzwonić telefon, mężczyzna wstał z kanapy kierując się do drzwi. Brunetka od samego przybycia chińczyka do jej mieszkania wyczuwała podstęp. Nie od tak zaprasza się przeciwną grupę na ślub. Gdzieś w myślach kobiety pojawiła się myśl,że może być to ślub Knuckles'a ale, od razu odrzuciła tą myśl.
Anastazja otworzyła czerwoną kopertę:
Zaproszenie
Nicollo
&
Kylie
Mamy zaszczyt zaprosić
Anastazje Davis
Na uroczystość zaślubin
Która odbędzie się
22 sierpnia 2026r. o godzinie 15
Na zakonieAnastazja przeczytała całość zaproszenia i odetchnęła z ulgą. Po czym sięgnęła po telefon aby poinformować przyjaciela o sytuacji jaka się wydarzyła.
16:34
Erwin siedział właśnie na komendzie i był przesłuchiwany przez Pisicele i Potato.
Piscela już dwie minuty próbuje dowiedzieć się od Erwina jak to jest że jego ferrari znajduje się zawsze w pobliżu napadów na banki,czy innych placówek.Erwin rozsiadł się wygodnie na krześle i wpatrywał się w zdenerwowanego szefa policji.
-Panie Pisicelo nie wiem czy zdaje sobie pan sprawę z tego,że moje auto to limitka -odparł z wrednym uśmiechem-takie auta są bardzo często kradzione a, to już nie moja ingerencja co złodziej z nim zrobi. Niestety wasza jednostka w tej chwili bardzo rzadko przykłada uwagę na skradzione samochody obywatelów.
CZYTASZ
Niewłaściwa Para|| FF Erwin Knuckles
FanfictionW Los Santos istnieje grupa, która stanowi bardzo dużą konkurencję dla zakshotu. Ciągła rywalizacja Adrenalina. Nieprzespane noce. Co jeśli jeden napad zmieni wszytko? Co jeśli los ponownie połączy dwie identyczne osoby? Chodźcie się przekonać ;)