6🦋

53 10 1
                                    

Pov Jimin:

Jiwoo mi-a dat adresa, ne-am înțeles că pe la 17 trec pe la ea sa o iau si sa fac cunoștință cu băieții.
Mi-am luat la revedere de la Jiwoo si am plecat in biroul tatălui meu pentru ai zice si lui de Jiwoo. Apoi am sa plec acasă sa ii zic mamei sa se pregătească pentru diseară si sa mă pregătesc si eu. Trebuie sa arăt bine si sa fac impresie bună.

Pov Jiwoo:

Nu m-am așteptat să-mi găsesc prietenul din copilărie, voiam atât de tare să-l îmbrățișez, de-abia m-am abținut. Au trecut atâția ani de când a dispărut din viață mea, atâția ani in care nu ne-am văzut. Dar el nu mă ține minte, nu am de gând sa ii spun nimic despre asta poate cu trecerea timpului isi va aduce aminte de mine. Am plecat la birou, am muncit acolo până la 15:15 apoi l-am sunat pe Jungkook sa vină sa ma ia, totuși era cam departe compania de casă. Am ajuns acasă și m-am dus in sufragerie, acolo erau toți băieții inafara de Jungkook care deja era cu mine.

-Baieti, curând la noi o sa vină cineva

-Cine?

-Fiul directorului, de care v-am vorbit dimineață

-Ce sa caute la noi??

-Voi pleca la cină la el, ma invitat.

-Oo, super șansă să îți faci si tu un iubit că până acum nai avut pe nimeni și e păcat ca așa o dulceață ca tine sa rămână singură.

-RM, scoți pe gura aia a a ta veninoasă numai prostii. Te gândești când vorbești? El e fiu de director al unei companii vestite în toată lumea iar eu o simplă fată. Ce tot îndrugi?!

-Nu contează, daca va ve-ti iubi cu adevărat statutul vostru nu va avea asa mare importanță.

-Da, bine. Eu vreau sa plec sa fac un duș si sa ma pregătesc la 17 o să vină Jimin

-Okey, dute principesă si te pregătește.

Next?

 My Childhood friend (Prietenul Meu Din Copilărie( Jimin) Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum