"bir saniye!" diye bağırdım.
"sikeyim, bir saniye! durdurun şu arabayı, kusacağım!"çığlıklarımın arasında sesimi birilerine duyurmaya çabalıyor ve önümü göremiyordum. başım dönüyor, midem bulanıyor, yalnızca yüzüme vuran ılık havayı ve rüzgârla uçuşan saçlarımı hissediyordum. sol tarafımdan bir kahkaha yükseldi.
"Taehyung!" diye bağırdı kahkahalarının arasından.
"ücretini ödedik, sonuna kadar gitmesi gerek! ayrıca seni nasıl indirsinler burada?!""çok korkuyorum. gözümü açamıyorum, salak! seni görmeme engel olacağını bilsem biner miydim buna?!"
"ver elini!" bağırdı. "yanındayım, sevgilim. sakinleş. ver elini, tutayım."
hissettiğim sıcak elleri ve şirin hitap şekli sayesinde gülümseyerek soluma dönecek kadar sakinlemiştim. sakinliğim, tepeye ulaşmak üzere olduğumuzu görünce son buldu. çığlık çığlığa bağırdım.
"Jeongguk! deli mi sikti bizi, ne işimiz var burada? tanrım! durdurun şu treni, n'olursunuz! ben henüz çok gencim bu deneyim için!"
biraz sonra olacaklar yüzünden gözleri parıldarken yan gülümsemesiyle yanıtladı.
"ya! eğlenmek istedik işte. baksana, hem ayılmışsın biraz."
"yapacağın işi sikeyim! seni de sikeyim! salak Jeongguk, salak Jeongguk! bir de benden büyük olacaksın! üç kuruş aklın yok, salak!"
sahte sinirimle kurduğum cümleleri duyduğu gibi tatlı sesiyle kıkırdadı.
"ne yapalım? kapıldın bir kez bana, beni takip ediverdin. söyledim ben, 'Taehyung,' dedim, 'korkarsın bak binmeyelim hız trenine.' dedim. tabii sen beni dinlemedin. 'ben sana biniyorum, hız trenine mi binemeyeceğim?' dedin bir de."
"daha fazla sallama istersen. yalancı."
laf yetiştirmeye devam etmek üzereyken trenin neredeyse hareket etmediğini hissetmemle duraksadım. kalp atışlarımı tüm vücudumda hissederken sakin olmak zordu.
"Jeongguk, siktir! bak! yavaşladık işte! tepeye ulaştık değil mi? ne olacak şimdi, ölecek miyiz? kapatıyorum ben gözlerimi, ölmezsek haber ver tamam mı? seni çok sevdiğimi bil ayrıca."kısık gözlerimle net göremediğim, hız treninin ön kısmına baktı.
"ben de seni seviyorum bebeğim ve arkana yaslansan iyi olur, farklı bir deneyim olacağına eminim çünkü bu kez seni ben uçurmuyorum."
gözlerini kırptı, dişlerini göstererek gülümsedi."salak." dedim ben de sırıtarak. trenin tamamen durduğunu hissettim. iki saniye bile olmadan aşağı doğru hızlandık. Jeongguk yanımda kahkahalarla gülerken ben, yüzümde hissettiğim rüzgâr ve sımsıkı kapattığım gözlerimle çığlık çığlığa Jeongguk'a küfretmekteydim.
-------------
yayınladığım ilk kurgum, hatam varsa üzgünüm.
eğer okuyan birileri olursa beğendiğiniz ve beğenmediğiniz yerler hakkında yorum yapabilirsiniz.♡
sevgilerimle.♡
ŞİMDİ OKUDUĞUN
roller coaster// taekook
Fanfiction"Roller coaster, roller coaster Spinning all around and around for a world baby" tek bölüm♡ Justin Bieber'ın Roller Coaster şarkısından esinlenerek yazılmıştır.