Kata-kata Pak Hisham yang konon ingin menjadikan dia tempat melampiaskan nafsu masih bermain dalam fikiran.
'Urmm... Aku tak layak jadi isteri dia ker yang dia sanggup cakap gitu? Dah tue, kenapa dia sentuh aku dan setubuhi aku umpama tiada hari esok?'
Farajnya berdenyut tiba-tiba. Dia terangsang lagi. Mya mengetap bibir bawahnya dengan kuat. Dia kena kuat!
'Sedap sangat kan main dengan suami kau? Apa kata kau goda dia? Untung-untung dia taburkan benih dalam rahim kau tue...' nakal suara hati Mya ketika itu.
Dia berkemban dengan kain batek nipis yang hanya separas peha. Kain basahan.
'Mmm... Aku tak cukup berani untuk buat macamtue... Sebab... Urmmm... Sebab.. dia...'
Prak!
Bunyi ranting dipijak membuatkan darah Mya berderau.
Siapa pulak tue?
Spontan Mya memegang erat bunjut lipatan kain bateknya. Takut terlucut.
"Saper??" Mya meninggikan suara. Dia terjenguk pada pintu kayu usang dengan kaki sengaja diginjat.
Senyap.
Bunyi ranting dipijak tadi benar-benar kedengaran jelas. Mustahil dia hanya bermimpi?
Pintu usang itu cuba dibuka dari luar. Untung sahaja tali menjadi pengikat utuh untuk pintu itu dari dalam.
Darah Mya berderau. Jangan-jangan lelaki gila seks tak? Kalau suaminya yang gila seks itu, sangat dialu-alukan!
"Buka pintu nie, Mya..."
Rasa mahu luruh jantung Mya tika itu. Suara yang amat dikenali. Suara suaminya.
"Ab... Abanggg! Mya ingat sapa tadi... Urmm.. Jap.. jap!" tanpa menyedari yang dia hanya berkemban, gadis itu kelam kabut merungkaikan ikatan tali dari dalam.
Krekkk!
Berdiri tegap sang suami di hadapan mata. Kedutan halus pada wajah Pak Hisham menambahkan keseksian dan kekacakan lelaki itu. Mya mencair!
Pak Hisham melangkah masuk tanpa menegur isteri mudanya. Dicapai baldi yang diikat tali dan dilempar ke dalam perigi.
"Abang..."
Senyap. Pak Hisham mencurahkan air ke kedua belah kakinya. Dalam keadaan sedikit menunduk, riak wajah lelaki itu tidak kelihatan pada pandangan mata Mya.
Ulas bibir bawah digigit penuh sensual. Mata Mya menjalar pada lengan dan belakang Pak Hisham yang kelihatan sangat mengundang nahas.
'Mmmm... seksinya suami aku... Mmm..' berdenyut-denyut faraj Mya tika itu. Kedua pehanya terkepit spontan. Dia inginkan suaminya.
"Abang... mmmm..."
Lembut dan manja sekali panggilannya buat sang suami. Malang sekali si Raja Gopal langsung dingin dan buat-buat pekak badak.
Mya melangkah setapak menghampiri suaminya. Sebelah tangannya mula mahu menyentuh belakang Pak Hisham.
"Aku ada urusan di luar start esok... Jadi kau duduk dengan mak dalam dua tiga hari nie..." suara garau Pak Hisham yang terpacul tiba-tiba, membuatkan Mya menarik pantas tangannya.
"Eh... Abang kan baru balik... Takkan nak tinggalkan Mya lagi?" sayu sekali suara si isteri. Gadis muda yang dahagakan kasih sayang.
Pak Hisham sempat mengerling sekilas tubuh montok isterinya. Berderau juga darahnya. Tetapi dia lempar jauh-jauh perasaan aneh yang mula bersarang.
"Mandi apa lewat petang macamnie? Memang kau nak orang menghendap kau ke apa?" nada suara Pak Hisham kedengaran tegas. Tenungan tajam lelaki itu menikam tepat ke hati Mya. Dia mencair sekali lagi.
YOU ARE READING
SUMPAH
RomansaTerlalu sulit untuk diungkap... Terlalu sukar untuk dimengerti... "Tak ada anak pun, Along masih mampu hidup bahagialah, mak! Dah tua-tua macamnie, lagi nak timang anak?" - Pak Hisham "Takyah nak berlagak hensem sangat boleh tak?" - Mya Amanda "Sump...