1. rész

340 15 4
                                    


Egymagnólia fa alatt, kettő fiatal itta nyugodtan a teáját. Az egyikhűvös mint a jég, míg a másik mint a téli nap sugara. Fényes,de a jeget nem olvasztja meg. Hófehér bőrük miatt akár aztgondolhatna az arra járó, hogy jádéból faragták mindkettőt.Nem véletlenül hívják őket Gusu iker jádéinak.

-Lan Wangji. Kérlek bocsásd meg! A testvéred a vénektől nem tudta hamarabb kiharcolni a vadászat kezdetét.


-Mn.


-Emiatt viszont neked 5 évet kellett várni.

LanWangji fel emelte a csészéjét és ivott belőle. Ezzel próbáltaa szívfájdalmát leplezni. Eszébe jutott, hogy a vénekmakacskodtak testvérénél, hogy mikor kezdheti el a Lan hagyományokszerint a vadászatot. Másod. szülőt lévén, a testvérevadászata után 5 évet kell várnia, hogy ő is teljesíthesse. Ezvolt az egyetlen módja, hogy a vének elfogadják a döntést.

-Wangji, bár hogy is végződik a vadászatod, én támogatni foglak.


-Mn.


-Tudom, hogy ismered a szabályokat.


-Mn.


-Az 5 év eltelt és a vének kitűzték a napot. Holnap elhagyhatod Gusut és elmehetsz a vadászatra. Akár éjfélkor is elindulhatsz, hogy minél több időd legyen.


-8 óra után kijárási tilalom van.

LanXichen csak mosolyogni tudott a testvérére.

-A vadászat ideje alatt bármit, de előbb nem indulhatsz el.


-Mn.


-A legfontosabb, hogy 1 hónap múlva vissza kell térned. Ha nem sikerül a vadászat vagy nem érsz vissza időben, akkor el bukód a próbát.
Sokan tudnak a Lan hagyományról, ezért a lenti faluban legyél körültekintő. Sokan szeretnék megszerezni maguknak a nagy Hanguang-junt.

LanWangji majdnem félre nyelte az épp ivott teáját. Szúrós szemekkel a testvérére nézett, de ő csak mosolygott a testvére zavarán. Tudta, hogy nem elég megtalálni a prédát, meg is kell tartani és visszahozni Gusuba.


Másnapreggel Lan Xichen a bejáratnál várakozott. Tudta, hogy testvére nem használ ki, hogy éjfél után egyből elinduljon.

-Lan Wangji sok sikert kívánok a vadászatodhoz. Ne feledd bármi történik én melletted állok.


-Mn.

LanZahn rálépett a kardjára és elindult. Lan Xichen nézte a távolodó testvérét. Nagyon reménykedett benne, hogy sikeres lesz a vadászat, de ha még sem, mellé áll és kiharcolja a vénektől Lan Wangji boldogságát. Merengés közben egy másik fiatal közeledett a szektavezetőhöz.

-Lan Wangji hova megy?

Xichen lassan a hang forrásához fordult és elmosolyodott.

-A vadászatára.


-Már eltelt 5 év?


-Igen. Ez csak az én vadászatomat juttatja eszembe.

Wangxian- A vadászatWhere stories live. Discover now