Przypomnienie wcześniejszej akcji

270 28 2
                                    

Moje Drogie,

niestety bardzo długo nie dodawałam kolejnych rozdziałów do tej książki.

Żałuję, że zostawiłam Was w takim, a nie innym momencie tej historii. Zdaję sobie sprawę, że wiele z Was nie wróci do tej książki pomimo faktu, że wcześniej Wam się podobało.

Napisałam przypomnienie całej akcji. Jeżeli czytasz tę książkę od początku, to raczej go nie potrzebujesz i wtedy sugeruję po prostu przejść do kolejnego rozdziału. 

Jak Was zanudzę tym przypomnieniem to najmocniej przepraszam. Nie miałam zbyt wiele czasu na nie i ciężko tak wszystko streścić:<


Laura i Flavio poznają się w pierwszym tygodniu szkoły na początku września, ponad pół roku przez zakończeniem pierwszej części mojej serii.

Ich początek nie jest taki, jaki by chciały obydwie strony.

Flavio jest playboyem i co chwilę zalicza inne laski, a kiedy pierwszy raz zauważa Laurę rezerwuje ją na wyłączność. Oczywiście chce ją wyruchać, ale pierwszy raz czuje coś więcej... Stwierdza, że to może ten moment i będzie miał dziewczynę. Nie ma pojęcia kim jest Laura.

Z kolei Laura spędziła kilka ostatnich lat życia w Polsce i na ostatni rok szkolny wróciła do Nowego Jorku. Dostała od rodziców niespotykaną wśród dziewczyn z mafii szansę. Mogła wybrać sobie męża wśród członków Camorry uczęszczających do szkoły.

Wymogła na rodzicach, że nie powiedzą nic trójce jej braci, którzy zawsze ją chronili. Jej tata jest najważniejszą osobą w Camorrze po osobach z rodziny rządzącej, więc myślał, że Laura nie będzie miała żadnych problemów.

Trafiła jednak na syna obecnego capo Camorry.

Ich pierwsze spotkanie skończyło się podwójnymi sinymi jajami dla Flavia- nie dość, że nie zaruchał to jeszcze dostał od Laury wprost w fiuta 😈

(Lubimy Laurę, prawda?🤣)

Flavio zaparł się w sobie i stwierdził, że musi ją zdobyć. Zaczepiał ją na korytarzu i kupił jej naszyjnik za pół bańki, myśląc, że poleci na kasę.

Niespodzianka. Nie poleciała.

Kiedy wchodzi do stołówki i widzi, jak Gino, najstarszy brat Laury trzyma na jej ramiona dłonie wpada w furię. Postanawia zabić Gina. Dopiero, gdy Laura broni swojego brata Flavio dowiaduje się kim Laura jest.

Chociaż Flavio wie, że takie dziewczyny jak Laura przestają być dziewicami podczas nocy poślubnej ma to w dupie. Stwierdza, że jak ktokolwiek to będzie miał problem to Sergio(główny bohater 1 części) jak zwykle to załatwi. W końcu zawsze go bronił i wyciągał z tarapatów.

Wkręca ojca Laury, że zabiera ją do swojej siostry Arii i nakazuje mu, aby wciąż nie mówił córce kim tak naprawdę jest.

Przed jego domem wraz z Laurą odwalają scenę książki. Nasza bohaterka jest wściekła, że nikt jej nie powiedział kim jest Flavio, więc wrabia go przed Sergiem i Benitem(kolejny brat Flavia), że dopiero co się oświadczył.

A Flavio nie pozostaje jej dłużny, mówiąc, że Laura jest w ciąży😈🤣

Wymieniają soczysty pocałunek, przez który Laura ma miękkie nogi i motylki w brzuchu, ale to wszystko ignoruje. Ona nie chce naczelnego ruchacza szkoły, ale przyszłego męża.

Na Sergio ich szopka nie robi żadnego wrażenia i uzgadnia z tatą Laury, że nasza parka rzeczywiście weźmie ślub. Za karę zamyka ich dwójkę w domu na półtora tygodnia i każe Flaviemu rzeczywiście zrobić dzieciaka Laurze, mając nadzieję, że wtedy w końcu dorośnie.

Związani wyzwaniem - ZAKOŃCZONEOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz