(Össze szedtem magamat az ágyról,felültem majd az ágyam melletti széken volt egy szürke pulcsi amit felkaptam majd már hivott is Jayla facetimeon)
-Na Sziaa Jayla!(mosolyogtam miközbe dugtam ki fejemet a pulcsi nyakán)
-Én is itt vagyok (integetett Jaden,akinek a kezébe egy serpenyő volt)
-Szia Jaden!(nevettem)
-Lábad hogy van?(kerdezte Jayla)
-Jolvan köszöni(mondtam)
-Amugy igen,apad szerencse hogy elkapott(nevetett Jaden)-Jaden te inkabb a kajára figyelj,mar elpusztitottál egy tojást,de nem szeretném ha a kaját oda égetnéd!(mondta Jayla miközbe mutogatott ossze vissza)
-(mosolyogtam egyet)Daeloval Mizu van?
-Daelo!(kiabàlt Jayla,majd takaroba tekerve sétált oda a kamerához a kis fiu)
-szia Sofi(mondta halk hangon)
-Szia Daelo,mi a baj?nagyon sápadt vagy(mondtam)
-Kicsit lázas is,ma hazaküldték a suliból, mert nem volt jól(mesélte Jayla es Daelo vissza setalt kedvtelenűl)
-Jaylaaa!!(hallottam Jessica hangját)
-Igen?(kerdezte a lány vissza,és a lány anyukája lesétált hozzank majd megszólított engem)
-Sofia!de joo hogy epp Jaylaval. Beszélgetsz,mesélte hogy New Yorkban még bébicsőzködtél,Daelo beteg lett ,nem lenne kedved itt aludni es a holnapi nap vigyázni rá?Nekem és DJ-nek is halom munkája van nem tudunk itthon maradni vele,mesélte Jayla hogy amiatt a hülye srác miatt elzárást kaptál így ezért mertem megkérdezni.(mondta)
-Őmmm ,de szívesen,ha nem szavarok,csak majd valahogy át jutok mert sétálva nem fog menni(húztam kínosan számat)
-Jajj hagyjad már nem zavarsz,és Javon majd elugrik érted,15 perc mulva megy egy edzésre!(mondta Jessica,mire én egy kicsit elbizonytalanodtam)
-Hát rendben,(húztam meg egy kicsit)
-Rendben köszönöm!(küldött nekem egy puszit kamerán át es elhagyta a kamerát,nagyon aranyos Jayla anyukája,az enyémmel ellentétben az én anyukám nagyon szigorú és stb apukámmal jobban kijövök mint ahogy erre kovetkeztethettetek...)
-Úúú akkor pakolj,majd fel-JADNEN BAZDMEG EZ ODA ÉGETT!(kezdett el ordibálni mire én csak mosolyogtam es elnevettem magam)
-Jojo Sziaa!!(raktam le gyorsan a telefont)
-Hát most nem lennék Jaden helyében (mondtam ki hangosan,es megindultam pakolni bicegve)
(Elösször is elővettem egy random fekete kurva nagy Nike sport táskát majd a szekrénymeből raktam be 1piros melegítőt,1 fehér toppal,amihez egy hosszú Nike fehér zoknit raktam hozzá,,cípőnek egy piros fehér Jordant amut nem a taskampa raktam be hanem ugy terveztem hogy abba megyek át,pizsama gyanánt pedig egy szürke kockás,csíkos nadrágot amihez egy szürke hosszú pólót raktam fölsőnek ez tartott úgy 35 percbe majd megrezgett a telefonom ,rá néztem es észrevettem hogy egy csomo Instagram értesítésem van,észrevettem hogy volt kinnt storym,ami nem rémlett hogy raktam volna ki,megnéztem majd ez fogadott