Kapitola 1

205 11 2
                                    


V jednom světe spolu pomalu umírá pět královen, pět sester. Proto že ta jedna provedla něco strašného a skončila uvězněna v chladném vězení kde nemůže používat svou moc. Každá má jinou moc a jiné působení na ni. Avšak všechny dovedou byt kruté. To je vlastnost které se dostalo všem. V době kdy vládlo všech pět sester se svou matkou měly rozdělenou práci a vše fungovalo jak má. Pak se však začala více prosazovat pátá. Ostatním se to nelíbilo, ale tolerovali to. Však jednoho dne se zemí přehnala pohroma.
Byl to mrak obrovského smutku a rozhořčení co přišlo do krajiny. Ten mrak ničil spoustu práce kterou sestry vybudovali. Když bylo po všem vykoukly z oken paláce a spatřili ten chaos venku. Takovou spoustu mrtvých ještě nikdy neviděli.
"To není možné... To se nemohlo stát!" Zvolala zoufale Shy. "Něco takového se může stát jen v jednom případě." Ujala se slova Ambi. "Snad si nemyslíš..."
"Ano."
"Ale je to naše sestra!"
"Dobře. Poradíme se s matkou." Rozhodla Ambi. Shy a Secon ji jen mlčky nasledovali do matčiných komnat.
Zaklepaly a vešly. "Matko omluv ná..." Ambi jen nevěřícně stála a upiralala oči na mrtvé tělo sve matky. Sesula se k zemi a snažila se popadnout dech. Shy a Secon též seděli na zemi a plakaly. Toto byl asi nejhorší den jejich života.
"Můžeš za to ty!" Křičela s pláčem Ambi na Cry.
"Začala jsi moc používat svou moc! I když je trochu smutná nemusí plakat! Vždyť ji samotnou to trápí! Přiděláváš jí jen problémy! My máme pomáhat! A každá se projevovat tak jak situace vyžaduje. Chápeš, že jsme povahy? Ona jich má v sobě hned 5 a jeden vládnoucí živel. A tim byla matka. Chápeš, že když jsi způsobila tuhle pohromu zabila jsi nejen matku, ale i její fantazii?"
"Tak prostě poprosíme jeden ze zbylých níže postavených pěti živlů, aby se ujal matčina místa. Nevidím v tom problém." Opnovla jí Cry.
"Sama víš, že to nejde. Každá máme svou roli. Shy je její plachá ale obětavá stránka, Secon je její Sebevědomá a milá stránka.. Já její ctižádostivost a inteligence.Lou je smích, radost a smysl pro humor. A ty jsi pláč a slabost. Proto že jsi přecitlivěle reagovala na situace v kterých byla nebyla schopna to všechno ustát. Lidé co mají takhle rozčleněnou osobnost jsou výjimeční. Stejně jako lidé s fantazií jako vládnoucím živlem. Lidé co mají tohle dohromady jsou hodně ojedinělý a mají složitý život. Ona, ale bez sve fantazie brzy zemře!"

Díky jestli jste to dočetli az sem. Asi to za moc nestojí, ale za pokus to stoji xD Doufám , že jste schopni si popřípadě doplňovat slova. Občas je vynechávám a i když to přečtu hodně krát nepoznám to....

MaonnaKde žijí příběhy. Začni objevovat