Probudila jsem se u Dylana v pokoji. Večer jsem si skoro nepamatovala. S Dylanem jsem si natolik opila, že mám úplný okno.
Otočila jsem se směrem k Dylanovi. Spokojeně spal a oddychoval si u toho. Usmála jsem se nad tím a vzpomněla si na Matthewa.
Záhadný kluk, kterého jsem poznala přes kytaru. Zajímavý, jak pouhý hudební nástroj může spojit dva lidi.
Ten kluk mi nedal spát. Už jen být s ním, mi vykouzlilo úsměv na tváři. Konverzace s ním byla hrozně jednoduchá. Začátek s ním byl úplně jiný, než s Dylanem.
Dylan a Matthew. Tyhle dvě jména jsem měla před očima. Nevím, proč teď myslím nad Matthewem, když vedle mě právě spí Dylan. Co to semnou je?
Ještě před týdnem jsem nemyslela na nikoho jiného, než na něj. Ale teď? Včera jsem si na něj ani nevzpoměla. Je to špatně? Miluju ho vlastně?
Kladla jsem si spoustu otázek. Ale ani na jednu z nich jsem neznala odpověď. Ale nechala jsem mého přemýšlení být.
" Dobré ráno" řekla jsem klidným hlasem.
" Dobré" odpověděl a usmál se. Chytl mě za tváře a přitáhl si mě do polibku. Všimla jsem si, že nemá triko. Podívala jsem se na jeho hruď. Ne, vůbec teď neslintám!
" Napadlo mě, že bysme mohli jet na pláž" řekl. Miluji vodu, pláž písek a vše okolo toho. Proto jsem mu na to bez přemýšlení kývla a ještě ho objala.
Oba jsme vstali z postele a oblékli se. Už tu mám nějaké věci, proto to nebyl problém. Přes černé dvojdílné plavky jsem si dala látkové kraťasy a krátké triko.
Do menší společný tašky jsem naházela nějaké věci a byla jsem připravená vyrazit. Usmála jsem se na Dylana, který už byl také ready.
Vyšli jsme z baráku a nastoupili do jeho auta. S úsměvem na tváři jsem se podívala z okna a užívala si toho tepla, krerý je.
Dojeli jsme na místo. Byla to nádherná pláž, kterou jsem ještě ani neviděla. Dylan mě chytl za ruku a začal mě tahat směrem k vodě. Odhodila jsem oblečení na rozpálený písek a rozeběhla se k vodě. Příjemně studená voda se nejdřív dotkla mých palců u nohou, poté mých celých chodidel. Nečekala jsem a vběhla do vody. Ten pocit té volnosti kterou jsem teď měla byla k nezaplacení.
Stála jsem ve vodě, která mi sahala těsně ke krku. Z ničeho nic se okolo mých boků objevili něčí ruce. Otočila jsem se a usmíval se na mě můj vysněný kluk.
" Je to tady nádherný. Divím se, že o tomhle místě ještě nevím" obmotala jsem mu své ruce okolo jeho krku.
" Nikdo to tady moc nezná, proto sem rád chodím" usmál se a věnoval mi polibek. Jenže ten mi nestačil. Nevinný polibek se změnil do líbaní.
Vyskočila jsem a držela se ho jako klíště. Otevřela jsem oči a za námi byl nádherný západ slunce. Jenže to, na co jsem se chtěla teď soustředit byl Dylan. Vždy to Dylan byl, a vždy to taky Dylan bude.
" Miluju tě" pronesl mezi polibkem. Můj sen se dnes stal skutečností. Řekni mi že mě miluješ, Dylane..
————
Tak, a je to tady. Konec tohoto příběhu.Jako první se chci omluvit, že to trvalo tak dlouho. Přešla jsem na jiný telefon a nějak mi trvalo, než jsem se s tím naučila:D
Chci poděkovat za všechnu podporu, voty, follow, a těm, co si můj příběh i uložili. Všechny ty komentáře, kde jste psali jak se vám příběh líbil a těšíte se na další.
Chci poděkovat i jedincům, kteří mi psali a pravidelně a napsali jsme si i soukromě<3
Určitě ode mě čekejte i další příběhy, který se vám snad také budou líbit. Ještě jednou vám chci říct jedno velké DĚKUJU!
Miluju vás, a nikdy nezapomenu na tu dobu❤️. Uvidíme se u dalšího příběhu!
😽💋
ČTEŠ
Řekni Mi Že Mě Miluješ
RomanceBrynn, která se první den vydá do školy s tím, že se začne pilně učit. Ale Evelyn má jiné plány. Večer její kamarád pořádá párty, kde se určitě musí ukázat. Pozve tím i Brynn, kde se to celé zvrtne. Dylan má problém se slavnou roztleskávačkou, kter...