פרק 94

413 34 23
                                    

*תשימו לה שבטעות בפרק הקודם היה רשום *פרק 94* שזה היה בכלל *פרק 93*🤦🏽‍♀️ סליחה על הטעות💙

בלי חפירה תהנו!
-
לואי התעורר לקולו של הארי, למרות שהוא לא דיבר איתו. הוא התעורר, פקח באיטיות את עיניו וממצמץ כשהוא הבין מה הארי אומר.

"אין לך מושג. אני עדיין בהלם, חושב עדיין על אתמול בלילה."

הוא חייך, מכין אגרוף בידו השמאלית, מרגיש את טבעת האירוסין שלו עם האגודל.

"הוא ממש לידי, אני חושב שהוא ער עכשיו." הייתה הפסקה קטנה לפני שהארי נחנק מנשימתו, "אמא! את לא צריכה לשאול אותי את הדברים האלה"

לואי לא יכול היה שלא לשחרר צחקוק קטן, מה שגרם להארי להפנות את ראשו לעברו. "בוקר בייבי." הוא לחש ורכן לנשק את לחיו, "אנחנו צריכים לקום ולהתכונן עוד מעט, זה היום האחרון של מסיבת YouTube, אנחנו לא יכולים לפספס את זה."

לואי הנהן והתיישב בחזרה, נאנח בשביעות רצון כשהארי העביר את אצבעותיו ברכות בשערו.

"אנחנו נהיה בבית מחר, הטיסה שלנו יוצאת בשש בבוקר. בסדר, אני אראה אותך מחר. כן זה יהיה מדהים, כמובן. אוהב אותך גם, ביי."

הוא ניתק והשפיל את מבטו אל לואי, מחייך לארוסו הרך. הוא זז מטה ונישק את לחיו, הלסת שלו, צווארו וכתפו. לואי ציחקק בשקט, "בוקר".

"בוקר טוב, האם ישנת טוב ?"

"כן, היית נעים״

הארי ציחקק קלות והצמיד נשיקה ארוכה על לחיו, "בוא נקום עכשיו, כן?"

"לא... עוד חמש דקות." לואי יבב והידק את הכיסויים סביבו כמו בוריטו, הארי צחק וחיבק אותו אל החזה שלו.

~~

הם יצאו מהחדר וראו את ליאם, טרוי, טיילר, ג'ואי, דניאל, פיל, דן, אלפי וזואי עומדים במסדרון ומשוחחים.

"בוקר טוב." אמר הארי בחיוך, כולם פנו אליהם בחיוך ואמרו 'בוקר טוב'.

טרוי כרך את זרועו סביב לואי, "אז הארי חטף אותך לפני שהספקתי, הא?" (חבל!-ה.מ)

לואי ציחקק והשעין את ראשו על ראשו של טרוי, "תמיד יהיה לי מקום בלב רק בשבילך." (אני ככ אוהבת את החברות בניהם-ה.מ)

"אבל ששש, אל תספר להארי, הוא יקנא ויכנס למצב רוח אלים." טרוי העמיד פנים שהוא לוחש, אם כי עשה זאת בכוונה כדי שהארי ישמע.

הארי גלגל את עיניו, "אני לא הולך למצב רוח אלים."

"אפשר להזכיר לך שלפני שני לילות התרוצצת בכל המקום וחיפשת את לואי כאילו נחטף?" ג'ואי התגרה, הארי ציחקק, "טוב, לא יכולתי פשוט לעזוב אותו, מישהו היה לוקח אותו ממני."

A model And A Fan-Larry מתורגםWhere stories live. Discover now