21. strippari

693 29 0
                                    

Niko pov.

Perkeleen Aleksi meni munaamaan kaiken... Miten se ees uskalsi huutaa sille. No joo sisarukset menee edelle.

"Muistaks Alina Ollin sillonku olit vielä joku 3 vuotias" Aleksi kysyy. Kun keikka loppui.
"En" Tuo nauraa.
"Noi seurusteli jo sillon" sanon.
"Mitä" Alina sanoo.
"Joojoo, halusit pussata ollia" Aleksi sanoo loppua kohden muka vihaisesti ja menee Olliin kiinni. Alina vain nauraa.

Olli pov.
"Sä oli kiero tapaus" nauran.
"Entä se Sara mitä sille nykyään kuuluu" joel kysyy.
"No sitä samaa... se strippi clubilla töissä mobilessa eli parin tunnin ajo matkan päästä täältä" Aleksi sanoo ja pyöräyttää silmiään.
"Strippari" joel huudahtaa kauhuissaan.
"No hyi helevetti" Tommi sanoo.
"Missä se mobile on" joel kysyy.
"Miks sua kiinnostaa Sara noin paljon" Kysyn.
"Mitä, mielen kiinnosta vaan" joel nauraa.
"Alabamassa" Aleksi sanoo.
"Käydäänkö virtuilessa sielä kun kiril sanoo et teil ei oo keikkoja ja sit oltas ihan kuin ei tunnettas sitä" Alina sanoo.
"Tän kerran" Aleksi sanoo ja pyöräyttää silmiään.
"No ainaki meil on siel päin keikka yli huomenna" Tommi sanoo.

Aleksi pov.

En tykkää yhtään tästä ideasta. En halua nähdä sitä..
Otan Ollin kädestä kiinni ja nojaan siihen. Matkaa meillä olisi noin 100 kilometriä...
Tunnen jonkun nojaaman minuun ja se on Joonas.. Joonaksen nojaa Niko, Nikoon nojaa Joel ja Joeliin Alina. Ja Olli nojaa ikkunaan. Ihmeen nojauskerho.
Tommi ajaa ja Santeri on pelkääjän paikalla. Muut on toisella autolla. Tää on vähän tilavampi auto.
Olli ottaa kuvaa jossa kaikki nojataan toisiimme.
"Kattokaa tänne" Olli määrää.
"EI KUVIA" Alina huudahtaa.
Kaikki alamme nauramaan.

Sanoja 249

📚

palava sydän 3 / oleksi Where stories live. Discover now