ხაი, იტოქში თეჰიონი დომინანტია და იცოდეთ მაინც<3
''ბატონო თეჰიონ თქვნს სახლში ხო?''
"კი''
ოჰჰ როგორ მონატრებია კორეა, თეჰიონი შესცქერის ფანჯრიდან ყველაფერს აკვირდება .
''გამარჯობა დედა , მამა''_
''თეჰიონ შვილო როგორ მოგვენატრეე''
თეჰიონმა მშობლები ნახა შემდეგ კომპანიის საქმები განიხილა, ბოლოს კი მის ბარში წავიდა მისი მეგობრის მოსანახულებლად რომელსაც ბარი გადაბარა სანამ აქ არ იყო.
''ძმაოო, როგორ ხარ''
''ჩვეულებრივ, ბარის საქმები როგორაა''
''არც თუ სახარბიელოდ, გვერდით ბარში ''dark blue'' ძალიან წინ მიიწევს ხალხი იქ მიდის ჩვენთან კი მხოლოდ გავლენიანი ხალხი რომელსაც უბრალოდ დალევა და ვინმეს შებმა უნდა იქ კი ნამდვილი სიგიჟეა ვინმე "კევინი{" მღერის და დრამზე უკრავს როგორც ვიცი ''კევინი'' მხოლოდ ფსევდონიმია და ბარიც მას ეკუთვნის მიდი ვინაობა ბოლომდე ვერ გავარკვიე იდუმალი ბიჭა.''
''საინტერესოა...''
''შენს მომავალ ცოლს შეხვდი?
'' ჯონქუქს? ვფიქრობ დღეს ვნახავ და ქორწილსაც გავნიხილავთ თან"
''კარგი''
''იუნგს მე წავედი ხვალაც მოვალ და გავარკვიოთ ვინაა ეგ ''კევინი''
თეჰიონი ჯონქუქის სახლშია და ელოდება მის ჩამოსვლას რადგან გაირკვა რომ ეძინა.
''თეჰიონ?''
თეჰიონი გაშეშდა როცა ბიჭი შენიშნა ის ძალიან ლამაზი იყო ძალიან ესაყვარლა.
''ოჰ ჯონქუქ, როგორ ხარ''
''მშვენივრად ვარ თავად?''
ჯინსის უკან ჯიბეებში ჩაიყო ხელები და წარბის აწევით ჰკითხა.
''მეც ასევე.''
''რამეს დალევ?
''არა დაჯექი ვისაუბროთ''
ჯონქუქი დივანზე მოკალათდა და თეჰიონს უყურებდა ელოდა როდის წამოიწყებდა საუბარს.
''ჯონქუქ, იცი რომ დანიშნულები ვართ რახან ჩამოვედი და უკვე აქ ვარ გონი უკვე დროა დავიწყოთ ქორწილზე ფიქრი და პაემანზე წავიდეთ რა აზრის ხარ?''
''კი მაგრამ გიყვარვარ მაინც?''
''არა, მაგრამ არაა აუცილებელი გიყვარდეს ის ვიზეც ქორწინდები მასე არაა? მე მასე ვფიქრობ, შენს მიმართ გრძნობები არ მაქვს''
ჯონქუქი ცრემლებს ვეღარ იკავებდა თვალები ცრემლებით აევსო ცხვირიც წითელი ჰქონდა ძნელია მოისმინო იმ ადამიანისგან ასეთი სიტყვები ვინც გიყვარს
''რახან ასეა მაშინ ნიშნობა გავაუქმოთ, მე კიდევ არ მინდა ვიქორწინო კაცზე რომელსაც არ ვუყვარვარ"
''არ შეიძლება , მამაჩემს ძალიან დასწყდება გული ეს პირობაა რომ მე შენ ყოველთვის დაგიცავდი''
''აქედან წადი, დროზე"
''არ წავალ''
''კარგი მაშინ მე წავალ''
ჯონქუქი უკვე კართან იყო როცა თეჰიონმა კედელზე ააკრო
''ამ დროს სად გადიხარ ბავშვო''
''შენი საქმე არაა გამიშვი''
თეჰიონი ჯონქუქის სახეთან ახლოს იყო რამაც ჯონქუქის ლოყების აწითლება გამოიწვია მაგრამ მალევე მოისროლა მიდი სიმორცხვე თეჰიონს ფეხებს შორის ფეხი ამოარტყა და გაიცა
''გითხარი გამიშვი მეთქი, ნაბიჭვარი ხარ''
''კიდევ შევხვდებით ჯეონ ჯონქუქ შემდეგში ვერსად გამექცევი იცოდე''
-------------------------------------------------
ამმ კაია? (:
YOU ARE READING
ჩემი ქმარი
Romanceფიკი მოგვითხრობს კიმ თეჰიონისა და ჯეონ-ჯონგქუქის გიჟური სიყვარულის ისტორიან ისინი ბავშვობაში მისმა მშობლებმა დანიშნეს რადგან მათოჯახებს შესანიშნავი ურთიერთობა აქვთ მაგრამ რა მგრამ მოხდება შემდეგ როდესაც თეჰიონი იაპონიაში გადავა საცხოვრებლად ისევ ი...