Sziasztok! Viki vagyok pontosaban Balogh Viktória Csillag tudom anyámék elég hülye nevet adtak nekem! Na mindegy is 20 éves vagyok és viszonylag különleges Világos vörös hajam van kék szemem elégge szeplős vagyok amúgy hozzá teszem rühellem+ a pigment hiányomat utálom. Inkább a lábamon van de a kezemen is előfordul és az arcomon is van egy kevés. A másik dolog amit rühhelek magamon az a heggeim a hátamon! Amikor 16 voltam borzalmas körülmények között nevelt anyum. Amikor elhagyta őt apum elkezdett inni és drogozni... Rendszeresen vert. Ezek a hegyek akkor keletkeztek amikor késtem a suliból és nem időben értem haza ezért anyu hozzám vágott egy boros üveget és megvert egy seprűvel! Ekkor már nem bírtam és szólnom kellet valakinek! Ez az unkoatesóm volt Laci! Másnéven Spacc. Szerintem nem kell hogy be mutassam hisz mindenki ismeri! Ő segített egy ideig vele laktam majd amikor elég pénzt kerestem elköltöztem egy külön kis lakásba! Nagyon szeretem! Egy egyszerű szoba,konyha,nappali,fürdőszoba.
(Úgy képzeled el ahogy akarod~iró)
Éppen készülök Laciékhoz egy bulira amire én is hivatalos vagyok! Lesznek ott olyan haverjai akiket nem ismerek szóval rájuk is kíváncsi vagyok!
Egyszerű ruhát választottam magamnak! Lásd a képen:Hát igen ez nekem egyszerű! Hozzá teszem a pigment hiányom miatt nem sminkelek! Csak spirál! Kész vagyok! Most indulok! Egy fekete Mercédesz terepjáróm van! Hozzá teszem hogy a magasságom miatt sokszor néznek 15 éves kislánynak de sebaj! (Mi a szar? xd!~iró). Ahogy látom nincsenek még sokam csak pár ember! Csöngettem! Jó öreg Brúnó barátom nyitott ajtót!
-sziaa!-köszöntem neki!
-sziaa!! Nagyon csinos vagy!-köszönt és dicsért meg! Ahogy be értünk megláttam két srácot akiket nem ismertem! Rajtuk kívül ott volt Vini és Manuel! A magasabbik oda jött köszöni!
-szia! Milán vagyok! Az a másik aki ott gubaszt a kanapén...- mutatott a narancssárga pulcsis srácra.
-Peti.....-folytatta.
-Oh! Juj! Ez gyors volt!-nevettünk!
-Amúgy Viki vagyok! Laci unkoatesója..-mutatkoztam be neki! Utána oda sétáltunk a kanapéhoz és a fotelekhez! A Peti nevű srác elég lenézően nézett rám! Majd megszólalt!
-Laci azt nem mondtad hogy 14 éves kislányok lesznek itt!-nevettet gúnyosan!
-Azért mert valaki nem magas az nem azt jelenti hogy fiatal is! Te ezt már csak tudhatod pöcsfej Péter!-vágtam vissza neki. Utána megszeppenve nézet rám és tovább nyomkodta a teloját.
Felálltam és megszólaltam;
-valaki jön inni!-kerdeztem.
-én jövök!-szólalt meg Peti!
-akkor inkább megyek egyedül!-mondtan majd el sétáltam!
Oda mentem a piás pulthoz és elkezdtem egyedül inni amikor kitört belőlem a sírás! Eszembe jutott anyu az ahogy bánt velem és amit művelt!
Majd valaki megfogta a vállam!
-minden oké?-kérdezte Milán..
-ja persze!-töröltem le a könnyeim!
-nekem el mondhatod!-mondta nyugatóan!
-csak eszembe jutott anyu és ahogy bánt velem!-mondtam neki az okot amiért el kezdtem sírni..
-meg kérdezhetem hogy hogyan bánt veled?-kérdezte..
-és amúgy hány éves vagy?- kérdeztem téma terelően. Ő ezt egyből észre vette. De nem szólt!
-25 vagyok és te hány éves vagy? -kérdezte kedvesen Milán.
20 vagyok- mondtam neki miközben a poharat döntögettem ide oda!
-hát én olyan 16-nak néztelek.- nevettem miközben megvakarta a tarkóját.
-hát igem sok ember nézet már annyinak! Sőt még kevesebbnek!-mondtam kínosan nevetve!
Utána még beszélgettünk jobban megismertem nagyon jóban lettünk! Amióta elmondtam neki a harmadik nevem azóta Csillagnak hív ami nagyon idegesít!Éppen tartunk vissza amikor oda értünk akkor már Peti nem volt ott én nem ültem le!
-Haljátok! Én megyek szívok egy cigit!-mondtam nekik lazán.
-te cigizel Csillag?-kérdezte.
-igen!-válaszoltam neki! Majd ki mentem az udvarra! Látom hogy valaki meg rajtam kívül ott van ezért oda mentem hozzá!
-nem úgy volt hogy utálsz?-kérdezte Peti.
-nem csak csicska vagy! Az nem ugyan az.-momdtam neki nyugottan.
-amúgy hány éves vagy hogy cigizel!-kérdezte.
-33.-válaszoltam neki viccesen.
-most komolyan!-mondta nevetve.
-mennyinek nézel? -kérdeztem tőle.
-hát ezek után húsznak.- mondta komolyan.
-annyi vagyok! -mondtam nevetve. Utána be mentem a táskámért és elmentünk sétálni! Most hogy jobban meg ismertem nem is olyan beképzelt pöcsfej. Utána kocsiba ültünk és felmentünk hozzám! Éppen töltöttem neki kólát amikor megszólalt.
-tetszik a lakásod sokat fogok ide járni.-jelenteti komolyam mégis viccesen.
-nagyon vicces vagy Péter!-mondtam neki kicsit gúnyosan és le raktam elé a kólát.
-de hát én nem vicceltem!- mondta komolyan miközben bele kortyolt a kólájába. Utána nevettünk egy jót és elmentünk filmezni amikor jött egy olyan jelenet a filmben amikor egymásra néztünk egy Peti oda hajolt és lágyan mégis érzelmesen megcsókolt..........
Sziasztok! Remélem hogy tetszik! Ez az első könyvem! Sokat dolgoztam vele ! Minél hamarabb hozni fogom a kövi részt! (Tudom köcsög vagyok hogy itt hagytam abba). Részletezzem a 18+-ot vagy ne?
BẠN ĐANG ĐỌC
szeretlek?!
Lãng mạnAnnyi ilyen könyvet olvastam hogy fingom sincs hogy ide mit írjak! szóval ha szereted Maricsot olvas bele! 💅💖