1↯ Video Macerası

78.6K 354 14
                                    


"Cevap geldi! Cevap geldi! " Genç kız, ellerini birbirine çırparak kalçasını oturduğu sandalyede oynatıp kıpırdandı. Gözlerine kadar ulaşan sevinci, o an hissettiği mutluluğu anlatmaya yeterdi. O gece kız geceleriydi dört genç kızın. Lise son sınıfta birbirlerine daha fazla kenetlenmiş, birbirlerinde kalmaya başlamışlardı. İlk Emily koştu. Fazla meraklı olduğu için genelde ağır işiten kulakları ardına kadar açılmış, Daphne'nin sesini duyarak bilgisayar ekranına doğru koşturmaya başlamıştı. Biliyordu ki Daphne; Cevap geldi! Derken Nicolas'dan bahsediyordu. Okulun en popüler yakışıklı ve sapık piçi.

"Kızlar Nicolas cevap attı koşun!" Diye bağırdı Emily. Bir yandan da laptobu Daphne'nin elinden kurtarmaya çalışıyordu. İki genç kız savaşa girerek bir cevap için ter dökerken. Victoria ve Valentine sırt sırta dönmüş çoktan uyumaya başlamışlardı bile. Tüm gece yorulmadan tepinmişler o da yetmemiş zayıf bünyelerine rağmen yıllardır deneyimli yetişkinler gibi şişeleri devirmişlerdi.

Emily Daphneyle verdiği savaştan galip çıkarak laptobu kucağına aldı. Bir haftadır hiç durmadan açtıkları fake hesaptan Nicolas'a mesaj atıyorlardı Nicolas sonunda sıkılmış, ve onlara ne yaptığını söylemek yerine göstermeye karar vermişti. Emily dokumatik kısımda elini kaydırarak mesajı açtı. İki kız ilk defa gördükleri, ne olduğunu ayırt edemediği cisimle gözleri kocaman açılarak kala kaldı. Nicolas eliyle kavradığı erkekliğini çekerek genç kızlara atmıştı. Şaşkınca birbirlerine baktıktan sonra ilk konuşan Daphne oldu.

"O-oha! Bu ne!" Emily kıkırdadı.

"Bize penisini attı sanırım." Daphne iri gözlerini daha fazla açıp yutkunarak ekrana yaklaştı.

"Vay canına. Kaç santim acaba?" Emily tekrar kıkırdadı.

"Soralım."

"Ah, siktir. Saçmalama Em." Emily umursamadan tuşların üzerinde parmaklarını gezdirdi.

*Aletin kaç santim?*

*On dokuz.* İki kız birbirine bakarak sırıttı. Ardından Nicolas'tan bir mesaj daha geldi.

*Sende memelerini çek.* Daphne utanarak yanaklarını yellemeye başladı.

"Bunu yapamayız." Emily gözlerini devirdi.

"Saçmalama Daphne! Senelerdir cinsellikten habersiz olarak gezdik. Adımız rahibeye çıktı ne çabuk unuttun!" Daphne dudaklarını birbirine bastırarak sustu. Doğru okuldaki sürtükler onlarla dalga geçiyorlardı.

"Yüce tanrım yapamam." Emily Daphne'nin gömlek düğmelerini açmaya başladı. Daphnenin göğüsleri onunkisinden biraz daha fazlaydı ve Nicolas ı büyülemeleri lazımdı. Daphne'nin itirazlarını dinlemeden göğüslerini uçları gözükecek şekilde sütyeninin üzerinden çıkartıp telefonunun kamerasını açtı.

"Suratımı gösterme Em." Dedi Daphne mırıldayarak. Fazlasıyla üzgündü.

"Tabi ki suratını göstermeyeceğim!" Daphne'nin suratı gözükmeyecek şekilde göğüslerini çekip Nicolas'a attı. Kısa bir an sonra Nicolas'tan tekrar cevap gelince bu seferki görev, iki bakireyi fazlasıyla zorlayacaktı.

*Vajinanı görmek istiyorum. Tek parmağın içerideyken..* Daphne Emil'ye sormadan cevap yazdı.

*Bunu yapamam.*

*Hadi bebeğim, boşalmak üzereyim. Hadi!*Emily alt dudağını dişleri altına aldı

"Sanırım bunu ben yapacağım."

"Saçmalama Em! İzin vermiyorum."

"Yüzümü görmeyecek bunu yapmak istiyorum lütfen karışma. " Emily sözünü bitirdiken sonra telefonunu alarak Daphne'nin annesinin odasına geçti. Yatağına uzanmadan önce şortuyla penyesini çıkarttı. Yatağa uzanıp İç çamaşırını aşağıya doğru sıyırarak bacaklarını açabildiği kadar açtı orta kısımda hissettiği karıncalanmayla dudalarını yalayıp inledi düşünmek bile farklı dünyalara itmişti genç kızı. Elini kadınlığına indirerek okşamaya başladı bir yandan da videosunu çekiyordu. Gittikçe sertleşen hareketlerle okşarken ağzından kaçan iniltilere engel olamıyordu. Buna ilk defa Nicolas sayesinde cesaret ediyordu. Orta parmağını içine sokunca haykırarak kendini geriye bıraktı, gözlerini kapatarak kafasını yatağa bastırıp dudağını dişledi. Bir süre bu acı ve zevk arası hazza alışmak için bekledi, parmağının yarısına kadar geri çıkarıp ardından tekrar geri soktu. Aldığı zevk fazlaydı. Tanrım! Bu çok fazlaydı. Parmağını ileri geri hareket ettirerek belli belirsiz bir tempo tutturdu. Baş parmağını tepeciğe bastırarak hissettiği hazzı ikiye katladı. Bir süre daha hareketlerine devam ettikten sonra uçurumdan yuvarlandı telefonu karnına düşünce video kapanmıştı. Bir süre nefeslerini düzene sokmaya çalıştı. Az önce tam olarak ilk defa kendini tatmin etmişti! İlk organzmını kendi kendine yaşatmıştı. Vay canına! Suratında oluşan aptal bir sırıtışla, sarsak adımlarla kalkıp kilodunu giyip şortunu ve penyesinide üzerine geçirdi. Ardından sarsak adımlarla odadan çıkıp Daphne'yle göz göze geldi. Daphne iğrendiğini belli eden bir surat ifadesiyle bakıyordu genç kıza.

"Cidden onu yaptın mı?" Emily kahkaha attı, ve heyecanlı adımlarını arkadaşına doğru atmaya başladı.

"Daphne harika bir şey bu! Bekle önce Nicolas'a atmalıyım."Daphne'nin yanına geri oturunca Daphne onu itti.

"Önce ellerini yıka!" Emily gözlerimi devirerek telefonunu bırakıp banyoya girip ellerini sabunlayarak duruladı. Ardından kurulayarak tekrar Daphne'nin yanına döndü. Videoyu Nicolas'a attıktan sonra ellerini çırparak beklemeye başladı. Uzun bir süre Nicolas'tan cevap gelmedi. Kızlar tam üzülüp umudu kesmişken Nicolas bir video atmıştı. İki kız birbirine bakarak videoyu açtılar. Nicolas erkekliğini kavramış, yukarı aşağı hareket ettirerek kendini tatmin ediyordu. İlk başta olan iniltileri hareketleri hızlandıkça hırıltıya karışarak hayvani seslere dönüşünce kızlar içinde bulundukları şok nedeniyle saatler öncesi ettikleri dans nedeniyle bilgisayara bağladıkları hoparlörden çıkan sesler tüm evde yankılanıyordu. Victoria işittiği hayvani seslerle gözleri kapalıyken kaşlarını çattı. Ardından sinirli bir ifadeyle gözlerini açarak etrafa baktı. Valentine ellerinden birisini beline bağlamış, mışıl mışıl uyuyordu. Sesler devam edince kaşlarını kaldırarak Valentinayı dürttü.

"Valentine!" Bir kaç dürtüşten sonra Valentine silkinerek gözlerini açtı. Ardından işittiği sesle gözlerini kocaman açarak etrafa baktı.

"Beni mi beceriyorsun Victoria?" Uyku mahmurluğunın verdiği ses tonunu hissediliyordu. Victoria kaşlarını çattarak Valentinenin kafasına bir fiske geçirdi.

"Saçma salak konuşma. Kalk çabuk." Dudaklarını birbirine bastırarak kafasını onaylar anlamda salladı. Sendeleyerek kalktıktan sonra hırıltıların bulunduğu sese doğru ilerlemeye başladılar. Victoria ilerledikçe kaşlarını daha fazla çatıyordu. İşittikleri cinsel seslerdi! Salona geldikten sonra kocaman açılan gözlerle ekrana bakan ikiliye takıldı gözü. Uykusundan uyandırıldığı için fazla sinirli ve asabiydi. Hırsını çıkartmalıydı.

"Burada neler oluyor!" İki kıza bağırırken bir yandanda ekrana gözleri kaymıştı. Dehşet içinde ekrana bakarak konuşmaya çalıştı.

"O-o ne!"

"Penis..." Diyebildi Emily.. Daphne akıl edebilmiş olacak ki sesi kapatıp suçlu bakışlarla karşısındaki ikiliye baktı. Valentine inanamadığını belli eden bakışlarla ekrana baktı. Gözleri yine renk değiştirmişti. Bu sefer hissettiği heyecanla irislerine yeşilliklerde katılmıştı. Victorianın saks mavisi gözlerinde parıltıdan çok sinir öfke ve korku vardı. Eğilerek videoyu dondurdu iki elini beline yerleştirerek gözlerini sımsıkı yumarak derin bir nefes aldı. Gözlerini araladığında resmen ateş ediyordu genç kız.

"Burada. Neler. Oluyor." İç çekti ardından bağırarak devam etti. "O penisi sana sokmadan önce çabuk söyle!" Valentine kıkırdayarak kenara oturup gösteriyi izlemeye başladı. Daphne hızlıca konuşmaya başladı.

"Yemin içerim! İsa adına, isteyerek hiçbir şey yapmadım." Victoria kaşlarını çatarak işaret parmağıla yan tarafı işaret ederek bağırdı.

"Kenara geçin!" Emily alt dudağını dişleyerek oturduğu sandalyeyi daha fazla sahiplendi. "Hemen dedim Em." İkiside arkadaşlarının ne kadar çok inatçı olduğunu bildikleri için yerlerinden kalktılar. Victoria ekranın karşısında oturunca Valentine de yanına geçti konuşmaları yukarı doğru çıkararak en başından okumaya başladılar. Okudukça sinirlendi Victoria. Arkadaşının göğüslerini ekranda görünce tüm kan beynine sıçradı. Bu güne kadar onlar meryem anaya rakip tutulmuş bakire kızlardı. Tamam, alay konusu olsalar bile onlar kendi aralarında iyiylerdi. Erkeklere ihtiyaç duymazlardı. O gün ilk defa iki arkadaşı dolaylı yoldanda olsa karşı cinsle temas kurmuşlardı. Victoria öfkeyle kalkıp canından çok sevdiği iki arkadaşına da birer tokat geçirdi. Emily e biraz daha sert vurmuş olabilirdi yaptığı o iğrençliğe hala inanmıyordu. O odada bulunan dört kafadarda farkındaydı. Hayatlarını değiştiren günü yaşadıklarının.

Mrs.Black ♀♂

Yeni bölüm PAZARTESİ günü gelecek.


ATEŞ PARÇASIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin