Inui'nin agzindan
Ayrilmamdan yaklasik 1,5 yil gecmisti. Arada bir sehre donup herkes iyi mi diye bakiyordum. Tabi bunun icin bazi onlemler almam gerekmisti. Telefonumu kaldigim yerde birakiyordum, peruk ve gozluk takiyordum. Boylece taninma olasiligimi en dusuge indiriyordum.
Iki gun once tekrar ugradigimda Koko'nun arkadasi olan Haruchiyo'ya rastladim. Beni tanimadigini umut ediyorum. Bir anda kosarak yanimdan ayrildi. Umarim sapik biri gibi gozukmemisimdir.
Bazen sehre dondugumde bir banka oturup Koko'yla beraber okuldan eve donusumuzu, beraber dolastigimiz zamanlari hatirliyordum. Eskilere donmek beni bir nebze de olsa uzuyordu. Sonucta kalbimde buyuk bir yeri bulunan adami arkamda birakmistim. Bunun nedeni ise o adamin ablamdan hoslanmasiydi.
Koko'nun agzindan
Haruchiyo'nun kosarak yanima geldigini fark edince korkmustum. Kotu bir sey oldugunu hissetmistim. Aslinda tam tersiyimis. Haruchiyo boyu Inupi'nin boyuyla ayni olan aradan sari saclari cikan, az biraz belli olan yuzunde yara olan bir kisiyle karsilastigini soylemisti.
Heyecanlanmistim, o kisin Inupi olma ihtimalinin olmasi bile benim icin onemliydi. Hizlica Haruchiyo'yla plan yapmaya, o adami takip etmeye baslamistik. Her 3 haftada bir buraya geliyor ve hep ayni banka oturuyordu.
Koko o bankin onemini biliyordu. Her gun o bankin onunden geciyorlardi ve en onemlisi onunla o bankta otururken tanismistik. O bir gun o bankta oturup kitap okurken yanina gelip onunla sohbet etmeye baslamistim. Okudugu kitabin icerigini cok merak ettigim icin ona sordugumu hatirliyorum. Ne yazik ki su an kitabin icerigini hatirlayamiyorum.
2 ay sonra
Inui'yi iki aydir takip ediyoruz. Her geldigi zaman ayni banka oturuyor. Yarin bir daha gelecegini biliyorum ve bir plan hazirladim. Uzun ama isler dogru giderse muthis olacak bir plan. Aradan bir gun gecti. Ayni banka gidip Inui'yi beklemeye basladim..._____________________________
Eveet. Bu bolumunde sonuna geldik. Bolum bir ihtimal bu gece gelebilir. Iyi okumalarr.Yorum yapio oylarsaniz cok mutlu olurumm.<3