''Dünya'' diyerek dünyayı kollarımın arasından alıp uyanması için hafif bir şekilde salladım.
Gözlerini aralayıp bana baktı şu an öyle komik görünordu ki gülmemek için kendimi zor tutuyordum tipsiz.
''Hadi kalk dışardayız''
''Nasıl'' diyerek şaşkınca bana bakıyordu göz bebekleri resmen çıkıcakmışcasına bakıyordu allahışkına bu kız bu tip bakışlar atmayı nasıl beceriyor.
''Kapıyı Kırdım'' dedim ve elimi saçlarımın arasından geçirirek.
''Bunu ben uyanıkken niye yapmadın!'' diye çemkirdi şu anda ona yüzümü buruşturmuş bir şekilde bakıyordum,
''O tipsiz halini görmekten belki zevk alıyorum''
''He tamam öyleyse'' diyip ayağa kalktı sonra ne demek istediğii anlayınca bana bakıp,
''Ne!'' diye çıkıştı en sonunda dayanamayıp gülüşlerimin arasından ,
''Hadi konsere gidiyoruz itiraz yok saat 1 ''
''Ne konseri?''
''Bar konseri mini konser ve sen şarkı söyliceksin herşey hazır telefondan hallettim ben''
''Senin telefonun yanındamıydı ulan niye söylemiyon saatlerce bodrum katında kaldım ben!!'' ben bu kıza napsam yaranamıyorum ulan kelimesi de dünya' nın ağzına hiçte yakışmamıştı.
''Ya yürü sen'' diyerek kolundan tutup arabama doğru çekiştirdim ön kapıyı açıp onu içeri ittim dünya kafasını çevirmiş tam konuşcakken,
''Nezaket kuralları güzelim'' diyerek yayvan bir şekilde sırıttım.
''Offf!! gıcık'' diyerek önüne döndü şu an ki hali gülmeye değerdi gerçekten.
Arabanın ön koltuğuna binip bar'a doğru geldim kpıyı açıp indim ve kapısını açtım,
''Şu tiple konseremi gelinir ya''
''Ben ayarladım sen merak etme sen yeterki şarkını söyle''
''Hangi şarkı''
''Senin şu defterinin arasında bulduğum ingilizce sözler var ya kendi yazdığın''
''Ne!! sen benim defterimimi karıştırdın'' şu an çok kızmış görünmüyordu ben nakaratı bile hazırmışken o söylemek zorundaydı sahi güzel söyliceğinde pek sanmıyorum.
''Sesin berbattır kesin'' dedim ukalaca.
''Ya berbat değilse?'' dedi sorarcasına ,
''Bir hafta boyunca istediğini yaparım''
''Anlaştık'' diyip bara girdik.
*
Şu an heyecandan ölüyordum sahneye çıkmış her kesin bana olan bakışlarını bakıyordum daha öncede şarkı söylemiştim ve bu konuda çok yetenekli olduğumu düşünmüşlerdi sesim de güzeldi şarkılarımı genellikle ingilizce yazardım konuşma kursunu gittiğimden telaffuzlarım gayet iyiydi.
Atalay elektro gitarı eline alıp çalmaya başladı ve bende nakaratı söylüyor bir yandanda dans ediyordum bir süre sonra bütün heyecanım uçup gitmişti seyircilerde sahneye çıkıp benle dans etmeye başladı sonra bende bas gitarı alıp çalmaya başlayıp bir yandan şarkı söylüyordum şu an kendimi süper hissediyordum seyirciler yerlerinde oturmuş keyifli bir şekilde bizi izliyorlardı atalay'a yaklaşık sözükleri ona doğru söyledim sonra kendimi çakip arkamı döndüm ve dans hareketlerimi sergiledim müzik bitimine doğru atalay'la birbrimize yalştık şu an kalbim yerimden çıkıcakmış gibi hissediyordum,
Kulağıma eğilip ''Bir hafta değil bir ömür istediğini gerekirse yaparım'' diyerek içten gülümsedi bende gülümsemesine karşılık verdim ve beni gülerken öptü,öpüşü çok yumuşaktı ve insanın içini ısıtan türdendi arkamı döndüğümde bütün seyirciler bizi alkışladı elimde olmadan iki üç damla göz yaşım akmış olabilirdi ama bunlar mutluluktandı.
Sahneden inip bir tane adamın bize doğru yaklaştığını gödüm cebinden bir kart çıkarıp ,
''Sana klip yapabilirim'' dedi ben şu afallamış bir şekilde duruyordum adamın eli ise havada kalmıştı atalay kartı alıp ,
''Olur'' dedi,Heyy!! bana sormadan nasıl olur diyor ya bu çocuk,
''Öyleyse haftaya kartın üzerinde yazılı olan adrese bekliyorum klip için''
Hıh.Ünlü olucam.Ben ünlü olucam.Oha ve oha bir daha oha.
''Dünya''
''Dünya iyimisin''
Atalay'ın beni sarstığını farkedip,
''hıhı'' cevabını verdim oda şu an ki halime bir kahkaha patlattı bende kaşlarımı çatıp omzunu ittirdim,
''Heyy'' diyip güldüm.Beni kollarının arasına alıp kendine çekti kokusunu içime çekip o huzur veren kokusunu içime çektim kendine haz bir kokusu vardı.
''Atalay'' dedim bişi olmuşcasına ki olmuştu saat 3'tü ve annem şimdi meraktan ölmüştür.Kısaca yine sıçtım.Ah lanet ya.
''Efendim bişimi oldu dünya?''
''Annem meraktan ölmüştür hemen beni eve bırak''
''Annenin haberi var merak etme ben haber verdim ailene'' ya bu çocuk bana sormadan herşeyi yapıyordu sen benim avukatımmısın be.Sahi benim avukatımda yok ki ama artık olurdu eh ne de olsa yarı ünlü biri sayılırdım şu an egom tavan.
Bardan çıkıp bar'ın aşağısına doğru yürüdük sahile geldiğimizi farkettim atalay bankı görmüş olmalı ki şu an bank'a doğru yürüyorduk bankın tam önünde durup kollarını çekip elimi tuttu şu an kalp atışlarım hızlanmıştı çok heyecanlıydım atalay'ı ilk gördüğümden beri hoşlanıyordum.
''Benim gece ve gündüzlerim ol yalnız kaldığımda düşünebileceğim tek kadınım ol beni gerçekten seven tek kişi ol kısaca benim hayatımı neşelendiren sevgilim ol''
Oha.Teklife bak.Ben iç sesimle bir savaş daha vericekken atalay'a sarılıp kulağına doğru uzandım şu an parmak uçlarımda duruyordum ,
''Gece ve gündüzüm ol.Hayallerimi süslüyen erkek ol.'' diyip kollarımı boynundan çekip on gülümsedim ve
''Seni seviyorum'' diyip ona gülümseyip dudaklarına eğildim ilk defa kendimde bu cesareti bulmuştum ve kend dudaklarımı onun dudaklarının arasında buldum alt dudağımı ısırdığımda kaşlarımı çattım ama sonra yumuşakça öpüp geri çekildi Batman'im.
Mültide'ki şarkı dünya ve atalay'ın söylediği şarkı bölümü okurken o şarkıyıda dinleyin biraz kısa oldu ama 5 bölüm sonra final yapabilirim çünkü yeni bir kitaba başladım ve özenle yazıyorum bütün zamanımı ona harcayacağım kitabımın adı ''Günah Üçgeni'' bakarsanız sevinirim :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
UMUTSUZ VAKA ©
Teen Fiction-Hiç aşık oldunmu? +evet,sence nasıl bu hale gelebildim. -Üzgünüm ama bundan sonra burda kalmak zorundasınız bayan dünya. Diyerek ela gözlerimin içine hüzünlü bir şekilde baktı.Benim hikayem mutlu sonla bitmicekti bir masal da yaşamıyorum her masal...