-Zia-
Tegnap nagyon későn értem haza, olyan hajnali kéttőkor feküdtem le.
Nagyon rossz kedvűen ébredtem. Ehhez a reggeli szokásos Londoni időjárás is nagyban hozzájárult. Esett az eső komor szürke felhők gyülekeztek az égen amelyeket egy ideig az ablak mellett állva néztem. Közben elszürcsölgettem a már megszokott reggeli kávémat.
A kanapén ülve a tegnap estén gondolkoztam, hamarosan megérkezett Kókusz is a cicám. Tavaly nyáron vettem az első rendes fizetésemből, ugyanis Kókusz egy fajtatiszta bengáli macska. Adtam neki enni majd magamnak is készítettem egy gyors omlettet.Reggeli után a számítógépemen intéztem pár fontos dolgot. A lakástulajdonosomnak átutaltam a lakbért. Úgy terveztem ,hogy délelőtt bemegyek a városba bevásárolni, de a lehangoló idő miatt el sem indultam.
Ebédet nem is ettem, hogy kicsit hamarabb elindulhassak az Édenbe. Ki szerettem volna próbálni egy új koreográfiát. Fél háromkor már meg is érkeztem a bárba.
Köszöntem a srácoknak majd kiültem a teraszra cigizni. 10 perce lehettem még csak kint amikor megjelent mellettem egy ismeretlen csávó.
-Tudsz kölcsönadni egy öngyújtót?-kérdezte rám pillantva.
- Aha-válaszoltam és odanyújtottam neki a gyújtóm. Meggyújtotta a cigarettáját majd vissza is adta.
- Hogy hogy ilyen korán már itt vagy?-szegezte nekem a kérdést.
-Nem tudtam már mit kezdjek magammal otthon és el akartam próbálni egy új koreót.
-Értem. Gondolom te vagy az új lány. Erik vagyok, a szomszéd hely társtulaja.-mutatkozott be.
-Zia vagyok az új táncoslány- amit végig mondtam elkezdett csörögni a telefonom. A képernyőn az "Anya" felirat jelent meg. Gondolkodás nélkül letettem. Pár másodperc után újra hívott ekkor már kicsit idegesebben, de újból elutasítottam a hívást.
-Ki volt az?-kérdezte Erik felfigyelve az idegességemre.
- Csak az Anyám. Mióta ideköltöztem Dániából azóta többször hívogat.
-Miért nem veszed fel neki? Lehet ,hogy fontos.
-Nem hiszem ,hogy az lenne,miatta költöztem Londonba. A szüleim nem éppen örültek a munkámnak.-válaszoltam.
-Értem. Azt hittem, hogy Britt vagy mert remekül beszélsz angolul.
A beszélgetésünk közben elszívtuk a ciginket majd bementünk.
-Te már ebédeltél? Én nagyon éhes vagyok-mondta. En is éhes lettem közben ezért leültünk az egyik bárasztalhoz.
-Tudsz ajánlani valami vegetáriánus kaját?-kérdeztem.
-Igen, a falafel és a humuszos mártogatós nagyon finom.
Erik egy burgert rendelt én meg egy falafel-es tortillát. Evés után Eriknek el kellet mennie valami fontos dolgot intézni.
Az öltöző felé vettem az irányt. Gyorsan felvettem a sötétlila bodyt, mivel ma ehhez volt kedvem. A telefonomról betettem egy zenét és egy rövid nyújtás után elkezdtem táncolni. Többször újra és újra gyakoroltam a nehezebb elemeket. Kicsit kifáradtam ezért elmentem pihenni.
Éppen a bárpult előtt álltam és gondolkoztam, hogy mit kérjek inni amikor hátulról valaki megjelent mögöttem.
YOU ARE READING
Pokoli vágyak
RomanceII. Szadizmus és Mazochizmus (S&M) -Vigyázz baba, mit ejtesz ki azon a szép szádon!-mondta és a falhoz szorított. -Eressz el! Nekem senki sem parancsolgat!-ordítottam az arcába. -Úgy látszik nem voltam elég világos, kislány. Lehet, hogy nem vagy az...