Istun autossa parkissa kotini pihalla. Asun siis rivitalossa, jos joku ihmettelee.
Katson auton peiliin ja nousen autosta. Helvetti, Rilla pitäisi viedä ulos. En jaksa. Menen ovelle ja avaan sen. Iloisenäköinen koira juoksee luokseni häntä heiluen. Silitän pikkukoiraa ja alan riisumaan takkia.
Ulkovaatteiden riisumisen jälkeen kävelen keittiöön ja laitan Rillalle sen ruuan.||Time skip tunti
Kello on jo 23. Istun sängylläni ja selaan igtä. Alan selaamaan vielä fanien kommentteja.
"vittu toi Aleksi on läski""hyiii""miten se viittii ottaa kuvia t-paidalla"
Heitän puhelimeni lattialle. Nousen sängystä ja menen vessaan. Otan paidan pois ja katson peiliin. Tunnen kyyneleen valuvan poskeltani.
"Hh ei vittu" sanon itsekseni. Rilla kävelee vessaan ja katsoo minua hämillään. Tuo kävelee luokseni ja nuolaisee kyyneleet pois poskeltani. Hengähdän ja nousen lattialta. Nostan pikkukoiran syliini ja kävelen makkariin. Lasken koiran sängylle ja menen itse peitonalle.
Herään yöllä kolinaan eteisestä. Nousen ylös ja kävelen miehen luokse joka riisuu kenkiään.
"Joel???" Huudahdan ja katson aineissa olevaa miestä päästä varpaisiin. "Aleksiih aij mäh olen täällähhh" toinen sanoo ja työntää minut samassa seinää vasten.
Blondi suutelee minua ja alkaa riisumaan vaatteitani. En pysty liikkua. Vittu haluaisin tehdä jotain, mutta en pysty.
Joel koskettaa rintakehääni ja samassa kehoni pettää.[Joel]
Havahdun todellisuuteen kun joku tipahtaa käsivarsilleni. Kannan miehen sohvalle ja haen vettä sekä särkylääkettä aikomuksena selventää päätäni.
Hetken kuluttua vaikutan jopa normaalilta ja palaa olkkariin. Ahdistus valtaa kehoni.
Se oli Aleksi...Tuijotan hiljaa toista sohvalla. Kävelen äkkiä tuon luo ja alan laittamaan toiselle hupparia takaisin päälle. Katsahdan tuon ranteeseen.
"Vittu mitä helvettiä!?" Älähdän ja haen side tarpeet vessasta palaten Aleksin luo.
Puhdistan toisen kädessä olevat haavat samalla prosessoroiden asioita, oikeastaan virheitäni ja samassa saan tuon käden sidottua.
Aleksilla oli vaikeat yläaste ajat johtuen vittu minustakin. En tiennyt kuitenkaan tuolla menevän yhä paskasti.
Vittu vihaan itseäni. Jos Aleksi sai jotku traumat niin lupaan vetää yliannostuksen. Okei okei..
istun lattialle toisen viereen ja ainut asia jota teen nyt on, odottaminen.||time skip 2h
Havahdun siihen kun joku hengittää raskaasti vieressäni.
"Aleksi, Aleksi, Hengitä!!" Sanon ja halaan toista. Tuo työntää minut pois yrittäen vetää samalla henkeä. "Hhh"_________________
Legit atm saattaa mennä hetki ain ku tulee uus luku, mut kyl niit viel tulee!
DU LIEST GERADE
Just like A drug
Fanfiction||Oleksi|| - 2 Toinen osa pohjautuu poikien bändi aikoihin. Tutustumme Ollin ja Aleksin sekä Joelin elämään tarkemmin. 1- Just like A brother[Valmis] 2- Just like A drug[Kesken] --------- Bändiin etsitään uutta jäsentä. Entäjos kyseinen ihminen olis...