Gülümseyerek bana baktı.Bende ister istemez gulumsedim.Sevimliydi.İçimden onunla iyi arkadaş olacağım geçiyordu.
'Selam.Ben sizin sınıf arkadaşınızım.Adım Eric.Umarım iyi anlaşırız.'
Tanışma faslı bittikten sonra Eric bizi yeni odalarımıza götürdü.Burdada kızlar ve erkekler için ayrı odalar vardı.İlk önce bizi sonrada erkekleri odaya götürdü.Ama nedense Jack sinirli görünüyordu.Neyse.Odalarımıza girmiştik.Odada daha çok pembe,mavi ve beyaz renkler hakimdi.En sevdiğim renkler!Bayağıda büyüktü.Odada sadece biz kalıcaktık o yuzden rahattım.Hemen eşyalarımızı dolaba yerleştirmeye başladık.Yarım saat sonra akşam yemeği yiyecektik.Kızların benden daha az eşyaları varmış.Bana yardım etmeye başladılar.
Marry:'Oha be kızım ne kadar çok eşyan varmış!'
Elly:'ne yaa sadece gerekli olanları aldım.Neyse bitti zaten hadi yemeğe gidelim.'
Yemekhane bir alt kattaydı.Yemekhaneye gelmiştik.Erkeklerde bizi bekliyordu.Eric'te ordaydı.Jack hala sinirli görünüyordu.Galiba Eric onlarla birlikte kalıyordu.
Henry:'sonunda gelebildiniz'
Sadece gülümsemekle yetindim.Çok yorgundum ve kimseyle konuşçak halim yoktu.hemen yemeğime döndüm.Yemekleri güzeldi.Fakat ben yemekte uyukladığım için pekte tadını çıkaramadım.Yine kafam aşağıya doğru düşerken Henry' güzel sesi(!) aniden irkilmeme neden oldu.
Henry:'hey uyuyan güzel kafan tabağa girmeden önce odana gitte orda uyu'
Elly:Ah tamam.Ben kalkıyım size afiyet olsun.
Tam kalkıcaktım ki kızlar iki koluma girip beni sürüklemeye başladılar.Bende kendimi onların kollarına bıraktım.Beni taşıyabilirlerdi heralde.Tabi yarın başıma gelecekleri bilmiyordum...
Arkadaşlar internete girmem kısıtlı olduğu için yazamıyorum.Beni affedin lütfen.O yüzden hikayeyi yarıda kestim..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Özel Güçler
Fantasía16 yasında özel güçlerinizin olduğunu öğrenseniz ne yaparsınız? Elly bu güçlerini yeni öğreniyor ve dünyayı kurtarması gerekiyor.Bakalım hangi maceralara atılacak...