Cele 3 zile au trecut destul de repede datorita stapanului ce a continuat sa ma puna la disectii si sa ma invete lucruri pe care U.M.F.-ul nu m-a invatat .Mi-a aratat diverse anomalii genetice conservate in borcane si acvarii ... spre exemplu Anencefalia (absenta craniului) ce era prezenta la un cap de bebelus ce arata ca o maimuta cu fundul pe moalele capului,Coada umana (coada vestigiala) ce facea specimenul ce nu avusese mai mult de 20 de ani sa arate ca un caine deoarece deformarile erau prezente si la nivelul picioarelor.O alta anomalie destul de interesanta este Craniopagus parasiticus ce este o boala in care copilul se naste cu un al doilea cap parazitar.Doar 3 copii cu aceasta boala au supravietuit nasterii doar ca au murit datorita faptului ca capul parazit este mort iar septicemia se instaureaza direct in creierul functional.Multe alte exponate erau puse la vedere de-a lungul unor culoare bine luminate de aceasta data .Am ramas socat sa vad Ciclopi(ce apar datorita bolii Cyclopia),diferite tipuri de siamezi,copii sirena(boala cauzata de o malformatie congenitala),oameni soparla si multe ciudatenii pe care oricat m-as chinui acum nu izbutesc sa mi le amintesc.Oricum as gandi-o stapanul ma captivase.Dupa inlaturarea copcilor am invatat sa fiu mai tacut.Trecusera aproape patru luni de cand ne inchisese acolo iar piata drogurilor era inca disponibila pentru mine.Comandam ce era nevoie iar unul dintre angajatii stapanului mergea pana in Republica Moldova sa cumpere marfa.Totul a mers ca la carte pana intro zi...
Facusem comanda iar stapanul trimisese pe cineva sa se ocupe de restul.Eram bine dispus.La fel si Vlad care uitandu-se la mine cu o privire inca plina de viata mi-a spus:
-Prietene azi va fi o zi mare!Pot pune pariu.
-Cum asa?am intrebat eu mirat.
-Aseara am avut un vis despre evadarea noastra...dar nu mai tin minte ce sa intamplat.Oricum ar fi azi e o zi importanta.
Asa si urma sa fie deoarece trecusera 3 zile iar sclavul nu aparuse inca.Spre seara ma trezesc cu Mortor dand buzna in camera si luandu-l pe sus pe Vlad.
-Ce s-a intamplat?Stapane!Ajutor!
-De aceasta data protejatule vin din ordinul dragului tau stapan.
-Dar de ce?Ce am facut rau?
-Vei vedea...
Am mers grabit dupa el uitandu-ma la Vlad si facandu-i semn ca totul va fi bn.Trecand de sala in care cinam am intrat in niste coridoare la fel de slab luminate ca si celelalte si am urcat intr-un lift din lemn patat de sange in anumite locuri.Acest fapt m-a facut sa ma ingrijorez deoarece totul era atat de curat in celelalte locuri din cladire.Urcand la etajul dorit primul lucru care mi-a aparut in fata a fost o draperie din piele.
-Ai noroc ca tine la tine altfel ai fi ajuns una din aceste draperii!mi-a zis Mortor cu ochiul bun atintit spre mine.
Dand draperia la o parte a lasat sa se vada o sala de operatii curata,ordonata si dotata cu tot ce era necesar.La capul mesei de operatie statea stapanul cu vesnica sa privire fixa si cu ranjetul de data aceasta acoperit de o masca chirurgicala.
-Buna John.Ce mai faceti?Probabil stii de ce esti aici.
-Nu,nu stim.Ce am facut gresit?
S-a repezit spre mine si m-a plesnit cu dosul palmei peste fata facandu-ma sa cad pe un scaun cu rotile.M-a legat atunci cu niste curele de piele de maini si de picioare,si-a dat masca jos si s-a asezat pe un scaun in fata mea aprinzandu-si un trabuc.
-Il vezi?m-a intrebat intinzandu-mi trabucul.
-Da,ce e cu el?
-E ultimul!a urlat plesnindu-ma peste fata.
CITEȘTI
Teroarea din abator
HorrorAm inceput aceasta poveste cu ideea de a aduce in prim plan imaginea abatorului ca si casa de tortura.