17

1.5K 168 145
                                    


Bir önceki bölümdeki aktiflik çok hoşuma gitti. Böyle devam etmesi dileğiyle.

Ayrıca profilimi takip ederseniz çok iyi olur çünkü bazen orada duyurular yapıyorum. Haberdar olmak istiyorsanız ve hala beni takip etmediyseniz yapabilirsiniz.

Keyifli okumalar
🐂

Merkezde toplantı odalarından birine oturmuş Jimin'in gelmesini bekliyordum. Jungkook otopsi işleriyle ilgileniyordu. İşi bittiği zaman buraya gelip, bizi bilgilendirecekti. Bizde otopsi sonuçları çıktıktan sonra olayla alakalı araştırmalara başlayacaktık. Şu an için kesin bir şeyler söylemek zordu.

Bir süre sonra kapı açıldı ve elinde kağıt bardak tutan Jimin içeri girdi. Kapıyı ardından kapatırken bana ufak bir tebessüm yolladığını gördüm. Yanıma doğru gelip, bardağı bana uzattı. "Al bakalım." İçinde su olduğunu bildiğim bardağı, gülümsemeye çalışarak elinden aldım. "İyi misin?"

Hemen yanıma oturup ilgili bir şekilde bana bakmaya başladı. Suyumu içtikten sonra bardağı masanın üzerine koydum. "Bilmiyorum. Binada bir kişi daha öldü kendimi pek iyi hissetmiyorum."

Jimin derin bir nefes alıp bana hak verircesine başını olumlu anlamda salladı. Üzerimdeki şoku daha atlatamadığımı söyleyebilirdim. "Bayan Bae'yi kim bulmuş?" Konuyu başka yere çekip sorumu sormamın ardından bakışları beni buldu.

"Bina kapıcısı. Bayan Bae ile görüşme yapmaları gerekiyormuş ama kadın gelmemiş. Sonra merak edip evine gitmiş ama yine ulaşamamış. Sonrada polisi aramış işte."

Her hangi bir şey söylemedim. Olay yeri çoktan incelenmişti ve bizi şüpheye düşürecek her hangi bir iz yoktu.  "Bayan Bae zaten yakında bir kaza geçirmişti. Belki ölümü o kaza ile ilgili olabilir. Ne bileyim kalıcı bir hasar oluşmuştur." Diyerek kendimce yorumda bulundum.

"Mantıklı. Otopsi raporu gelince her şey netleşecek."

Başımı sallayarak onu onayladım. Tam o sırada ise toplantı odasının kapısı hızlı bir şekilde açıldı. Elinde kağıtlar olan Jungkook'u görünce merakla oturduğum yerde vücudumu dikleştirdim.

"Otopsi raporu geldi."

"Getir hemen." Jimin elini Jungkook'a doğru uzatıp,kağıtları vermesini istedi. Jungkook elindekileri Jimin'e verdikten sonra hemen karşımıza oturmuştu.

"Sikeyim." Jimin'in ani küfür etmesi ile şaşkınlıkla ona bakmaya başladım. Merakım her geçen saniye artarken aynı zamanda içim korku ile dolmuştu.

"Ne?" Dedim heyecanla. "Ne oldu?"

Dayanamayarak elimde tuttuğu kağıt parçasını çekip almıştım. Jimin ise elini saçından geçirerek sıkıntılı ile inledi. "Morfinden ölmüş."

Raporu okurken yaşadığım şoku tarif edemiyordum. Buraya gelmeden Bayan Bae'nin ölümü hakkında bir çok tahminde bulunmaya çalışmıştım fakat bu aklımın ucundan bile geçmemişti.

"Jung Woo gibi." Dedim kısık bir sesle. "Onun gibi morfinden ölmüş."

"Fakat tek bir farkları var." Jungkook bize kıyasla daha sakin bir ses tonu ile araya girdi. "Bu intihar değil. Morfin şişesi etrafta yok. Cinayet olduğu belli."

NO:7|Jimin✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin