6 : Tören

595 74 46
                                    

6 | "Görünenin ötesine bakarsan hepimiz aynı şeyi yaşıyoruz."

Taehyung hızla kürsüyü andıran bölüme ilerledi

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Taehyung hızla kürsüyü andıran bölüme ilerledi. Davetliler yerindeydi. Töreni gerçekleştirecek kişi kürsüde duruyor davetliler ise hararetle bir konuyu tartışıyordu. Elbette Jimin'in görüntülerini konuşuyorlardı.

Görevliye baş selamı verdi. İçeriye girmesiyle davetlilerin odak noktası olmuştu bile. İnsanlar onun gelmesini mi yoksa yüzünün hâlini mi konuşuyordu emin değildi. Doğrusu Taehyung için pek bir önemi yoktu.

Alana çıktığında önünde bir mikrofon duruyordu. Büyük konferans alanlarını anımsatmıştı bu görüntü. Keyifli ifadesiyle etrafta göz gezdirdi.

Jimin'in töreninin tamamlandığının, babasının sürüsünün lideri olacağının açıklandığı belliydi. Birçoğu onun tepkisini merak eder bir tavırla kendisini izliyordu.

"Bu gece bize eşlik eden tüm davetlilerimize teşekkürlerimi sunarak başlamak istiyorum." Ses tonunda hiçbir değişim olmadı. Duygularını belli etmemek konusunda başarılı olduğu açıktı ancak çoğu zaman duygularını yansıtmayı tercih ederdi.

Bu gece o 'çoğu zaman' kısmına dahil değildi elbette. "Görüldüğü üzere ufak aksaklıklar yaşadığımdan geciktim. Umarım fazla bekletmemişimdir." Profesyonel olduğu belliydi. Onu köşeden izleyen Hoseok da bunu rahatça anlamıştı.

Ardından verdiği işaretle törenin tamamlanmasını istediğini belirtti. Adam elindeki zarfı açıp Taehyung'un bundan sonra sahip olduğu soyadı ve sürüsünü açıklarken bile yüzünde herhangi bir sinir, kızgınlık veya üzgünlük belirtisi yoktu.

Dışarıdan bakan birisi anlamazdı fakat Hoseok fark etti. Gözleri doluydu. O kadar belli belirsiz anlaşılıyordu ki. Neyse ki o keskin gözlere sahip bir safkandı.

Taehyung yüzüne minik bir tebessüm yerleştirdi. Tekrardan davetlilere döndü. Anne, babası ve Jimin de geri dönmüştü. Gece bunun hakkında uzun bir konuşma yapılacaktı fakat şu an daha fazla dikkat çekmemek için gelmişlerdi.

Konuşmadan önce boğazını temizledi. "Sürümü layığıyla yöneteceğime emin olabilirsiniz. Ben, Kim Taehyung." Görüşü bulanıklaştı. Başı dönüyor gibiydi. Bu sırada bakışları Hyunjin'le kesişti. Ciddiyeti ve soğukluğundan ödün vermiyordu.

Konuşmasını bozmadı. Bu onun yıllardır beklediği bir törendi ve kesinlikle kendi açısından bir pürüz istemiyordu. "Liderliğime göz koyan her bir alfanın kontrolü tamamen bende olacak, Kim sürüsü." Konuşmasının bitmesiyle herkesin önünde saygıyla eğilip alandan ayrıldı.

Hızlı adımlarını kimseye bakmadan lavobaya yöneltti. Arkasından kapıyı kapatıp lavaboya ellerini yasladıktan sonra kafasını eğdi. Gözlerini sıkıca yumdu. İçinde tutmak istediği yaşları akıtmamak için zor bir geceydi. Şeffaf bir Taehyung için ise bu durum daha da zorlaşıyordu.

Evil | Jikook + VhopeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin