Boldog szülinapot

61 2 0
                                    

-Meghívlak titeket egy fagyira és elmesélitek.

-Az a helyzet, hogy nekem mennem kell.Mondta Milán és már a sarkon is fordult.

-Rendben, szia!Integettem neki mi pedig indultunk fagyizni.

Fél hónapocskával később
-1 nap ismétlem 1 nap van Ati szülinapjáig kéne valamit kezdeni magunkkal.Ültem a próba terembe mikor már kiment Atilla.

-Igaza van Lilinek vagy itt vagy a Margit-szigeten kéne valamit összehozni.Ült le mellém Peti majd a kezembe nyomott egy bögre teát.

-Szerintem a Margit-szigeten legyen, tudok jó díszt is tortát ha nem találunk akkor sütünk.Lépettbe a beszélgetésbe Zsombor.

-Szívesen sütök tortát bár nem tudom miért nem találnánk.

-Tudod, hogy vannak olyan helyek ahol rendelni lehet csak vagy ha nem is csak rendelünk akkor egyértelműen rossz.

-Igaz.Akkor holnap délután három ugye?

-Igen, te már is mész?

-Neki kell állnia valakinek tortát sütni.Nem de?

-Jogos.Mondta Zsombor.

Megittam a maradék teám a vászon táskámba bepakoltam pár dolgot és már mentem volna is.Persze Giorgio megakadályozott a haza menetelembe.

-Haza kísérlek és akkor segítek sütni.Mosolyodott el.Bólintottam és köszöntem a többieknek.Kézen fogva sétáltunk az őszi utcán kicsit fújt a szél de ez is hozzá tartozik ugye az őszhöz. A lépcsőházba beérve fel gyalogoltunk a harmadik emeletre de mivel, hogy Kitti otthon volt nem nagyon kellet babrálni a kulcsokkal.

-Kitti!Vendégünk van!Kiáltottam a vendég szoba felé miközben a cipőmet húztam le.

-És ki?Hallottuk a kérdést.

-Az uram.Mentem át a konyhába megnézni, hogy van-e elég liszt.Szerencsére volt úgyhogy csak a tökéletes receptet kell megtalálni.

-Szia Giorgio!Mondta a szobából Kitti aki látszólag beadandót írt.

Megtaláltam a tökéletes receptet ami vegán is és mindenkinek is megfelel.Előszedtük a hozzá valókat majd kezdődhetett is a móka mert nálam a sütés a móka.

-Szóval Gyurikám! Te fogod az egyik piskótát csinálni én meg a másikat ugye.A bevonat meg más tészta lesz.

Fél óránkba telt elkészíteni a piskótát és még nem raktuk be sülni.Ami a gyerekkori piskóta készítéseimhez képest egész jó.

-Akkor ezt berakjuk sülni és várunk.Mondtam és bezártam a sütő ajtaját.

-Ennek örömére fessükbe a konyhát.Dobta fel Giorgio az első marék lisztet.

-Azt ugye tudod, hogy ezt te fogod feltakarítani?Néztem le a padlóra bár rám is ment egy kevés.

-Akkor ezt is?Vett ki egy csipetnyi lisztet a zacskóból majd az ajkamra helyezte.

-Ezt nem te.Dörzsöltem össze az ajkaim majd a hűtő mellől elővettem a seprűt és a kezébe nyomtam.-Na hajrá itt a padló randizzatok egyet.

-Rendben, rendben de mi lesz a töltelékkel és a mázzal?

-Azt mindjárt csinálom neked is lesz dolgod.Majd elővettem a növényi tejet a hűtőből.

Másfél- kettő óra volt de kész van a torta.Közbe Zsombor is megérkezett úgyhogy ő is besegített.Kittivel pedig se több se kevesebbek nem lettünk mert ő néha-néha kijött de nem segédkezett hanem csak a mai nap csodáit mesélte.

Erre még nem is gondoltam...(BEFEJEZETT)Where stories live. Discover now