(Cinsel içerikli bölüm!)
Yazar anlatımı
25 YIL ÖNCE AĞUSTOS AYI...
Havanın bunaltıcı sıcağından dolayı bütün İzmir akşam vakti sokaklarda serin havanın tadını çıkarıyordu. Kimileri arkadaşlarıyla geziyordu kimileri ailesiyle sahilde parklarda oturmuştular.
Azra arkadaşının evinden ayrılarak evlerine koşarcasına ilerliyordu. Annesi az önce aramıştı. Babası eve derhal gelmesini istiyordu. Babası katıydı hiçbir zaman Azraya baba şefkatini göstermemişti.
Babasına göre kız dediği evden başını çıkarmayacaktı. Evlenip kocasına karılık yapmak için vardı kadınlar. Kör cahil insandı. Karısı ve kızını evden çıkarmazdı. Ama Azra babasını dinlemiyordu. Evde olmadığı zamanlar çıkıyordu gizli saklı.
Babasının bugün yolculuğu vardı evde olmaması lazımdı o yüzden rahatlıkla arkadaşının evine gitmişti. Babası Azrayı okuldan aldığından dolayı arkadaşı ona konuları gördükleri dersleri anlatıyordu.
Azranın hayalleri vardı. Lakin babası bu hayallerinin önünde namus diye durmuştu. Korkuyla ara sokaklardan hızlı hızlı geçiyordu. Babası kesin bacaklarını kıracaktı. Gözleri dolu bir şekilde koşmaya devam etti. Sadece ders dinlemek için çıkmıştı evden.
Diğer ara sokağa girdiği anda kolundan tutulması bir oldu. Korkuyla yanına döndüğünde bir adam ciddi bir ifadeyle suratına bakıyordu. Korku Azranın vücudunu esir almıştı. Korkusu hem kolunu tutan adamdı hemde daha fazla geç kaldığı için babasının yapacaklarıydı.
"Bırakın beni siz kimsiniz eve geç giderdem babam öldürür beni bırakın lütfen"
Korkuyla kolunu adamdan kurtarmak istesede adam bırakmıyordu. Robot gibi sabit bir ifadeyle bakıyordu. Tuttuğu kolu çekiştirerek arabaya ilerletti kızı. Azra korkuyla bağırmaya başladı.
"İmdat yardım edin İmdat!"
Azranın çığlıkları boş sokakta yankılanıp kaldı sadece. Adam seri hareketlerle kızı siyah minibüse zorla götürüp bindirdi. Minibüsün kapısı kapandığında Azra arkasında oturan adamı fark etmeden cama vurup ağlamaya başladı.
"Lütfen yardım edin imdat bırakın beni babam kızar lütfen eve gideyim!"
Çaresizce göz yaşlarını akıtıp dışarıda duran adama baktı. Zorla getiren adam biraz uzaklaşmış minibüse arkasını dönmüştü. Kolunu tekrar tutan elle hızla arkasını döndü.
Pis bir gülüşle bir adam bakıyordu. Gördüğü adamın sırıtışı midesini bulandırmıştı.
"Bırak beni ne istiyorsunuz benden"
Ağlayarak karşısındaki adama yalvarsada adam umursamamıştı. Pis sırıtışlı adam genç kızın kolunu tuttuğun an koltuğa oturttu.
"Seni istiyorum ve şimdi istediğimi alacağım güzel kız"
Azra karşısındaki adamdan kurtulmaya çalışsada iğren adam ağırlığını üstüne vermişti. Avazı çıktığı kadar bağırarak ağlamasına rağmen karşısındaki adam geri adım atmamıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Liderin Kadını
ChickLitAşk Yalan Sırlar İç savaş Doğru bildiğimiz gerçekler ya yalan çıkarsa. Kocaman yalan, acı dünyadan sağ çıkabilecek miydi. Her şeyin hayal olmasını isterdi. Acıların hüzünlerin umutların hep hayal olmasını isterdi.