TANITIM/ 1. BÖLÜM

15 0 0
                                    


   Selamlarr. Bu Wattpad'de yayınladığımız ilk hikaye. Konusu klasik biraz ama diğer hikayelerden farklı yapmaya çalışacağızz, umarız beğenirsiniz :)

-----

Bade Erdemir:

23 yaşında, mimar. Çocukluğunda yaşadıkları yüzünden anne baba konusunda hassas. Birkaç şirkete bıraktığı CV'lerin yanıtlarını bekliyor.

Aras Zadelioğlu:

27 yaşında. Dedesi Azat Zadelioğlu'nun kurduğu ZADELİOĞLU HOLDİNG'in yöneticisi. Yeraltının 3 saygın mafyasından biri. Lakabı "ATEŞ". Çağrı ve Bartu'dan başka arkadaşlığı yok.

-----

" Annemi gördüğüm kabuslardan uyandığım bir gün daha. Ben Bade Erdemir. Adım ve soyadımdan başka ailem hakkında bildiğim tek şey eşinin vefatına katlanamayıp henüz 5 yaşındayken yetimhanenin önüne bıraktığı bir annenin kızıyım. Kendi çabalarımla mimarlık okuyup o yetimhaneden kurtuldum."

-----

"Sürtük hizmetçinin lanet olası sesi ile irkilerek uyandım.

-Arağğs beeyyğ kahvaltı hazırrğğ.

Bu kadın benim sinirlerim ile oynamayı çok seviyor herhalde.

--SANA ODAMA İZİNSİZ GİRMEMENİ KAÇ DEFA DAHA SÖYLEMEM GEREK! ÇIK ODADAN.

[gözleri dolar ve odadan çıkar]

Yataktan kalkıp duşa girdim. Sıcak suyla duş alıp giyinme odasına doğru gittim. Siyah takımımı giyip aşağıya indim. Bartu ve Çağrı'nın gereksiz konuşmalarını duyup hafif gülümsedim. Aslında bana enerji veren onlardı. 5 yaşından beri beraberiz. Onlar benim tek dostlarım. Eğer küsersem neler olur hiç bilmiyorum. Bu düşünceleri aklımdan çıkarıp masaya oturdum.

Bartu: Oooo günaydın Aras bey. Uyanmasaydınız.

Çağrı: Bartu boş boş konuşma. N'apıyoruz bugün?

Aras: Bir kız CV bırakmıştı onu incelediniz mi?

Çağrı: Evet abi inceledik. Kız bayağı yetenekli başarılı. Bazı ileri gelen şirketlerin tekliflerini reddetmiş. Bence alalım.

Bartu: Fotoğraflarına baktım kızın iyiymiş. Yakışırdınız valla.

(Artık konuşmaları kimin söylediğini yazmıyorum anlamışsınızdır tarzlarını. İyi okumalarr.)

-Bartu ne alaka oğlum şimdi?

-Of neyse çıkalım hadi.

-Aynen yeter bu kadar.

Şirkete geldiğimizde herkes yine bize bakıyordu. Yardımcılardan biri yanıma gelip özel asistanımın işten ayrıldığını söyledi. Bir de asistan mı bulmakla uğraşıcam şimdi? Derken aklıma sabah konuştuğumuz kız geldi. Zaten asistandan başka alacak yer yok. Kızda kaçırılacak bir kız değilmiş.

-Tamam hallederiz.

-----

Bade'nin Anlatımıyla

Otobüs durağına geldiğimde saat 9.26 idi. Önce DAĞLI HOLDİNG'e gidecektim. Çünkü diğerleri cazip gelmedi. Tam otobüse binecekken telefonum çaldı. Bir numara yazıyordu ama tanımıyordum. Belki diğer şirketlerdir diye telefonu açıp kulağıma getirdim.

-Alo? Kimsiniz?

-Bade hanım merhaba. Ben ZADELİOĞLU HOLDİNG'in yöneticilerinden Çağrı. CV'nizi inceledik. Eğer müsaitseniz saat 11'de sizi şirketimize bekliyoruz.

-Tamamdır. Gelmeye çalışacağım. İyi günler Çağrı bey.

-İyi günler.

Bir telefona bu kadar çok mutlu olacağımı düşünmüyordum açıkçası. İstediğim şirketti çünkü Türkiye'nin en iyi 2 şirketinden biriydi. Bu yüzden DAĞLI HOLDİNG'e gitmekten vazgeçtim. Bir anlık heyecan ile otobüsten indim. Daha görüşmeye yarım saat vardı. Karnım biraz aç olduğu için kendime bir simit alıp denize karşı bir bankta oturdum. Deniz bana kendimi her zaman çok iyi hissettirmiştir. Sanki tüm üzüntülerimi akıntı ve rüzgarlar alıp götürüyormuş gibi hissediyorum.

15 dakika sonra taksi çevirip ZADELİOĞLU HOLDİNG'e doğru yola çıktım. 20 dakika sonra HOLDİNG'deydim. İçeri girer girmez gördüğüm adamın bakışları çok hoşuma gitmişti.

Ben bunları düşünürken Çağrı bey yanıma geldi.

-Bade hanım merhaba. Ben Çağrı, telefonda görüşmüştük.

Karşımdaki adam öylece yüzüme bakıyordu. Bakışları hoşuma gitmiş olsa bile rahatsız ediciydi. Dayanamayıp Çağrı beye sordum.

-Çağrı Bey bir şey sorabilir miyim?

-Tabii ki Bade Hanım.

-Karşıdaki adam kim acaba, bakışları rahatsız etti biraz.

-Aras'tan mı bahsediyorsunuz? O şirketin sahibi Bade Hanım. Bakmayın öyle durduğuna aslında çok iyidir. Ancak belli etmekten hoşlanmaz.

-Anladım, geçelim isterseniz?

-Tabii ki buyurun.

Gülümsedim ve beni yönlendirdiği odaya doğru yürüdüm. O kadar büyük bir şirketti ki, sanki gördüğüm odaları tekrar tekrar görüyordum. Sonunda konuşacağımız odaya gelmiştik. Çağrı Bey oturmamı işaret etti.

-Bade Hanım Aras şirketimizin yöneticisi. Siz bir görüşün ben geliyorum.

-----

1. BÖLÜM SONU

-----

Evett bu bölümün sonu geldii 🥳Sizce ikinci bölümde neler olacak? Tahminlerinizi yorumlara bekliyoruz. Öneri ve düşüncelerinizi yoruma bırakabilirsiniz:). Devamı 20 görüntülemede gelecek. Öpüldünüzzz<3,

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Apr 03, 2022 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

ESİRHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin