3.1"Al Aklım Gibi Hislerimi... "

266 12 0
                                    

Bölüm müzikleri:careless whisper

Another love slowed

All the things she said

İyi okumalaaaaaaaaar!

"Aklımı da aldın, hislerimi de alsana..."

Tuana...

Sinirden yerimde duramıyordum. Çağanı konuşmak için kafeye çağırdım ama hala gelmedi.

Tekrar telefonumdan onu aradım, yine açmadı. Ama bir bildirim ekrana düştü.

Çağan

Ben kimin gerçekleri söylediğini biliyorum, bu yüzden boşuna beni bekleme. Sana karşı hiçbir hissim de kalmadı artık.

Tuana

Aklımı da aldın, hislerimi de alsana.

Tuana

Seni unutamıyorum işte.

Çağan

Bişey sorucam. Hani sen psikoloğa gidiyordun? Pek fayda etmemiş anlaşılan.

Tuana

Orası beni ilgilendiriyor.

Çağan

Benim ynye olan aşkım da beni ilgilendiriyor. Hadi naş naş. Sen taşınmana bak, bize attığın yalanların leyayı nasıl kırdığına bak.

Çağan

Benden de ömrüm boyunca uzak dur.

Sinirle telefonu masaya koydum ve üzerimi giyip kafeden çıktım. Telefonumu masada unuttuğum için onu da alıp eve geldim ve kendimi banyoya atıp birkaç saat hiç dışarı çıkmadım.

Baktım ki yanımda kimse yok, çektim dizlerimi kendime, doyasıya ağladım bir omuzda ağlar gibi...

:-/:-/:-/:-/:-|:-|:-|:-|:-|

Yn...

Evlerimize dağıldığımız zaman çağan uzun zamandır kendi evine gitmediği için ailesini özlemişti. Bu yüzden bu gecelik yanımda kalmadı ama sorun değildi, bir aileyi kendi ellerimle dağıtamazdım.

Benim eğlendiğim ama sonra kaybettiğim bir ailem olmasına rağmen kimseye bunu yaşattıramazdım. Yaşayan bir ölüye çeviremezdim.

Şuanda biraz fazla abarttığımı bende biliyorum. Kfjfkdkd.

Eve geldiğim zaman kendime biraz makarna falan hazırladım. Biraz pudingli pasta yaptım ve salonda televizyonun yanı başına kurulup güzel bir dizi açtım.

Gece çökünce odama gittim, pijamalarımı giydim ve rahar bir uykuya daldım.

Sabah...

Beni uyandıran leyanın aramasıydı. Biraz geç kaldığım için beni merak etmişlerdi, hemen üzerime mavi oduncu gömlek ve beyaz tişört geçirdim, mavi kot pantolonumu giydim ve üzerime şişme bir yelek alıp evdne çıktım. Hava durumu bugünlerde kar yağacağımı söylüyordu ama karın izi bile yoktu.

Okula geldiğimde herkesin konferans salonunda toplandığını öğrendim. Muhtemelen serçeler toplamıştır diye düşündüm ve inmedim. Kantinde oturup kahvaltı yaptım, zil çalınca sınıfa geldim ve çağanları gördüm.

Çağanı görünce yüzüme bir gülümseme yerleşti.

Hemen çağana sarıldım. Sanki yıllardır onu görmemiş gibiydim.

Sadece Sen | Çağkız Kurgusu Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin