19✔

28 2 0
                                    

"Hogy ismer téged"

Ez volt az utolsó mondat, amit mondtam neki és azóta nem láttam. Elment és már 2 hónapja nem jött vissza. Akkor haza hozott, megcsókolt és elment és ennek már 2 hónapja. Paul sem érti, hívta, írt neki de semmi válasz. Nem keresett, nem adott választ magáról. Az egyetemet otthagytam és most már főállásban dolgozom az adóügyi felső bíróságnál mint ügyvéd. Igen ügyvéd lettem, ügyvéd lettem aki megpróbál másoknak segíteni. Egy olyan ügyvéd aki lehet, hogy a tárgyalásokon egy jól öltözött talpra esett nőnek látszik, de belülről egy összetört kislánynak érzem magam. 

-Maga azt állítja, hogy Mr. Sirkus Dobel nem követett el adócsalást, dr. Pays? 

-Így van bíró úr, védencem csak a körülmények áldozata lett. Rózsakeleti telkén illegálisan használták a közműveket, amiről védencem nem tudott. Mivel az elkövetők minden értesítést illetve felszólítást eltusoltak így ügyfelem semmit nem tudott a dologról. Ezáltal a bizonyítékok átadásával kérem a tisztelt bíróságot és a tisztelt esküdtszéket, hogy kérésemet kérem vegyék figyelembe és védencem ellen felállított vádpontokat kérem ejteni. Köszönöm a szót!

-Dr. Pays, a bizonyítékokat átnézve türelmüket kérem és most egy kis szünettel folytatnám amíg döntésre nem jutok. 10 perc szünet! (bum)

Sosem szerettem, ha megváratnak. Az ügyfelem kétségbe esett arccal lépett ki a tárgyaló teremből. 

-Dr. Pays, ön szerint mikre állnak az esélyek?

-Mivel a helyi kamera felvette az esetleges csalókat, amit most a bíró úr is láthat, így azt gondolom, hogy az ön oldalán áll a szerencse. Most ha megbocsájt telefonálnék egyet. 

-Persze természetesen. 

A telefonomat feloldva megláttam a háttérképem és majdnem elsírtam magam. A kép akkor készült mikor a parkban egy fotós készített rólunk pár képet. Mikor olyan tökéletes volt minden. Megnyitottam a hívásokat és egy két hívás kivételével mindet Ryannek indítottam, de sose vette fel. De gondoltam ismételten megpróbálom, de megint a hangrögzítő válaszolt vissza.

-Szia Ryan, én vagyok Avva. Mint az előző száz hívásod. Nem tudom, hogy hol vagy, de kérlek legalább csak valami jelet adj magadról, hogy élsz és nincsen semmi bajod. 2 hónapja Ryan! Elmentél és nem tudok rólad semmit. De lehet, hogy így a legjobb. Szia!

-A tárgyalás folytatódik!-szólt ki a felettes én pedig minden erőmet összeszedve gomboltam össze az öltönyömet. 

-Kérem álljon fel a vádlott és ügyvédje. A jelen állás szerint, minden bizonyítékot összeszedve megvizsgáltam a vádlott helyzetét. A szünetbe jelentkeztek a hatóságok miszerint elfogták az elkövetőt. Akit be is kísérhetnek! 

Az elkövető bejött az ajtón egy rendőr kíséretével és elfoglalta a helyét. 

-Most, hogy már mindenki itt van, kérem az esetleges bűnöst, hogy foglaljon álláspontot és mesélje el mi történt. Maguk helyet foglalhatnak.

-Köszönöm bíró úr. Mivel sajnos ügyvédem nincsen így magamat szeretném képviselni. Először is szeretném, ha a tisztelt bíróság figyelembe venné, hogy minden kárt és tartozást a tegnapi nap folyamán törlesztettem és elismerem, hogy én okoztam a problémákat. Tisztelettel megkérném az esküdtszéket is, hogy vegyék figyelembe büntetlen előéletemet és tartozásom kielégítését. Ennyi lenne. Köszönöm a szót!

A bíró elmélkedve nézett a bűnösre aki egy mosoly kíséretében rám kacsintott. Amit a bíró is látott és szóvá is tette.

-Dr. Pays, esetleg ismeri a bűnöst? Azért próbál magával nonverbális kommunikációt folytatni?

Glikol (+18)Where stories live. Discover now