__________________<3__________________
Efsane anonim yaşlı bir teyze nin uyuması için küçük bir kıza anlatışıdır.
__________________<3__________________"uyumayı düşünüyor muymuş benim güzel ufaklığım"
"önce hikaye, önce hikaye"
"peki ama korkmak yok tamam mı tatlım"
"tabii ki korkmayacağım ben güçlü bir kızım"
"işte benim kızım"
"bir varmış bir yokmuş bilinmeyen bir ülkede kraliçe doğum yapmış..."
"çocuğu kız mıymış erkek mi?"
"iki kız çocuğu bu kızlar ikizmiş"
"ikizleri hep çok sevmişimdir anlat hadi"
"tamam ama sözümü kesmek yok söz mü"
"söz"
"bu ikizlerin biri kırmızı saçlı siyah gözlü diğeri ise beyaz saçlı mavi gözlüymüş..."
"nasıl olur nine insanların saçları öyle olmaz ki"
"onlar öyleymiş işte. Halkın bu ikizleri duyması an meselesiyken kral bu ikizleri bir adaya sürgün etmiş fakat halk sürgün edilmelerine rağmen bu ikizleri duymuş"
"duyunca ne demişler?"
"bu iki cadıyı yakmazsanız isyan çıkar kral bunu duyunca adaya askerler yollar fakat ikizleri bulamazlar daha bebek olan bu ikizlerin yürümelerine imkan yoktur. Dünya nın her bir köşesini yıllarca ararlar fakat ikizler bulunamaz"
"peki isyan çıkmış mı"
"kral onları öldürdüğünü söyler Milena ve Krista nın mezarları boştur fakat kimse nin kazıp bakacak cesareti olmaz. Bundan fırsat bilen kral o ikizleri arar fakat hiçbir ize rastlayamaz"
"peki bu sırada Milena ve Krista nerdeymiş"
"bilinmiyor fakat bu ikizler doğduğundan 5 yıl sonra kral ve kraliçe gizemli bir şekilde ölür. Halk bu ölümü zehir yüzünden öldüklerini düşünüyorlar. Baş vezir bundan fırsat bilip başa geçiyor fakat 1 yıla kalmaz o vezir de ölüyor. O tahta kim geçse 1 ve ya 2 yıla kalmadan ölüyormuş kimse nin tahta geçecek cesareti yokmuş fakat mecburen birileri geçmek zorundaymış bir kaç yıl böyle geçmiş sonunda Milena ve Krista nın mezarını açmaya karar vermişler"
"açtıklarında ne bulmuşlar"
"mezarların boş olmasına rağmen içinden biri mavi biri kırmızı iki küçük sandık çıkmış sandıkların içinde mühürlü mektuplar bulunur.Mektupların birinde;
Ben yangınım ben yer yüzüyüm ben damarlarında akan kanım ben tırpanım ben kaderim ben geceyim ben ölümüm...
MİLENAbir diğer mektupta da;
Ben okyansum ben bilinç altını işkal edenim ben bulutlarım ben rüzgarım ben uçan kuşum ben efsunum ben içindeyim...
KRİSTAMilena ve Krista nın hala yaşadığını öğrenen ve bu mektupları bulan halk paniğe kapılır inanılana göre ikizlerin doğuşundan 10 yıl sonra tahtın üstüne iki yüzük bulunur bu yüzüklerin kırmızısında Milena mavisinde Krista yazar yüzüklere dokunan acıyla kıvranır ve 1 gün sonrasında ölür o yıl Ülke nin vatandaşları rüyalarında o ikizleri görür her gören bu ülkeden kaçmaya çalışır fakat ülke nin sınırları gülden surlarla kaplanır buna son vermek isteyen bir grup insan karar alır ve bu kararı gazeteye verir grubun kararı bu ikizlerle anlaşma yapmaktır halk bunu asla kabul etmez fakat grup gizlice saraya girip yüzüklerin olduğu yerde mektupları okur okuyan iki kişi yere yığılır tahtın içinden iki kız kardeş çıkar grubun buna gözleri inanamaz gözlerini ovuştura ovuştura önlerindeki ikizlere bakarlar Milena gülümsemektedir Krista nın yüzünde ciddi bir ifade vardır Milena nın elinde bir tırpan vardır Krista nın ise ellerinde mavi ışıklar saçtığına inanılır o gün saraydan sadece 1 kişi çıkabilir bunu halka anlatan çocuk oracıkta bilinmeyen bir nedenden ölür sarayın üstünde şimşekler çakmaya başlar saray karanlığa bürünür bundan tam 5 yıl sonra gülden surlar kurur sarayı yosunlar kaplamıştır giden gitmiş ölen ölmüştür o günden sonra kimse ikizlere nolduğunu bilemez" küçük kız çocuğu çoktan uykuya dalmıştır...
_________________<3___________________Selamlarrr
Hikaye için temsili resimler;
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kırık Ülke
Mystery / ThrillerDünya nın her yerinde anlatılan bir efsane varmış bu efsaneye göre bilinmeyen bir ülke nin kral ve kraliçesinin ikizleri doğar bu ikizler dünyaya geldiklerinden itibaren dünya nın üzerinden kara bulutlar eksilmez bu ikizlerden birisi kırmızı saçlı s...