AH AŞK (50)

146 15 1
                                    


Murat olaydan sonra Davut la konuşmuş ablasına bu konudan şimdilik bahsetmemesini istemişti.

"Davut, hayatım canın sıkkın nen var yakışıklım?"

"Bir şeyim yok abla. Derslere alışamadım. O yüzden biraz sıkılıyorum galiba!"

"Benimle konuş, benden kaçma olur mu kardeşim?"

Davut'a sıkıca sarıldı. O sırada gelen Alev durur mu o da diğer yanına sokuldu.

"Biz nereye sokulacağız hanımlar beyler. Kış kış, haydi odanıza, rahat bırakın karımı!"

Katre ve Alev kıkırdadı. Davut bozuldu ayrılacaktı ama Katre daha sıkı sarıldı.

"Murat bey, kıskançlık kokuyorsunuz! Hiç bir yere gitmiyorlar siz mutfağa gidiyorsunuz. Karnımız acıktı bizim."

"Oh be ne güzel, işten gelelim yorgun, bir de yemek hazırlayayım!"

Bu kez hep birlikte gülmeye başladılar.

"Davut, yarın Tarık abi bizimkileri getirecek. Özledik değil mi?"

Davut, Murat'a kaçamak bir bakış attı ve başını salladı. Nisa hanım, iki gün sonra evine dönmüştü.

" Murat, Tarık abiyle konuşalım da Sümbül abla bize gelsin. Bebek olunca çok zorlanacağım ve candan birisi olsun istiyorum."

"Konuşurum sevgilim. Bu sitede  boş ev bulursak onları yakına alalım hatta. "

"Yarın sabah dersim yok öğleden sonra gideceğim. Bu akşam gelince Aslan ve Müge ile konuşacağım. Müjdeyi de verelim."

Murat güldü.

"Sen ne kinciymişsin! Yapılanı unutmadın ve en yakın arkadaşına hamile olduğunu söylemedin. Bunu bende unutmayayım!"

"Evet kocacım, ona göre ayağını denk al."

Kapıyı Alev açtı, hepsi tembihlenmişti. Alev, Mügeye sarıldı. İçeri öyle girdiler.

Aslanın elinde Katrenin en sevdiği şarap vardı. Müge çikolata getirmişti.

"Kızım ne belâlısın ya! Bu kadar güzel olmak da başa belâ. Şaka bir yana çok korkuttun bizi."

Murat konuyu kapatmak için,

"Haydi bu konu kapandı. Karımın güzelliğinden konuşalım."

Müge durumu anladı. 

"Kızım, şarap içip güzel bir olayı kutlamaya geldik."

Katre, kocasına baktı, Murat ellerini kaldırdı. Aleve döndü o da ağzına fermuar çeker gibi yaptı.

"Ne oluyor ya!"

Aslan tek tek onlara baktı.

"Eee neymiş kutlamamız gereken?"

"Müge bizim şirkette işe başlıyor."

Katre sevincini Mügeye sarılarak belli etti.

"Canım benim çaycı olarak mı başladın, kat görevlisi olarak mı?"

Müge, o şuh kahkahalarından birini gönderdi Aslan ona baktı ve eridi.

"Şey şekerim çocukların yanında olmaz ama Aslan beye asistan olacağım, bilirsin işte!"

Katre bu kez kahkaha attı.

"Gıda mühendisi de tam bu işi yapar zaten. Artık patronunu ellerinle sağlıklı beslersin!"

AH AŞK ! (BİTTİ)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin