Inui'nin agzindan
En son ugradigimdan beri her ugradigimda oturdugum bankta ya Haruchiyo'yu ya da Koko'yu goruyorum. Artik bunu bilerek yaptiklarini dusunmeye basladim. Belki ben oldugumu anlamislardir?
Artik sehre donmemeye karar verdim. Sadece gelecegime odaklanacaktim. Bir yanim tekrar sehre donup Koko'ya olan hislerimi soylemek, bir yanimda kendi hayatima odaklanip gelecrgim icin planlar yapmaya baslamam gerektigini soyluyordu. Hangisini dinleyecegime karar vermek epey zorlu olmustu. En sonunda ikinci yarimi dinlemeye karar vermistim. Sonucta benim de bir hayatim var.
Aslinda kendi hayatima bakinca pek te bir sey yapmadigimi fark etmistim. Universitemi dondurmustum, bir markette kasiyer olarak calisiyordum. Universiteye drvam edecektim. Yazilim okuyordum. Bunun icin de biraz para gerekiyordu. Su ana kadar kazandigim paranin ceyregini sehre gidip gelmek icin harcamistim. Kalanini da universite icin harcayacaktim.
Universitem guzel ilerliyordu. Girdigim sinavlardan yuksek oluyordum. Hatta bir kere bolum dorduncusu bile olmustum. En azindan universiteyi guzel bir dereceyle bitirip iyi bir ise girmeyi planliyordum. Koko su an ne yapiyor, gelmedigim icin uzuluyor mu, yoksa asil amaci bu muydu? Hic bir sekilde fikrim yoktu.
Hajime'
Inupi'yi bekledim. Yarim saat, belki de bir saat? O gelmemisti. Planimi anlamis olabilecegini dusundum. Onu ozleyecegim. Kendini gizlemesini, bana gostermemesini ozleyecegim...
_____________________________
Evveet, uzun bir aradan sonra yeni bolum! Fikirlerim cok belki yeni bir fic'e de baslayabilirim. Bolumu begenmissinizdir umarim.
Ayrica bolumun kapagini da mangadaki guncel bolume ozel olarak sectim.Yorumlariniz ve oylariniz beni mutlu ediyor, tesekkur ederimm! <3
Sosyal medya hesaplarim;
Instagram: z.3renyy
Snapchat: z3renyy